Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinisarja Skam

Vanhahölmö
09.01.2017 |

Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D

Kommentit (2202)

Vierailija
2081/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niiin toivon, ettei toi fuckboy-kuvio TAAS toistu. William on vielä liian tuoreessa muistissa....😳

Vierailija
2082/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen 2-3 päivän välein on ollut jokin Sana-Yousef-kohtaaminen. Joko kasvottain tapaaminen tai viestittely.

Nyt on kulunut 2 päivää perjantaista. Kolmatta päivää mennään. Olisiko siis illalla aika jonkinmoiseen yhteydenottoon vai joudutaanko edelleen odottamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noora ei juo, Yousef ei juo - äääää mä niin pelkään että Andem on tahtonut Nooran yhteen jonkun hellän ja huolehtivan tyypin kanssa, kun W nyt oli mitä oli. 😠 nyt uutta klippiä tai tekstarivaihtoa kehiin!

Sinänsä outoa et Noora on maininnut Yousefin jo pari kertaa hyvin lämpimään sävyyn vaikka ovat tavanneet vain kerran. Kiinnostuiko Noora Yousefista siksi et se antoi sille huomiota juuri sellaisella hetkellä, jolloin Noora sitä kaipasi? Näki siinä kiltin ja välittävän tyypin. Ei ole siitä kokemusta vanhempien tai poikien taholta.

Mä en kyllä kokenut, että tää viimeisin maininta meinaisi, että Noora ihan tosissaan olisi Yousefista kiinnostunut, enemmänkin näin sen vaan Nooran leikkimielisenä viittauksena aikaisempaan keskusteluun. (Ja juonen puolesta sitten lisäämään Sanan epävarmuutta ja jarruttelemaan häntä avautumasta.)

Vierailija
2084/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niiin toivon, ettei toi fuckboy-kuvio TAAS toistu. William on vielä liian tuoreessa muistissa....😳

Enemmän ajattelen et Sana on tässä valitettavasti se kärsijä eikä Noora.

Vierailija
2085/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tarkoitinkin juonellisesti, että "ei taas tätä fuckboy-kamaa", en niin että "ei taas Nooran kohdalle sitä". 😊

Vierailija
2086/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan yousef olla bi?😂 nyt jotain uutta updatea, tai lähtee ajatus ihan laukalle😂

Vierailija
2087/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä Jooseffi on kyllä niin hurmaava tapaus, että jäisi varmaan itse kullekin saman tien mieleen. Aivan ihana: kohtelias, romanttinen, suloinen, törkeen söpöt kulmahampaat, pehmeä lämmin katse ja vieläkin pehmeämpi käheä ääni, osaa tehdä ruokaa, osaa tanssia, on nokkela ja sanavalmis, hymyilee kuin olisit itse aurinko.. Oijoi. Mistäs näitä Yousef Acareita löytäisi ihan irl... Ehdottomasti meikäläisen suosikki kaikista Skam-hurmureista. Parhaan säästivät viimeiseksi. <3

Et oo tosissas! Yousef on tosi ärsyttävän olonen niissä kahdessa ekassa Hei Briskeby videossa.

Vierailija
2088/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isakilta on tullut uusi ig-päivitys!! tosi söpö

Vierailija
2089/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, luulen että jos keltä muulta tahansa olisi tullut tuo insta-päivitys ("Before or after?" ja alastomat yläkropat), niin kukaan ei pitäisi sitä söpönä. Esim. Vilde ja Magnus? Jostain syystä Eveniltä ja Isakilta kaikki tollanen on "söpöä". Ei sillä, mulla ei oo mitään heitä vastaan, mutten vaan tajua tätä hypetystä noiden kahden ympärillä. Isakin käytös on musta suorastaan kamalaa monin paikoin. :D Mutta kai se homous tekee sitten vaan coolin.

Vierailija
2090/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, luulen että jos keltä muulta tahansa olisi tullut tuo insta-päivitys ("Before or after?" ja alastomat yläkropat), niin kukaan ei pitäisi sitä söpönä. Esim. Vilde ja Magnus? Jostain syystä Eveniltä ja Isakilta kaikki tollanen on "söpöä". Ei sillä, mulla ei oo mitään heitä vastaan, mutten vaan tajua tätä hypetystä noiden kahden ympärillä. Isakin käytös on musta suorastaan kamalaa monin paikoin. :D Mutta kai se homous tekee sitten vaan coolin.

Ei se homous siitä coolia tehnyt, vaan noiden kahden rakkaustarina oli hyvin kerrottu ja se koukutti. Se tuntui hempeältä, kiihkeältä, hauskalta ja jännittävältä. Se, miten kusipäinen Isak muuttui rakastuttuaan Eveniin, teki siitä tarinasta omalla tavallaan tosi viehättävän.

Mutta kieltämättä itsellä on jotenkin alkanut Evak jo ärsyttämäänkin. Johtuu joistakin liiankin fanaattisista faneista, joihin törmää, kun somessa yrittää löytää mielenkiintoisia näkemyksiä tämän kauden tapahtumista. kaikki kun kuitenkaan ei enää liity siihen Evakiin...

Vierailija
2091/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilde ja Magnus on ny eri tyyppinen pari. Puhuvat n*ss*misesta vähän väliä ym. Kuvatekstinä olisi varmasti jotain suorempaa kuin ennen vai jälkeen, ja se tekee parista jo ällön.

Vierailija
2092/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan yousef olla bi?😂 nyt jotain uutta updatea, tai lähtee ajatus ihan laukalle😂

Mä epäilen vieläkin Yousefia ja Eliasta, nyt vielä enemmän kun selvisi ettei Yousef usko Allahiin.

Vierailija
2093/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä seksin korostamista tulee nyt kyllä kummasti Sanan silmille joka suunnasta. Vildeltä, Isakilta, Pepsi-Max-tytöiltä...

Vierailija
2094/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että Yousefilla ja Eliaksella olisi suhde? :D No siinä vois sitten sanoa suoraan Yousefista, että melkonen elostelija jos flirttaa sisarusten kanssa! :D Mä en ehkä tohon teoriaan usko, ennemmin siihen että Yousef olisi bi ja ollut ihastunut Mikaeliin, ja Even olisi sitten jotenkin "tehnyt lähestymisyrityksen" Mikaelin suuntaan, joka saisi Yousefin aina vaivaantuneeksi muistaessaan että itselläänkin on ollut tunteita miestä kohtaan.. Ja sitten päättänyt ettei usko Al*ahiin, joka tuomitsee hänet.

Anyways, tykkäisin mielummin siitä Asenat papintytär -juonesta, jossa Yousef olisi juutalainen ja Sana m*slimi, ja rakkaustarina onnistuisi kuitenkin.

Voi Julie Andem minkä teit, nyt uutta klippiä tai tekstaria tai aivot räjähtää.

Vierailija
2095/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuva on räjäyttänyt internetin 😂

Vierailija
2096/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö, en kyllä yhtään ihmettele, miksi täällä on lähiaikoina ollut vähän kireä tunnelma...

Jos siellä muiden ruutujen ääressä on yhtä hermostuneita stressikukkujia, jotka maanisesti klikkailevat näyttöä kuin täällä päässä, ja odottavat joko sieltä olisi tullut päivitystä pystymättä keskittymään juuri mihinkään muuhun, niin jo on selvääkin selvempää, että liipaisinsormi on herkillä, kun tulee tänne jotain kirjoittelemaan.

NYT SITÄ KLIPPIÄ KEHIIN!!!!

Vierailija
2097/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos nyt mietitään, että kyseessä olisi oikeat ihmiset, niin kyllä mulle tulis tollasesta instagram-päivityksestä vähän sellainen "too much information" -olo. Ei hirveesti kiinnosta ihmisten seksielämät, olivat ne sitten homoparien tai heteroparien. Mikä Isakin ja Evenin pussailusta tekee yhtään sen erilaisempaa kuin esim. Vilden ja Magnuksen? Ei mikään.

Tumblrissakin kuitenkin näkee postauksia, mihin on laitettu Sanan reaktiot Vilden ja Magnuksen söpöilyyn vs. Isakin ja Evenin söpöilyyn. Poikien tapauksessa Sana hymyilee, mutta Vilden ja Magnuksen tapauksessa näyttää nyrpeää naamaa. Eikö tää kuitenkin oo yks sellainen asia, mitä viime kaudella yritettiin saada ihmiset ymmärtämään? Että kuinka idioottimaista niiden tanssityttöjenkin oli tulla Isakin luokse sanomaan, kuinka söpöä homous on? Ei kukaan tyttö tule heteropareille (tai lesbopareille) kehumaan, että kuinka söpöjä te ootte. Ja saman näkee Sanan käytöksessä. Miksi Isakin ja Evenin pussailu ei häiritse, mutta heteroparin häiritsee? Luulis, että molemmat ärsyttäis ihan samalla tavalla, tai olisivat sitten ärsyttämättä.

Kukaan ei myöskään ole millään tavalla reagoinut Vilden instagram-kuvaan, jossa ovat hän ja Magnus ja jonka kuvatekstinä on "L O V E & H A P P I N E S S". Onko tuo sitten tmi-materiaalia? Ei. Toki hän jakaa ihan liikaa yksityiselämästään kaveriporukassa, mutta ei me voida tietää, mitä Isak puhuu kavereidensa kanssa omista petipuuhistaan, koska poikajengiä ei enää näytetä. Pojat ovat kuitenkin jo oman osuutensa seksistä puhuneet viime kaudella, eikä ketään silloin ärsyttänyt yhtään.

Ja ennen kuin joku tulee mussuttamaan, niin en tykkää Vildestä ja Magnuksesta parina. Omasta mielestäni he sopisivat paremmin kavereiksi, ja muutenkin omissa headcanoneissani Vilde tykkää tytöistä.

Vierailija
2098/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö noi norjalaiset miehet ovat hyvännäköisiä, siis noi kaksi, ei varmaan tartte edes nimetä.

Soundtrack on myös tosi hyvä. Kelisin Bossy jne.

Vierailija
2099/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tänään tule klippiä, niin toivottavasti huomenna iltapäivällä olisi Yousef taas kylässä.. tarviin päivitystä Sanan ja Yousefin väleistä!!

Vierailija
2100/2202 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos nyt mietitään, että kyseessä olisi oikeat ihmiset, niin kyllä mulle tulis tollasesta instagram-päivityksestä vähän sellainen "too much information" -olo. Ei hirveesti kiinnosta ihmisten seksielämät, olivat ne sitten homoparien tai heteroparien. Mikä Isakin ja Evenin pussailusta tekee yhtään sen erilaisempaa kuin esim. Vilden ja Magnuksen? Ei mikään.

Tumblrissakin kuitenkin näkee postauksia, mihin on laitettu Sanan reaktiot Vilden ja Magnuksen söpöilyyn vs. Isakin ja Evenin söpöilyyn. Poikien tapauksessa Sana hymyilee, mutta Vilden ja Magnuksen tapauksessa näyttää nyrpeää naamaa. Eikö tää kuitenkin oo yks sellainen asia, mitä viime kaudella yritettiin saada ihmiset ymmärtämään? Että kuinka idioottimaista niiden tanssityttöjenkin oli tulla Isakin luokse sanomaan, kuinka söpöä homous on? Ei kukaan tyttö tule heteropareille (tai lesbopareille) kehumaan, että kuinka söpöjä te ootte. Ja saman näkee Sanan käytöksessä. Miksi Isakin ja Evenin pussailu ei häiritse, mutta heteroparin häiritsee? Luulis, että molemmat ärsyttäis ihan samalla tavalla, tai olisivat sitten ärsyttämättä.

Kukaan ei myöskään ole millään tavalla reagoinut Vilden instagram-kuvaan, jossa ovat hän ja Magnus ja jonka kuvatekstinä on "L O V E & H A P P I N E S S". Onko tuo sitten tmi-materiaalia? Ei. Toki hän jakaa ihan liikaa yksityiselämästään kaveriporukassa, mutta ei me voida tietää, mitä Isak puhuu kavereidensa kanssa omista petipuuhistaan, koska poikajengiä ei enää näytetä. Pojat ovat kuitenkin jo oman osuutensa seksistä puhuneet viime kaudella, eikä ketään silloin ärsyttänyt yhtään.

Ja ennen kuin joku tulee mussuttamaan, niin en tykkää Vildestä ja Magnuksesta parina. Omasta mielestäni he sopisivat paremmin kavereiksi, ja muutenkin omissa headcanoneissani Vilde tykkää tytöistä.

Se, kun ne oksensi sitä kahvia toistensa suuhun. Mua ainakin ällötti se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi