Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lontoon metrolakko sen todistaa; kannattaa panostaa yksityisautoiluun.

Vierailija
09.01.2017 |

Jos väylät vetäisi suuren automäärän ja kaikki hyödyntäisi autoja, ei ongelmia lakoista tulisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä milloin Suomen kommunistit päättää laittaa Helsingin metron lakolla seisoksiin.

Vierailija
2/12 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen ylläpitämä huono taloustilanne pitää kyllä huolen siitä, että nuorilla ei ole varaa korttiin, saati sitten autoon. Samainen hallitus pitää myös huolen siitä, että autoilumatkan päässä keskustoista ei ole palveluita tai mitään muutakaan elämää. Että ei tämä jatkuva yksityisautoilun väheneminen nyt pelkästään kommareiden piikkiin mene...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo nyt on Euroopan ulkopuolinen takapajula.

Vierailija
4/12 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoo nyt on Euroopan ulkopuolinen takapajula.

Näin EU yrittää väittää, mutta taitaa EU itse olla se takapajula.

Vierailija
5/12 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä milloin Suomen kommunistit päättää laittaa Helsingin metron lakolla seisoksiin.

Ai ne 2 vanhaa ukkoa baarin perukoilla? Muita kommareita Suomessa ei ole.

Vierailija
6/12 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen ylläpitämä huono taloustilanne pitää kyllä huolen siitä, että nuorilla ei ole varaa korttiin, saati sitten autoon. Samainen hallitus pitää myös huolen siitä, että autoilumatkan päässä keskustoista ei ole palveluita tai mitään muutakaan elämää. Että ei tämä jatkuva yksityisautoilun väheneminen nyt pelkästään kommareiden piikkiin mene...

Ajo-opetusta säädellään liikaa ja sen vuoksi hinnat ovat karanneet. Ei autokoulu tee kenestäkään mestarikuskia vaan taidot karttuvat vasta kun on oma auto alla. Autokoulun pitäisi keskittyä teoriaan ja sen voi aivan hyvin tehdä verkon kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä kokeilemaan yksityisautoilua Lontooseen. Ajapa vaikka Hyde Parkista Richmondiin ruuhka-aikana.

Vierailija
8/12 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lontoo nyt on Euroopan ulkopuolinen takapajula.

Näin EU yrittää väittää, mutta taitaa EU itse olla se takapajula.

Lähde sille että EU väittää Lontoon olevan takapajula? Taidat valehdella kuin ruotsalaiseen natsiryhmittymään kuuluva saastainen maanpetturi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kaistaa tarvitaan että saadaan ne viisi miljoona päivittäistä matkustajaa kulkemaan sujuvasti henkilöautoilla? :)

Vierailija
10/12 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kaistaa tarvitaan että saadaan ne viisi miljoona päivittäistä matkustajaa kulkemaan sujuvasti henkilöautoilla? :)

En tiedä, mutta toivottavasti Helsingissä ei tehdä samoja virheitä kuin lontoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menepä kokeilemaan yksityisautoilua Lontooseen. Ajapa vaikka Hyde Parkista Richmondiin ruuhka-aikana.

Ruuhkaista on, koska ei olla ymmärretty panostaa yksityisautoiluun.

Vierailija
12/12 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä kokeilemaan yksityisautoilua Lontooseen. Ajapa vaikka Hyde Parkista Richmondiin ruuhka-aikana.

Ruuhkaista on, koska ei olla ymmärretty panostaa yksityisautoiluun.

Vai olisiko kyse siitä, että se ois noilla mstkustajamäärillä mahdotonta?