Teri Niitti on kuollut
Kommentit (380)
Voi hyvänen aika.
Hänen siskonsahan oli sanonut haastatttelussa että joulukuussa joutunut sairaskohtauksen/sydänongelmien takia sairaalaan ja ei siitä enää toipunut vaan menehtyi.
Ihmisiä(nuoriakin) kuolee ihan kokoajan sairaskohtauksiin, se on elämää se.
Mitä ihmeen järkeä spekuloida jollain hivillä ja ties millä, kuin kuolemansa olisi ollut joku suurikin mysteeri ja harvinaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli homo
Jenkki poikaystävästä erosi
Ja juu joissakin suvuissa pumppuvika johtaa kuolemaan nuorena. Sukuvikakin voi olla.Sen isäkin kuollut nuorehkona
Nainen sillä on viimeiset 10v ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi järkyttyä jostain Teri Niitistä? En tiedä tyypistä yhtään mitään imetysgatea lukuunottamatta.
En ole niin pyytänytkään, vai lukeeko aloituksessa niin? En minäkään olisi tiennyt varmaankaan hänestä ilman tuota imetyskohua, mutta kyllä se vain niin on, että yllättävä ja nuoren ihmisen kuolema aina järkyttää.
Ap43v ei ole enää mikään nuori.
Mä olen 43v ja mulla on vielä pieniä lapsiakin. En kyllä itseäni vanhana pidä.
Olet keski-ikäinen. Kuten Teri Niittikin.
Liian keski-ikäinen kuolemaan...helpottaakin nyt. Aikas nopeasti saatiin ketju solmuun.
Ei pitänyt hänen stailauksista, ei iskenyt sitten mitenkään.
Ne brittinaiset stailasivat kaikki sillein överiksi. Se Hannah ja "en muista".
Vierailija kirjoitti:
Hän oli homo
Ja juu joissakin suvuissa pumppuvika johtaa kuolemaan nuorena. Sukuvikakin voi olla.Sen isäkin kuollut nuorehkona
Ja mistäs tuo viimeinen tieto on peräisin? Hänen isänsä oli kuollessaan 80 kieppeillä, ihan tarkkaa ikää en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kokaiini eikä hiv. Lisää ehdotuksia?
Samaan sarjaan ehdotuksia: dopingin käyttö saattaa aiheuttaa sydänongelmia (näytti kuvassa lihaksikkaalta), liiallinen liikunta flunssassa sydänlihastulehduksen. Olisi kansanterveydelle hyväksi jos näistä puhuttaisiin avoimemmin, saattaisi vähentää dopingin viihdekäyttöä joka lienee melkoista nuorten keskuudessa.
Tätä pelkäsin jo silloin kun laihasta pojasta (Marcoa lainaten) tuli muutamaassa kuukaudessa kauhea mörssäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli homo
Ja mistäs tuo viimeinen tieto on peräisin? Hänen isänsä oli kuollessaan 80 kieppeillä, ihan tarkkaa ikää en tiedä.
Hesarin juttu kohun aikaan
Mulla oli jostain syystä huonot aavistukset, kun kuulin Terin sairaskohtauksesta. En siis tuntenut häntä, mutta näin tuon dramaattisen muotinäytöksen pimeydestä valoon I love me -messuilla. Se oli todella henkilökohtainen ja täysin erilainen kuin aiempien vuosien näytökset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli homo
Nainen sillä on viimeiset 10v ollut.
Katsopa ketkä sitä muistelee iltalehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi järkyttyä jostain Teri Niitistä? En tiedä tyypistä yhtään mitään imetysgatea lukuunottamatta.
En ole niin pyytänytkään, vai lukeeko aloituksessa niin? En minäkään olisi tiennyt varmaankaan hänestä ilman tuota imetyskohua, mutta kyllä se vain niin on, että yllättävä ja nuoren ihmisen kuolema aina järkyttää.
Ap43v ei ole enää mikään nuori.
Niin, eikös se ole aika ristiriitaista tuo ikärasismi, ihminen on nuori, jos kuolee 40-50 vuoden iässä,mutta työelämässä hän alkaa oll ajo vanha kehäraakki.
Kuka ihmeen Teri Niitti??? Miksi tämä on jokin uutinen?
Teri Niitti oli "imetyscasessa" ihan oikeassa. En minäkään halua yleisellä paikalla katella kenenkään äitylin utareita vaikka olen itsekkin äiti ja nainen. Pitäs ottaa muutkin huomioon mutta sehän ei "minä minä minä ihmisiä" minämaailmoissaan kiinnosta. R.I.P. Teri
Todella järkyttävä uutinen.
Tapasin Terin n. 20v sitten ensimmäisen kerran, vaikutti alusta asti ihan loisto tyypiltä, paljon ennen mitään julkisuutta ja imetyskohua.
Lahjakas, sydämellinen ihminen lähti aivan liian aikaisin.
Voimia omaisille ja kaikille jotka tunsivat tämän ihanan ihmisen.
Niin surullista
Äiti minäkin kirjoitti:
Teri Niitti oli "imetyscasessa" ihan oikeassa. En minäkään halua yleisellä paikalla katella kenenkään äitylin utareita vaikka olen itsekkin äiti ja nainen. Pitäs ottaa muutkin huomioon mutta sehän ei "minä minä minä ihmisiä" minämaailmoissaan kiinnosta. R.I.P. Teri
Entä näytillä pidettävät naisten navat ja persvaot julkisilla paikoilla.
Hyökkäisit näidenkin kimppuun.
Minua ei heilauta yhtään vieraan ihmisen kuolema, läheisiä tietenkin surettaa.
Minulla on sellainen fiilis, että Teri luki näitä vauva.fi palstan ilkeitä kirjoituksia hänestä ja sen takia häntä alkoi ahdistamaan ja se johti kuolemaan johtavaan sydänkohtaukseen. Voisi sanoa, että tämän palstan ilkeät ihmiset tappoivat Teri Niitin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen fiilis, että Teri luki näitä vauva.fi palstan ilkeitä kirjoituksia hänestä ja sen takia häntä alkoi ahdistamaan ja se johti kuolemaan johtavaan sydänkohtaukseen. Voisi sanoa, että tämän palstan ilkeät ihmiset tappoivat Teri Niitin.
Fiilistele keskenäs vaan, pöljä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli homo
Hesarin juttu kohun aikaan
No sitten jompi kumpi on käsittänyt jotain väärin, joko Hesari tai sinä! Tunnen Terin äidin ja tiedän perheen asioista jotain.
Viiminen niitti Terille