Olen iskenyt useita naisia tekeytymällä homoksi
Mikähän siinä on että aika moni nainen haluaa "käännyttää" homon, tai testata sellaiseen viehätysvoimaansa? Onko siinä tavoittamattomassa miehessä jotain sellaista? Olen ihan hetero mutta olen keksinyt hyvän kikan kaataa naisia esiintymällä homona. Ei tarvitse itse paljoa edes yrittää, eikä se tuohon rooliin oikein sopisikaan. Kaiken muun hyvän lisäksi naiset tekee itse suurimman työn ja ovat seksin jälkeen vielä ilmeisen tyytyväisiä valloituksestaan ja minä vaan naureskelen mielessäni.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun kokeilla "saatko" omana itsenäsi? Uskallatko?
Kaikilla on omat kikkansa. Tuo homokikka on ap:n omaa itseä.
Naiset käy aika kuumana kun luulevat olevansa homomiehen kanssa. Tietty siinä pitää itsekin vähän leikkiä että ei, tämä on kiellettyä, ei me voida tehdä näin tai että ei mulle ennen näin ole käynyt naisen kanssa. Siitä ne tykkää.
ap
Sama pätee miehiin, vähän kun nuoleskelee tyttökaverin kanssa niin johan pörrää miehet ympärillä. T. Nainen
voisitteko naiset kertoa miksi homomiehet saavat kähmiä teitä,mutta heterot ei?
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee miehiin, vähän kun nuoleskelee tyttökaverin kanssa niin johan pörrää miehet ympärillä. T. Nainen
Kaikki naiset on biseksuaaleja. Mutta toi on kyllä ihan totta. Teinitytöt aina kotibileissä nuoleskelee toisiaan ja esiintyy pojille.
"voisitteko naiset kertoa miksi homomiehet saavat kähmiä teitä,mutta heterot ei?" - Olisi kyllä hauskaa tietää, että mistä te edes tiedätte kuka on homo ja kuka ei, ellei joku ole asiaa teille erityisesti kertonut. Mitä oikeastaan tarkoittaa kun joku kertoo esiintyvänsä homona. - Kähmimisen luulisin olevan ihan yhtä vasten mielsitä riippumatta siitä kuka sitä tekee...
Olen heteromies, mutta silti kiinnostunut esimerkiksi pukeutumisesta ja sisustamisesta. Tällä tavalla pääsee hyvin juttuun naisten kanssa ja varmaan monet luulevatkin, että olen homo, kunnes otan yhtäkkiä seisovan kyrpäni esille naisen verhoja arvioidessa.
Pitäiskö sun kokeilla "saatko" omana itsenäsi? Uskallatko?