Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etsin sinua tositarkoituksella!

Vierailija
09.01.2017 |

Olen ihan tavallinen nuorekas 30:mppinen mies. En juo olutta, mutta poltan. En ole koskaan seurustellut. Säästän itseäni just sulle ;) Työtön tällä hetkellä, mutta tarkoitus mennä kuntouttavaan työhön. Vähän ylipainoinen (parikolmekymmentä kiloa)
En vaadi naiselta ihan kauheita. Pitää olla kuitenkin nätti ja hoikka. Tykkää kotitöistä ja tykkää että koti on siisti. Ja tykkää laittaa ruokaa ja pitää huolta, että kaapissa on ruokaa.
Haluaa ostaa minulle vaatteet etten ihan ryysyissä kulje kylillä.
Vähän kuin äiti, mutta joka antaa seksiä kun haluan, eikä vaadi liikoja itse, muista että vaatimattomuus kaunistaa :) Ja sellainen joka muistaa kehua kun teen asiat oikein.

Otathan yhteyttä jakeminecraft77@luukku.com

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tavallinen nuorekas 30:mppinen mies. En juo olutta, mutta poltan. En ole koskaan seurustellut. Säästän itseäni just sulle ;) Työtön tällä hetkellä, mutta tarkoitus mennä kuntouttavaan työhön. Vähän ylipainoinen (parikolmekymmentä kiloa)

En vaadi naiselta ihan kauheita. Pitää olla kuitenkin nätti ja hoikka. Tykkää kotitöistä ja tykkää että koti on siisti. Ja tykkää laittaa ruokaa ja pitää huolta, että kaapissa on ruokaa.

Vähän kuin äiti, mutta joka antaa seksiä kun haluan, eikä vaadi liikoja itse, muista että vaatimattomuus kaunistaa :) Ja sellainen joka muistaa kehua kun teen asiat oikein.

Asutko vielä kotona?

Vierailija
2/10 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D

Vierailija
4/10 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko vielä kotona?

Tällä hetkellä kyllä, mutta vuokrahakemus on vireillä. Joten en kauaa. Olen aiemmin asunut yksinkin opiskellessa.

Vierailija
5/10 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Kamoon hei! Et sä nyt vitsille voi 0/5

Ihan hyvähän tää on!

Vierailija
6/10 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata puhua tositarkoituksesta ennen ensi tapaamista tai olet pulassa niiden

rakkaudenkipeiden naisten kanssa , jotka pitävät sinua lupauksen pettäjänä kun

et aloitakkaan seurustelua heti vaikka nainen ei puhunut treffeillä mitään ja tuli sinne

kovaäänisen äitinsä kanssa

Vierailija
7/10 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän itsestäsi. Mitä annettaa sinulla olisi?

Vierailija
8/10 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun hyvä tuo minecraft. =P

Vierailija
9/10 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän itsestäsi. Mitä annettaa sinulla olisi?

Esim vinkkejä jos ei osaa vaikka vaihtaa rengasta.

Vierailija
10/10 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaluontoinen bumb