Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinisarja Skam

Vanhahölmö
09.01.2017 |

Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D

Kommentit (2202)

Vierailija
1661/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tää tuntui nyt epäuskottavalta.. Enkä jaksas muutenkaan näitä bussikeskusteluita kun emme sitä Russbussia kumminkaan näe.

Jep, kun siitä russebussista on jankutettu jo ihan ekan kauden alusta asti, on tosi tyhmää kun sarja jää puolitiehen eikä sitä sitten koskaan edes nähdä. Olisi paljon parempi jos sarjaa olisi tullut vielä yksi kausi jossa Vilde olisi pääosassa ja tämä russebussisäätäminen saatettu loppuun.

Vierailija
1662/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Tuossa FB-keskustelussa näkyy Yousefin seinällä joku koripallouutinen. Eli Yousef tykkää koripallosta. Sana tykkää koripallosta. Kävisikö Yousefille siis 5(+1) lasta noin niin kuin kompromissina. Kai ne muksut voi koripalloakin harrastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yousefin ja Sanan viestittelystä lisää netissä!

Vierailija
1664/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus keskustelu yousanan välillä! Vihdoin

Vierailija
1665/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Yousef on valmis myymään munuaisensakin Sanan puolesta. Ja sydänsilmiä pukkaa...

Vierailija
1666/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi herregud noita kahta! en tajua miten jotkut ei halua niitä yhteen

Vierailija
1667/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"alt for deg girl" ❤️❤️

Vierailija
1668/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi herregud noita kahta! en tajua miten jotkut ei halua niitä yhteen

Se on aika outoa, eikö olekin?

Mä en ymmärrä, miksi ei haluta uskoa, että Yousef oikeasti on kiinnostunut Sanasta.

Vierailija
1669/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww olipas kiva työpäivän jälkeen katsoa noi uusimmat skam-klipit ja jutut ja tulla tänne katsomaan uusimmat keskustelukäänteet😅

Hyvää: Jes, sanan ja yousefin viestittely. 💖

Huonoa: Arghs toi bussikuvio. Jotenkin tuli paha aavistus, että bussikokous pidetäänkin sanan luona ja balloon-pojat sattuvat samaan aikaan paikalle. Ja huomion vievätkin Pepsi-max -tytöt... Joskin jotenkin Nooran on pakko liittyä tähän kuvioon, kun trailerissa hän saa sanalta kyytiä.. Ääää tahtoo lisää jaksoja hetinyt.

Vierailija
1670/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Awww olipas kiva työpäivän jälkeen katsoa noi uusimmat skam-klipit ja jutut ja tulla tänne katsomaan uusimmat keskustelukäänteet😅

Hyvää: Jes, sanan ja yousefin viestittely. 💖

Huonoa: Arghs toi bussikuvio. Jotenkin tuli paha aavistus, että bussikokous pidetäänkin sanan luona ja balloon-pojat sattuvat samaan aikaan paikalle. Ja huomion vievätkin Pepsi-max -tytöt... Joskin jotenkin Nooran on pakko liittyä tähän kuvioon, kun trailerissa hän saa sanalta kyytiä.. Ääää tahtoo lisää jaksoja hetinyt.

Sama sama! Heti, nyt, heti paikalla tahtoo lisää! XD

Vierailija
1671/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieman ärsyttävää, kun ei tulla näkemään tyttöjen russ-aikaa. Mutta se, että Sana muslimityttönä on bussipäällikkö, on mun mielestä tosi merkittävää. Kun ollaan nyt nähty, että ylipäänsä russiin osallistuminen ei ole kovin hyväksyttävää hänelle. Mä luulen, että tämän takia tätä bussiasiaa on nyt jauhettu niin paljon, että päästään niihin ristiriitoihin Sanan elämässä. Hän haluaa itse elää muuten aivan tavallista norjalaisen naisen ja tytön elämää, mutta omasta halustaan käyttää huivia ja rukoilee, noudattaa uskontonsa sääntöjä. Mä luulen, että Sanan isä ja/tai se vanhempi kihloissa oleva veli eivät ainakaan tätä hyväksy. Tai mieluummin nähdään, että hyväksyvät ja saadaan tällainen näkökulma islamiin.

Vierailija
1672/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen, että sanan äiti on perheen hartain m*slimi. Hänhän siellä moskeijassa aina käy, ja koettaa sanaakin houkutella mukaan. Koska äiti näyttää olevan sanalle isää ja veljiä paljon läheisempi, uskon, että sanalle on kaikkein rankinta, jos oma äiti ei hyväksy.

Vierailija
1673/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isakin instassa kuva hänestä koulussa ja taustalla Even :-D <3 <3

Vierailija
1674/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas luulen, että sanan äiti on perheen hartain m*slimi. Hänhän siellä moskeijassa aina käy, ja koettaa sanaakin houkutella mukaan. Koska äiti näyttää olevan sanalle isää ja veljiä paljon läheisempi, uskon, että sanalle on kaikkein rankinta, jos oma äiti ei hyväksy.

Sama! Äitihän sanoi Eliaksen ja isänsä olevan samanlaisia, kun taas hän ja Sana ovat "keskittyneempiä". Tulkitsin et liittyy juuri tähän uskonnollisuuteen.

Vierailija
1675/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Isakin huulet! Mikä amorin kaari! Huh huh.. Hyvältä näyttää.. :D

Vierailija
1676/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! Äitihän sanoi Eliaksen ja isänsä olevan samanlaisia, kun taas hän ja Sana ovat "keskittyneempiä". Tulkitsin et liittyy juuri tähän uskonnollisuuteen.

Silti mä luulen että Sanassa on ns. miesmäisyyttä tai ainakin tasa-arvon kaipuuta, joka ei sovi kotiäitiyteen, joka hoitaa vaan kotia ja lapsia.

Vierailija
1677/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti mä luulen että Sanassa on ns. miesmäisyyttä tai ainakin tasa-arvon kaipuuta, joka ei sovi kotiäitiyteen, joka hoitaa vaan kotia ja lapsia.

Kyllä! Sinänsä kiva twist, jos äiti onkin vanhemmista se ankarampi ja uskovampi (ja "tuomitsevampi"!). Perinteisestihän länsimaissa musliminaiset nähdään alistettuina suhteessa muslimimiehiin. Äiti on myös luultavasti koulutettu, koska kuunteli englanninkielistä politiikkaa käsittelevää radio-ohjelmaa. Voisiko Sanan isä olla jopa ns. kantanorjalainen ja tavannut äidin esim. työkomennuksella Marokossa? Äiti olisi sitten siirtänyt uskonsa lapsilleen.

Vierailija
1678/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mutta eikös Sana sanonut Eliakselle, ettei äitiä kiinnosta, osallistuuko Sana Rusebussiin vai ei. Ja Elias vastasi "tiedät kuka välittää". Ajattelin, että viittasi tällä isään. Vai oliko suomennoksessa virhe ja Elias sanoi vain, "tiedät, että välittää"?

Sanahan EI paljastanut äidille, että oli katsomassa Russebussia eikä sen vuoksi päässyt perjantaina rukoushetkeen. Puhui vain ympäripyöreästi hengaamisesta kavereiden kanssa.

Ei varmaan halua Russebussikokoustakaan sen vuoksi mielellään järjestää kotona, vaan yritti siirtää sitä muiden luo. Mutta nythän ensi perjantaina vanhemmat ovat menossa häihin, joten Sana voi järjestää kokouksen heidän poissa ollessaan.

Vierailija
1679/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mutta eikös Sana sanonut Eliakselle, ettei äitiä kiinnosta, osallistuuko Sana Rusebussiin vai ei. Ja Elias vastasi "tiedät kuka välittää". Ajattelin, että viittasi tällä isään. Vai oliko suomennoksessa virhe ja Elias sanoi vain, "tiedät, että välittää"?

Sanahan EI paljastanut äidille, että oli katsomassa Russebussia eikä sen vuoksi päässyt perjantaina rukoushetkeen. Puhui vain ympäripyöreästi hengaamisesta kavereiden kanssa.

Ei varmaan halua Russebussikokoustakaan sen vuoksi mielellään järjestää kotona, vaan yritti siirtää sitä muiden luo. Mutta nythän ensi perjantaina vanhemmat ovat menossa häihin, joten Sana voi järjestää kokouksen heidän poissa ollessaan.

Sanoi, että tiedät kuka välittää. Eli joku siis välittää, mutta kuka? Isä, Allah, uskontoyhteisö?

Vierailija
1680/2202 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että veli tarkoitti että Allah välittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan