Teri Niitti on kuollut
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Tempaisi sika lihakset nopeasti pariisilaisen kamun avulla, 10 kg läskiä lihaksesi vuodessa. Onko terve tahti?
Katsoin myös yläkropan lihaksia ja muuttunutta massan määrää ja laatua. Ekana tuli mieleen aineet. Teinieksäni käytti ja kuoli alle 40 v.
Se perinnöllinen nuorena tappava (jopa lapsena) sydäntauti tappaa rytmihäiriöön. Toki voi olla joku vielä harvinaisempi muu sydäntauti, joka kulkee piilevänä suvuissa.
Mä en ota mitään kantaa Niitin poismenoon (rauha hänen muistolleen), mutta täällä on esitetty jotain sellaista, että aikuisiällä kuntoilun aloittavat sairastuvat herkästi tai kärsivät sydänvaivoista.
Mun kaveri aloitti punttaamisen aikuisiällä ja ottaa ennen jokaista treeniä jotain energiakapseleita, siis joku koefiinipitoinen tms. pilleri, en edes tiedä mitä se on, mutta syötti mulle yhden ennen yhteistä treeniä ja meinasin saada sydärin! Koko treenin syke oli ihan hullu ja hikoilin mielettömästi, olo oli pitkään ihan kamala.. ihan kuin olisi ottanut jotain piristävää huumetta.. En ole koskenut tuon jälkeen mihinkään, mutta tämä kaveri leveili, kuin KAIKKI käyttää näitä. Itse otan vaan kovan treenin jälkeen herajauhetta, muute puuron voimalla.
Kaappi sillä kaverilla on täynnä kaikkia purkkeja ja nappeja, jauheita ja mössöjä. Miettikää mikä määrä lisäaineita, väriaineita ja kaikkea makeutusaineita ja kofeiinia jne.jne.sisältävät nuo vähän tutkitut lisäravinteet??
En todellakaan tunne tätä menehtynyttä miestä, eli älkää vetäkö MITÄÄN yhtymäkohtia.
Nuori kirjoitti:
43v on vanhus nuorten silmissä.
Vielä ne sinunkin silmäsi aukeavat elämän todellisuudelle- oikeastaan ennemmin kuin ehdit sitä itse vielä huomaamaankaan...(heh,heh..)
Käyttäjä3788 kirjoitti:
Oliko tämä se, joka tuli kuuluisaksi siitä, että kommentoi jonkun naisen imetyssessiota? Tuntui aika ahdasmieliseltä. Tekikö jotain muuta tunnettua?
Onhan tuo liian nuori poika kuolemaan.
En nyt sentään ihan "pojaksi" sanoisi - 43-vuotias. Nuori kuolemaan silti.
Niitti oli mielestäni tosi hyvä ja huumorintajuinen siinä tavismammojen stailausohjelmassa. Tosi kauheaa, että nyt on poissa! Surunvalittelut omaisille. Tällainen nuoren miehen äkkikuolema on todella järkyttävää, varsinkin läheisille. :-(
Vierailija kirjoitti:
Karma....
Mitäs pahaa Niitti oli tehnyt, että Karma kosti? Lukemani mukaan oli kiltti ja kiva mies, osallistui hyväntekeväisyyteen, yms... Imetyksestä lentokoneessa sanoi mielipiteensä ja se oli monien mielestä väärä mielipide. Huh.... Suomi ja vapaa mielipiteen ilmaisu. :-/ Niittihän oli homo, joten hänen tuntemuksensa siinä valossa ymmärtää.
ps. olen äiti ja imettänyt, mutta peittänyt hiukan huivilla, tai jollain muulla vaatteella "pahimmat näkymät".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma....
Mitäs pahaa Niitti oli tehnyt, että Karma kosti? Lukemani mukaan oli kiltti ja kiva mies, osallistui hyväntekeväisyyteen, yms... Imetyksestä lentokoneessa sanoi mielipiteensä ja se oli monien mielestä väärä mielipide. Huh.... Suomi ja vapaa mielipiteen ilmaisu. :-/ Niittihän oli homo, joten hänen tuntemuksensa siinä valossa ymmärtää.
ps. olen äiti ja imettänyt, mutta peittänyt hiukan huivilla, tai jollain muulla vaatteella "pahimmat näkymät".
... Enhän mä mitään sanonut...;D
Sanoin vain " karma"
Ehkä tarkoitin lapsellisesti sitä, että se morkkas ihmisiä siinä ohjelmassa..
Vierailija kirjoitti:
Karma....
Allah..
Outoa, ettei Cristal Snow ole hiiskahtanutkaan somessa Terin kuolemasta. Tähän mennessä on useimmista poismenneistä julkisuuden henkilöistä ollut ainakin facebookissa suuret surunvalittelut, muistokirjoitus tms. En tarkoita, että heidän pitäisi olla ylimmät ystävykset, mutta onhan Suomen homopiirit todella pienet ja tiiviit. Lisäksi heitä yhdistää työ viihteen parissa ja kai Cristal on muodistakin kiinnostunut... Olikohan heidän välillään jotain ristiriitoja?
Vierailija kirjoitti:
Outoa, ettei Cristal Snow ole hiiskahtanutkaan somessa Terin kuolemasta. Tähän mennessä on useimmista poismenneistä julkisuuden henkilöistä ollut ainakin facebookissa suuret surunvalittelut, muistokirjoitus tms. En tarkoita, että heidän pitäisi olla ylimmät ystävykset, mutta onhan Suomen homopiirit todella pienet ja tiiviit. Lisäksi heitä yhdistää työ viihteen parissa ja kai Cristal on muodistakin kiinnostunut... Olikohan heidän välillään jotain ristiriitoja?
Teri ei ollut kaikkien pitämä ennen sitä kohuakaan. Kohun aikana luin somesta kommentin "kävisi sääliksi jos tämä olisi tapahtunut jollekin muulle".
Vierailija kirjoitti:
En tiedä näistä piireistä yhtään mitään, mutta CS oli ainakin eilen Ylex:n lähetyksessä iltapäivällä erittäin hilpeällä tuulella. Ehkä vain työminä oli päällä, ehkä eivät edes tunteneet, mistä minä tiedän.
http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/58737c953e4ee604002929da Tästä viimeisestä haastattelusta jäi vähän surullinen mieli. Ilmeisesti Terillä oli kaikki jo parempaan päin, mutta huomasi kyllä puherytmistä ja äänensävystä, että vuosi oli ottanut tosi koville. Oli niin tunteet pinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä näistä piireistä yhtään mitään, mutta CS oli ainakin eilen Ylex:n lähetyksessä iltapäivällä erittäin hilpeällä tuulella. Ehkä vain työminä oli päällä, ehkä eivät edes tunteneet, mistä minä tiedän.
ToosaTV:n/Viivi Huuskan stylisti ainakin tunsi Terin.
Vierailija kirjoitti:
Suomen homopiirit on ehkä todella pienet, mutta ei kovin tiiviit. Ei nuokaan kaksi välttämättä oo olleet toistensa kanssa lainkaan tekemisissä. Toki heillä on yhteinen sydänystävä Anne, mutta en ymmärrä miksi just Cristalin pitäisi nyt joku muistokirjoitus kirjoittaa Teristä, vaikka se homo ja julkkis olikin.
Suomessa on paljon perinnöllisiä sydäntauteja ja muutamia sellaisia joissa kuolema saattaa korjata jo nelikymppisenä. Mulla on itsellä neljä lasta enkää osannut paheksua Terin mielipidettä imetyksestä julkisessa paikassa. Mielipide saa olla kaikilla. Mä itseasiassa nykyään häpeän sitä millaiseksi naiseus on muuttunut ja miten ihmiset sukupuolesta piittaamatta hyökkäävät eriävän mielipiteen omaavaa vastaan. Mä en itse nauti paskavaippojen vaihtajista ja julki-imettäjistä lähelläni mutta annan asian olla . Ymmärrän että joku muu ei.