Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa royhkeitä varkaita Siljan risteilyllä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallink Siljalla ei muisteta, että kukaan olisi mennyt lukittuun hyttiin...

Viime kesänä olin risteilyllä tyttäreni kanssa. Hän lähti kaverinsa (eri hytissä) kanssa ostoksille, minä jäin hyttiin. Tyttö sulki oven minua moikkaamatta, tempoi vielä pari kertaa ovea varmistaakseen, että se meni lukkoon. 10 minuuttia myöhemmin hyttiin tuli 2 miestä omalla avainkortillaan. Eivät olleet siivoojia! Huusin niin lujaa kuin pystyin, miehet poistuivat samantien. Tallink Siljan info ei ottanut asiaan mitään kantaa. Jos mitään ei viety eikä minua satutettu, niin mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
2/11 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoiva muisti tuolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän röyhkeitä varkaita ole syytä varoa ihan joka paikassa.

Vierailija
4/11 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valikoiva muisti tuolla...

Mutta tapaukset, joissa lukossa olleeseen hyttiin mennään, ja sieltä jotain viedään, niin niitä en muista viiden vuoden työurani ajalta yhtään. 

Vierailija
5/11 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota mitään sellaista kovin arvokasta reissuille mukaan, mitä en voi koko ajan kuljettaa mukanani. Korut ovat aina käytössä ja nekin ovat hopeisia Kalevala Koruja ym. vastaavia. Työmatkoilla läppäri ja puhelin kulkee aina mukana. Käteinen on ulkomailla piilotettu rahavyöhön, joka näyttää tavalliselta nahkavyöltä. Koskaan ei mitään ole varastettu.

Vierailija
6/11 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää huutaa ja vauhkoontua jos kaksi miestä tulee hyttiin omalla avainkortilla. Onhan se ihmetyksen paikka mutta tulivat koska luulivat omaksi hytiksi (?) tai mistä minä tietäisin mutta eivät tulleet pahoissa aikeissa!

Tietysti jos alastomana siinä seisot niin onhan se noloa mutten silti huutaisi. Jos olen ruotsin risteilyllä niin tiedän ettei tämä ole minun laivani ja muitakin tässä laivassa liikkuu ja jos vieras henkilö tulee hyttiini omalla avainkortilla = joku virhe jossain tapahtunut.

Vierailija
7/11 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää huutaa ja vauhkoontua jos kaksi miestä tulee hyttiin omalla avainkortilla. Onhan se ihmetyksen paikka mutta tulivat koska luulivat omaksi hytiksi (?) tai mistä minä tietäisin mutta eivät tulleet pahoissa aikeissa!

Tietysti jos alastomana siinä seisot niin onhan se noloa mutten silti huutaisi. Jos olen ruotsin risteilyllä niin tiedän ettei tämä ole minun laivani ja muitakin tässä laivassa liikkuu ja jos vieras henkilö tulee hyttiini omalla avainkortilla = joku virhe jossain tapahtunut.

Mistä ainä tiedät tulivatko pahissa aikeissa vai eivät?

Vierailija
8/11 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä olin risteilyllä tyttäreni kanssa. Hän lähti kaverinsa (eri hytissä) kanssa ostoksille, minä jäin hyttiin. Tyttö sulki oven minua moikkaamatta, tempoi vielä pari kertaa ovea varmistaakseen, että se meni lukkoon. 10 minuuttia myöhemmin hyttiin tuli 2 miestä omalla avainkortillaan. Eivät olleet siivoojia! Huusin niin lujaa kuin pystyin, miehet poistuivat samantien. Tallink Siljan info ei ottanut asiaan mitään kantaa. Jos mitään ei viety eikä minua satutettu, niin mitään ei ole tapahtunut.

Avasivatko miehet hytin oven?

Voiko olla että kyseinen hytti olisi jotenkin tietoisesti valittu putsattavaksi, olitteko kantaneet sinne paljon ostoksia tms.? Olisivatko miehet voineet olla peräti henkilökuntaa? Laivallahan on kamerat melkein joka paikassa, joten tapaus ja miehet ovat melkoisella varmuudella kameroissa.

Vierailija
9/11 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njöd ei tunnu koskaan muistavan mitään

Onko dementikko

Vierailija
10/11 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa matkaa tämä tapahtui? Sitähän on tapahtunut jonkin verran että hytti on myyty kahteen kertaan ja silloin siihen hyttiin on tietysti myös kahdella porukalla avainkortit.

Vierailija
11/11 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulleko olisi ihan ok? Että hups vaan, sattuuhan noita?

Mulle ei olis. Ei pukeissa eikä ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi