Kehuuko teidän muiden miehet teitä maailman kauneimmaksi?
Ja ylipäätänsä kehuu kauniiksi usein ja sanoo, että kaunistun päivä päivältä. Onko tällainen kehuminen yleistäkin parisuhteessa vai olenko vain niin kaunis? ;)
Kommentit (10)
Kehuu päivittäin kauniiksi ja minä häntä komeaksi❤️
Kyllä, päivittäin, maailman kauheimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehellesi tule tuosta kiusallinen tai jotenkin homohtava fiilis? En ole ikinä osannut reagoida naisten kehuihin muuten kuin kiusallisesti ja jäykästi "kiitos".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehellesi tule tuosta kiusallinen tai jotenkin homohtava fiilis? En ole ikinä osannut reagoida naisten kehuihin muuten kuin kiusallisesti ja jäykästi "kiitos".
Nainen kehuu sua komeaksi=homoa.
Mitä :Dd
Muiden miehet ei kehu, oma vain. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kehuu sua komeaksi=homoa.
Mitä :Dd
Kunnon heteromies on karismaattisen ruma kuten vaikkapa Gerard Depardieu, vain homot ovat komeita.
T: Sama
Ei kehu, enkä haluaisikaan, että hän valehtelee moista. Muuten kyllä osoittaa rakkautta ja hellii. Tietää kyllä, millaisen paketin kanssa meni naimisiin.
Mutta ehkä sinä ap todella olet miehen mielestä maailman kaunein :)
Mun edellinen pitkäaikainen poikaystävä ei koskaan sanonut mua kauniiksi, söpöksi kyllä kehui. Nyt onkin hämmentävää kun nykyinen mieheni kehuu mua joka päivä maailman kauneimmaksi. En pistä pahakseni kuitenkaan, vaikka lökäverkkarit jalassa sohvan nurkassa tukka pystyssä en koe olevani maailman kaunein :D
mieheni ei pitä valehtelusta, joten tuon takia hän ei kehu minua maailman kauneimm aksi naiseksi. kauniiksi kyllä toisinaan kehuu. muutenhan hän ei olisi kanssani.