Nainen viskasi avaimet kanaaliin, vaihtoi lukot ja kuoletti kortit kostoksi pettämisestä ja teki vielä asiasta julisteita, joita lätki pitkin kaupunkia
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701082200050684_ul.shtml
Oletteko naiset oikeasti näin lapsellisia?
Kommentit (24)
Ämmä joutaisi kyllä vähintään maksamaan sakkoja moisesta tempusta. Vaikka kuinka pistäisi vihaksi, niin tuollaiseen käytökseen se ei kyllä oikeuta.
Toisaalta ymmärrän MIKSI joku tekisi noin, mutta tuossa kyllä nolaa täydellisesti vain itsensä. En itse lähtenyt noin lapsellisiin kostohommiin, jätin miehen ja jatkoin elämääni. Ei kannata alentua idiootin tasolle.
Tyypillistä prinsessasyndroomasta kärsivän ylireagointia.
Vierailija kirjoitti:
No, kannattiko pettää?
Tuossa tapauksessa varmaan kannatti; pääsi eroon sekopäisestä tyttöystävästä.
Miehen nyt vaan kuuluu levittää siemeniään mahdollisimman laajalle. Se on biologinen fakta, johon ei itkupotkuraivarit auta.
Sen verran olen elämää nähnyt, että en mene tuomitsemaan toisten tekemisiä sen suuremmin tietämättä yksityiskohtia. Pettämisiä on eriasteisia, ja joihinkin liittyy myös kaikenlaisia muita petoksia. On myös tunteettomia ihmishirviöitä, jotka eivät opi mitään ellei kirpaise muussakin kuin omatunnossa. Jos sitä ei kerran ole.
Ei se kortteja kuolettanut, vaan osti niin paljon, että luottorajat täyttyi.
Tuossa ei kyllä puhuta mitään korttien kuolettamisesta vaan siitä että kortit vedetty luottorajaan asti, lompakkoloinen on siis miehen korteilla shoppaillut
Ihan hyvin nainenkin on voinut samalla pettää miestä tai tehdä mitä tahansa hirveää, joka vähintäänkin oikeuttaisi pettämisen. Tässä tapauksessa vain nainen on lähtenyt tiedetysti rikoksen polulle. Se että suuttuu jostain ei tarkoita sitä että olisi itse jotenkin syytön; tällä tavallahan etniset sontiaiset ja muut hullut perustelevat tappamisiaan, pahoinpitelyitään ja muuta häiriökäyttäytymistään; joku teki jotain, mikä ei suoraan vaikuta mitenkään itseen jos ei välitä siitä, mutta sitten oli pakko ottaa puukko esille ja käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kortteja kuolettanut, vaan osti niin paljon, että luottorajat täyttyi.
Ja heitti Mersun avaimet kanaaliin!
Minä en tuollaisia sfääreihin yltänyt kostossa. Sain selville, että ex-mieheni petti. Häivyin hänen työpäivän aikana asunnosta. Vein tavarat. En vastannut viesteihin tai puheluihin. Onneksi sain asunnon ja varaston tavaroille kesän ajaksi eräältä tutulta. Asuin siellä autoin heinätöissä ym. Syksyllä olinkin jo päätynyt kamariin💑
Vierailija kirjoitti:
Minä en tuollaisia sfääreihin yltänyt kostossa. Sain selville, että ex-mieheni petti. Häivyin hänen työpäivän aikana asunnosta. Vein tavarat. En vastannut viesteihin tai puheluihin. Onneksi sain asunnon ja varaston tavaroille kesän ajaksi eräältä tutulta. Asuin siellä autoin heinätöissä ym. Syksyllä olinkin jo päätynyt kamariin💑
No oli tuokin aika lapsellista. Mitä jos miehesi olisi soittanut poliisille ja sinun olisi epäilty joutuneen rikoksen uhriksi? Sinuun olisi hassattu turhaan poliisin työaikaa ja varoja.
En lukenut ilapäivälehden juttua, mutta ihmettelen viittaustasi.
"Oletteko naiset oikeasti näin lapsellisia?"
Kyse oli YHDESTÄ henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oli tuokin aika lapsellista. Mitä jos miehesi olisi soittanut poliisille ja sinun olisi epäilty joutuneen rikoksen uhriksi? Sinuun olisi hassattu turhaan poliisin työaikaa ja varoja.
No kyllä se verran pitäisi tajuta, kun vein omat tavarani samalla. Esim kaikki valokuvani, kirjani, vaatteeni ja hygieniajutut. Selitystä en jättänyt. Tietäneekö vieläkään missä asun😀 Ja ei haittaa vaikka se olisi jonkun mielestä lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701082200050684_ul.shtml
Oletteko naiset oikeasti näin lapsellisia?
Ihan sitten yksittäistapaus saa sinut kuvittelemaan että tuo koskee koko sukupuolta? Oletteko te miehet oikeasti noin yksinkertaisia? *taputapu*
sarkasmi-sanna
Ihmeellistä, miten nykyaikana ei saisi mitenkään reagoida vääryyteen. Jos sitä ei ole laissa kielletty, se on sallittu.
Ei ole yhtään lapsellista tuollainen. Vaan ansaittua.
Naisia saa hakata, nöyryyttää ja raiskata, mutta nainen ei saa heitellä tavaroita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kannattiko pettää?
Tuossa tapauksessa varmaan kannatti; pääsi eroon sekopäisestä tyttöystävästä.
Miksi yleensä alkaa seurustella sekopään kanssa? Eikä minulla ole ollut vaikeuksia päästä eroon tyttöystävistä.
Kai se vielä muisti paiskoa ukon tavarat ikkunasta pihalle?