Parinvaihto kokemuksia
Olemme keskustelleet miehen kans parinvaihdosta, jos se toisi piristystä seksi elämäämme. Olemme olleet pitkään yhdessä ja parisuhde on hyvä, mutta seksi on välillä sellaista suorittamista. Haluaisin kuulla kokemuksia parinvaihdosta.
Kommentit (26)
Jos ei sopivaa paria löydy, niin aina voi kokeilla maksullista. Sihteeriopistosta löytyy niin naisia, miehiä, shemaleja kuin m+n parejakin. Onnea teille kokemus on varmasti vähintäänkin kokeilemisen arvoinen
Vierailija kirjoitti:
Mikä on yhdyssana?
Samaa mietin! Niin ärsyttävää, kun toivottavasti peruskoulun edes käyneet eivät osaa suomenkieltä
Se äidinkieli onkin siinä tärkeintä kun toinen kiimoissaan kyselee parinvaihdosta... Voi pyhät jeesustelijat.
T: M33w
Muakin kiinnostaisi kokemukset.
Meillä kokemusta muista miehistä leikeissä mukana, mutta ei naisista/pareista. Se on kai edessä.. Itseäni kiinnostaa enemmän ehkä joku kolmenkimppa 2n1m, kun vain vierekkäin sängylle vehtaaminen vieraan kanssa, se ei vaan sytytä, mutta jos mies haluaa sitä, niin ok.
Me olimme ystäväpariskunnan kans. Miehet sopivat ensin keskenään ja siitä se lähti etenemään. Olimme ensin samassa huoneessa, mutta sitten jakauduimme. Oli hauskempaa ja kiihkeämpää olla eri huoneessa. Olimme melko humalassa. Aamulla heräsin toisen miehen vierestä. Keskustelimme aamulla porukalla ja kaikille jäi hyvä fiilis. Hauskaa oli!
Olemme olleet aviossa 22 vuotta ja harrastaneet vieraita seksi leikeissä 15 vuotta.
Meille se sopii ja pitää mielen virkeänä.
Minua ei kovin kiinosta sellainen. Jotenkin todella stressaavaa. Joskus ajattelen että se on ok jos nain toisen naista vaikka mies katsoisi mutta se on enemmän fiiliksen mukaan. Sekin on turhaa oikeastaa. Tykkään rakastella naisen kanssa kahdestaan. Olen joskus yrittänyt kimppakivaa ja siitä ei tullut mitään. Jos silloin ei tullut kimppakivasta mitään niin en usko että siitä tulisi nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on yhdyssana?
Koitappa ite skarpata. Ei yhdys sana ole yhdyssana.
Sellainen kokemus on parinvaihdosta, että puoliso vaihtoi paria sitten lopullisesti. Itse toimitus oli jäykkä, teennäinen.. kaikki jännittivät ja kaikki meni ns. vituiksi.
Miettikää vähän mitä riskeeraatte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on yhdyssana?
Samaa mietin! Niin ärsyttävää, kun toivottavasti peruskoulun edes käyneet eivät osaa suomenkieltä
...tässäkin lauseessa kirjoittajalla kieli hyvin hallussa. "toivottavasti peruskoulun edes käyneet"?
Meilläkin miehen kanssa ajankohtainen aihe.. onko tietoa miten tähän pääsee mukaan? Muutaman nettisivun olen löytänyt, niihin pitää ensin rekisteröityä. Mutta onko jotain facebook -sivua tms. ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on yhdyssana?
Heh, "suomen kieli" kirjoitetaan erikseen.
Asiasta aidosti kiinnostuneet googlettakaapa Xperience United.
Anna78 kirjoitti:
Meilläkin miehen kanssa ajankohtainen aihe.. onko tietoa miten tähän pääsee mukaan? Muutaman nettisivun olen löytänyt, niihin pitää ensin rekisteröityä. Mutta onko jotain facebook -sivua tms. ?
Hankalaa on. Kaikki haluaa pysyä niin vitun anonyyminä että sivujen kautta ei meri naama hommat kyllä onnistua. Eli jäljelle jää tarkoitukseen sopiva baari, Laivareissu tai vastaava ja vastapelureina joku randompari
Olen yrittänyt saada vaimoa innostumaan , mutta ei tule mitään vielä ainakaan..
Kertokaa mille se tuntuu kun tai jos olette samassa huoneessa? Katsotteko puolisoa toisen kanssa naimassa? Saatteko erektion? Kiihottaako toisen katsominen tai kun teitä katsotaan?
Entä eri huoneissa? Onnnistuuko heti toisen tyydyttäminen? Teettekö eri asioita kuin oman kanssa? Mietittekö mitä oma tekee??
Tuolta voi lukea jatkossa kokemuksia parinvaihdosta blogin muodossa: nautintoo.com
Parin vaihto
Ryhmä seksi
Kimppa kiva
Taka jarru
Etu päässä
Taka ajatus
Mieli kuvitus
Yhdys sana
Voi saatana.
Anna78 kirjoitti:
Kyllä sää tiedät kenen kans tahtoisin sun olevan 😉
Miltä tuntuu olla lihavan kaljupään jyystettävänä?
miten se eroaa normaalista rumien ihmisten avioseksistä?
Mikä on yhdyssana?