Teri Niitti on kuollut
Kommentit (380)
Nyt av mammat saavat olla tyytyväisiä kun saivat ajojahdillaan ajettua tyypin masennukseen ja saihan se loputon stressi sydämen pettämään. Some-raivolla ja vainolla tuhosivat ihmisen elämän. Nyt saavat imettää rauhassa.
Katselen tässä vanhaa albumia. Siinä on kuva Oravikoskelta ja kuvan alla lukee : Teri Niitin 3-vuotis syntymäpäivät.
Vierailija kirjoitti:
kuka oli terin poikaystävä?
Ei Teri mikään homo ollut.
Voisiko ´taustalla olla jokin pitkäaikaissaairaus, joka lopulta johti sydämen pettämiseen? Näin Terin ennen kuolemaansa jokunen viikko sitten ja oli jotenkin kalpea ja laihtunut.
Äiti minäkin kirjoitti:
Teri Niitti oli "imetyscasessa" ihan oikeassa. En minäkään halua yleisellä paikalla katella kenenkään äitylin utareita vaikka olen itsekkin äiti ja nainen. Pitäs ottaa muutkin huomioon mutta sehän ei "minä minä minä ihmisiä" minämaailmoissaan kiinnosta. R.I.P. Teri
Julki-imettäjähän epäitsekkäästi asettaa toisen edun omansa edelle.
Mikä näistä olikaan tärkeää?
- äidin turhamaisuus
- jonkun naisvihamielisen stalkkaajan irrationaaliset ällötysfiilikset
- se että täydellisen avuton ihmisenalku saa itselleen parasta ravintoa ja äitinsä hellyyttä?
Aikuinen voi kääntää katseen takaisin kännykkään, mutta vauvalle nälkä on lohduton hätä.
Stylisti levätköön rauhassa, sehän ei tähän liity.
Piilevä sydänvika. .eikös ollu innostunut urheilemaan vasta vanhemmalla iällä..sohvaperunoilla nää havaitaan vasta
Myöhemmällä iällä kun pumppu alkaa reistailemaan..jos siis jotain piilevää
Vierailija kirjoitti:
Nyt av mammat saavat olla tyytyväisiä kun saivat ajojahdillaan ajettua tyypin masennukseen ja saihan se loputon stressi sydämen pettämään. Some-raivolla ja vainolla tuhosivat ihmisen elämän. Nyt saavat imettää rauhassa.
Joops ihan aukoton kausaatiohan tässä.
Älä ota enää...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen fiilis, että Teri luki näitä vauva.fi palstan ilkeitä kirjoituksia hänestä ja sen takia häntä alkoi ahdistamaan ja se johti kuolemaan johtavaan sydänkohtaukseen. Voisi sanoa, että tämän palstan ilkeät ihmiset tappoivat Teri Niitin.
Luin lehdestä että se oli vienyt pahimmat jutut poliisille. Eli on se puolensa pitänyt.
Seurusteliko Teri Hoyerin kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Nuori kirjoitti:
43v on vanhus nuorten silmissä.
Teri Niitti oli mielestäni nuorekas, en kuvailisi vanhukseksi tai edes keski-ikäiseksi, t. N19 Järkyttävä uutinen kyllä. Muistuttaa taas siitä, ettemme ole ikuisia.
Täällä, kun näyttää joillain olevan vähän määritteet hakusessa voinen kertoa, että keski-iällä tarkoitetaan ikäkautta nuoruuden ja vanhuuden välissä. Vanhuuden määrittelyssä on 65 käytetty vanhuuden alkamisajankohtana. Se milloin nuoruus päättyy on jokaisen arvioitavissa, omalta kohdaltasi sanoisin, että 20-25 vuoden iässä.
Vierailija kirjoitti:
Näkikö Niitti taas imettäviä äitejä ja se oli sitten viimeinen niitti?
Hekoheko. En jaksa kauhistella elämän luontaista kiertokulkua, kaikki kuolevat ennemmin tai myöhemmin. Niittiä kohtaan minulla oli vain negatiivisia viboja enkä muuten tuntenut häntä eikä hänen kohtalonsa oikeastaan kiinnosta. Tuntuisi vähän jeesustelulta olla nyt hirveän surullinen asiasta.
Hyi oksetus millanen ihmissaasta olet. Toivottavasti joku vitsailee myös sinun kuolemastasi sitten tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ´taustalla olla jokin pitkäaikaissaairaus, joka lopulta johti sydämen pettämiseen? Näin Terin ennen kuolemaansa jokunen viikko sitten ja oli jotenkin kalpea ja laihtunut.
Minusta teri näytti naamastaan hirveän punaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori kirjoitti:
43v on vanhus nuorten silmissä.
Teri Niitti oli mielestäni nuorekas, en kuvailisi vanhukseksi tai edes keski-ikäiseksi, t. N19 Järkyttävä uutinen kyllä. Muistuttaa taas siitä, ettemme ole ikuisia.
Täällä, kun näyttää joillain olevan vähän määritteet hakusessa voinen kertoa, että keski-iällä tarkoitetaan ikäkautta nuoruuden ja vanhuuden välissä. Vanhuuden määrittelyssä on 65 käytetty vanhuuden alkamisajankohtana. Se milloin nuoruus päättyy on jokaisen arvioitavissa, omalta kohdaltasi sanoisin, että 20-25 vuoden iässä.
Ai nuoruus päättyy 20-25v? mitä mä just luin? hahahahhahaha :DDDD Naiset on hedelmällisiä 40v+ ja suurin osa saakin esikoisensa vasta 30-35v+, vielä 4-kymppinenkin on nuorehko mielestäni. Keski-iästä puhuisin 50-55v+ ja silloinkin yleensä ihmiset erittäin nuoressa kunnossa mitä nyt on tullu nähtyä, ei mitään vanhoja siis tosiaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Katselen tässä vanhaa albumia. Siinä on kuva Oravikoskelta ja kuvan alla lukee : Teri Niitin 3-vuotis syntymäpäivät.
Ihana!
No niin, shakaalit... Toivottavasti kaikki kuolemaa toivoneet lynkkaajat osaatte nyt vilpittömästi iloita...
RIP, Teri !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta teri näytti naamastaan hirveän punaiselta.
Oli varmaan poskipunaa. Ihan normohommi meillä stailipiireissä.
Jotenkin niin surullista.. sekin on ollut ennen todella pirtsakka ja iloinen ihminen, terveys meni alas selkeästi menneen vuoden aikana ja lopulta sydän petti. Todellakin aivan liian nuori kuolemaan herranjestas sentään:( Tykkäsin katsoa Teriä siinä vuosia nuoremmaksi- ohjelmassa, aion myös katsoa sen tulevan kauden Terin muistolle.
Mä voin sanoa suoraan etten ikipäivänä olisi uskonut lukevani tällaista uutista. Nuori ihminen ja todellakin aivan puuntakaa tuli.
43 v on liian nuori kuolemaan.