Lontoon metrolakko sen todistaa; kannattaa panostaa yksityisautoiluun.
Jos väylät vetäisi suuren automäärän ja kaikki hyödyntäisi autoja, ei ongelmia lakoista tulisi.
Kommentit (12)
Hallituksen ylläpitämä huono taloustilanne pitää kyllä huolen siitä, että nuorilla ei ole varaa korttiin, saati sitten autoon. Samainen hallitus pitää myös huolen siitä, että autoilumatkan päässä keskustoista ei ole palveluita tai mitään muutakaan elämää. Että ei tämä jatkuva yksityisautoilun väheneminen nyt pelkästään kommareiden piikkiin mene...
Lontoo nyt on Euroopan ulkopuolinen takapajula.
Vierailija kirjoitti:
Lontoo nyt on Euroopan ulkopuolinen takapajula.
Näin EU yrittää väittää, mutta taitaa EU itse olla se takapajula.
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä milloin Suomen kommunistit päättää laittaa Helsingin metron lakolla seisoksiin.
Ai ne 2 vanhaa ukkoa baarin perukoilla? Muita kommareita Suomessa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen ylläpitämä huono taloustilanne pitää kyllä huolen siitä, että nuorilla ei ole varaa korttiin, saati sitten autoon. Samainen hallitus pitää myös huolen siitä, että autoilumatkan päässä keskustoista ei ole palveluita tai mitään muutakaan elämää. Että ei tämä jatkuva yksityisautoilun väheneminen nyt pelkästään kommareiden piikkiin mene...
Ajo-opetusta säädellään liikaa ja sen vuoksi hinnat ovat karanneet. Ei autokoulu tee kenestäkään mestarikuskia vaan taidot karttuvat vasta kun on oma auto alla. Autokoulun pitäisi keskittyä teoriaan ja sen voi aivan hyvin tehdä verkon kautta.
Menepä kokeilemaan yksityisautoilua Lontooseen. Ajapa vaikka Hyde Parkista Richmondiin ruuhka-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lontoo nyt on Euroopan ulkopuolinen takapajula.
Näin EU yrittää väittää, mutta taitaa EU itse olla se takapajula.
Lähde sille että EU väittää Lontoon olevan takapajula? Taidat valehdella kuin ruotsalaiseen natsiryhmittymään kuuluva saastainen maanpetturi.
Montako kaistaa tarvitaan että saadaan ne viisi miljoona päivittäistä matkustajaa kulkemaan sujuvasti henkilöautoilla? :)
Vierailija kirjoitti:
Montako kaistaa tarvitaan että saadaan ne viisi miljoona päivittäistä matkustajaa kulkemaan sujuvasti henkilöautoilla? :)
En tiedä, mutta toivottavasti Helsingissä ei tehdä samoja virheitä kuin lontoossa.
Vierailija kirjoitti:
Menepä kokeilemaan yksityisautoilua Lontooseen. Ajapa vaikka Hyde Parkista Richmondiin ruuhka-aikana.
Ruuhkaista on, koska ei olla ymmärretty panostaa yksityisautoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä kokeilemaan yksityisautoilua Lontooseen. Ajapa vaikka Hyde Parkista Richmondiin ruuhka-aikana.
Ruuhkaista on, koska ei olla ymmärretty panostaa yksityisautoiluun.
Vai olisiko kyse siitä, että se ois noilla mstkustajamäärillä mahdotonta?
Saa nähdä milloin Suomen kommunistit päättää laittaa Helsingin metron lakolla seisoksiin.