Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako 169cm mies kellekkään? Lyhyt ktsely

Vierailija
09.01.2017 |

...

Kelpaako 169cm mies kellekkään? Lyhyt ktsely

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyl ite 172 ja mieheni 176, eikä juuri näytä minua pidemmältä, mut mitä välii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni rakkaus taisi olla jotain 170 cm. 

Vierailija
4/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kysely on lyhyt. 

Vierailija
5/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kelpaa. Alkaa katselemaan hyvännäköistä naista vaikka Filippiineiltä, kun siellä miehetkään ole niin kovin pitkiä. Naiset uskomattoman kauniita ja ihania.

Vierailija
6/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 181 cm mies enkä kelpaa itselleni. Koen olevani liian lyhyt, joten en uskalla edes lähestyä ketään. Tuntuu että kaikki kadulla vastaan tulevat miehet ovat +185.

Vierailija
7/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 165 mut ei näytä kyllä siltä. Itse olen 170. En näe mitään eroa meissä.

Vierailija
8/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 181 cm mies enkä kelpaa itselleni. Koen olevani liian lyhyt, joten en uskalla edes lähestyä ketään. Tuntuu että kaikki kadulla vastaan tulevat miehet ovat +185.

Näät vain niitä pitempiä siksi, kun sulla on kompleksi omasta pituudesta. On niitä pätkiäkin siellä.

Vierailija
9/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 158 cm ja viimeisin ihastus taisi olla minua lyhyempi ja 17 vuotta vanhempi. En pyytänyt ulos, koska hän oli varattu. Mutta ei nuo pituudet asiaan vaikuta jos sopivan oloinen tulee vastaan.

Vierailija
10/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi minulle :) ja lyhyempikin! Kunhan on itsetunto kunnossa.

T. 180 cm pitkä nainen (+ korkkarit)

Vierailija
11/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oikeasti kelpaa!!!  Itse olen 171cm nainen ja aina viehättynyt (fyysisesti kiinnostunut) lyhyistä miehistä, mutta kun mä en kelpaa heille :..(

Onko näin että lyhyt mies helposti torjuu pitemmän naisen?

Vierailija
12/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 176 cm pitkä ja muutenkin isokokoinen. Veikkaan, että minä en kelpaa tuolle miehelle.

Olen viime viikkoina kaupoissa liikkuessani katsellut, millaisia pariskuntia siellä liikkuu ja ihan kaikenkokoisia, -näköisiä ja -ikäisiä näkyy olevan.

Vierailija
13/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa jopa osalle mallinmittaisia naisia, varsinkin silloin, jos mieheltä löytyy $$$$$.

Vierailija
14/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 181 cm on suunnilleen nuorten miesten keskipituus Suomessa, kaikkien miesten keskipituus on alle 180 cm.

Yli 185 cm miehiä löytyy enemmän sitten Hollannista ja Balkanilta. Jälkimmäisessä on geneettisesti maailman pisimmät miehet ja naisetkin, mutta elintasoerojen vuoksi ei pituuseroja hollantilaisiin juuri ole.

Vierailija
15/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahhhahahaa! No ei.

Vierailija
16/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 185 cm, mutta en mä siihen sen pituuden takia ihastunut, vaan siksi kun se on niin ihana ja huomioonottavainen. Kyllä joku nainen varmaan saa susta vielä hyvän miehen.

Vierailija
17/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuollaista ei kannata täällä kysellä eikä tehdä mitään mitään johtopäätöksiä täällä kelpaamisesta.

Kannattaa katsoa ympärilleen kun liikkuu isommissa taajamissa ja varsinkin festareilla tms. Olen katsonut tai pakosti havainnut rock/festarikansasta, että kaikki käy. On lyhyttä, laihaa, lihavaa( tosi lihavia) ja kaikke mahdollista pariskuntia, joissa toinen on "toista maata".

Persoona ja ihminen itse kokonaisuutena myy parhaiten ja niin pitääkin olla. Jokainen löytää kumppakin jos on kärsivällinen ja pitää itsetuntonsa kunnossa. PItää ola sinut itsensä kanssa oli fyysisesti millainen tahansa.

Vierailija
18/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kelvannut ennen ainakin. Mies oli 169cm, minä 175cm. En itse asiassa tiennyt hänen pituuttaan ennen kuin jostain paperista sen myöhemmin näin kun olimme yhdessä, ei sellaisia tavatessa pohdi, luulin että hän on 1-2cm minua lyhyempi.

Vierailija
19/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 172 cm, joten ei minua parin sentin pituusero häiritsisi. Pidätkö itse pidemmistä naisista? Joskus olen epäillyt, että lyhyempi mies pitäisi minua liian isona, mutta voi olla, että olen vain kuvitellut.

Vierailija
20/21 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdoin tahdoin etsisi alle 170-senttistä, mutta ei siitä mitään haittaakaan olisi jos mies on muuten hyvä. Kriiseilen omasta koostani sen verran, etten haluaisi itseäni pienempää miestä. Pituus (tai lyhyys) haittaa kuitenkin paljon vähemmän kuin että mies olisi laiha tai hintelä. Eikä 169 cm edes ole erityisen lyhyt, keskivertonaisen mittainen. ITse olen pari senttiä lyhyempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi