Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset puolustaa naisia keskusteluissa. En minä miehenä puolusta idiootti miehiä.

Vierailija
08.01.2017 |

Varsinkin pariutumis keskusteluissa.
Ihmetyttää tämä meininki täällä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan selvää tässä parinvalintakysymyksessä on kenelle vaan normaalille henkilölle (sukupuolesta, sukupuolisesta suuntauksesta, yms. yms. riippumatta), että jokaisella on oikeus valita se puoliso jonka haluaa tai olla valitsematta parisuhdetta ollenkaan. Ja näin ihmiset tekevätkin oikeassa elämässä.
Ainoa, jolle tämä ei ole selvää, on hetero lassukkamainen mies, jonka mielestä kaikkien naisten pitäisi uhrautua hänen takiaan vaikka kommentit tihkuvat naisvihaa.
Valtaosa elää siis vuodessa 2017 j.a.a., kun taas lasukkalaiset ovat uponneet sinne keskiaikaseen suohonsa, jossa edelleen itkevät sitä kamalaa vääryyttä kun naisellakin on ihmisoikeudet.
Voi voi.

Okei kirjoitan tämän ennen kun lähden ilta toimiin.
Tuo lassukaksi haukkumisella ei ole mitään todellisuutta.
Minua on täällä vuodien varrella haukuttu vaikka miksi...
Olenko lassukka?- Käyn töissä- Minulla on ollut vuosia naisystävä ennen kuin jätti minut.
- fyysesti hyvässä kunnossa ja keskipituinen.- hyviä mieskavereita ja ihana sisko.- omat vanhemmat naimisissa ja elämä hyvin tasapainoista.
Olen silti 3 vuotta etsinyt naista täysin tuloksetta.
Kaikki tindereistä lähtien kokeillut.En vasn törmää naisiin arjessa ja netissä kaikki outoja tai ei vastaa mulle.
Minä olen lassukka teidän mielestä. Terv mies 30v

Jos väität, että naisilla on velvollisuus valita sinut ja unohtaa ne prinsessaharhat, jos eivät halua jäädä sinkuiksi, sinä todellakin olet lassukka. Eihän kukaan ole tavallista parisuhdetta etsivää miestä lassukaksi sanonut.

Mutta onko omasta parisuhdetilanteestaan täällä valittava mies lassukka? Katkera sellainen mies varmasti on, mutta eihän siinä mitään velvollisuuksia naisille vaadita.

-eri

Juurihan sanoin, ettei ole. Paitsi jos puolustelet lassukoiden mielipiteitä. Mitä kohtaa et ymmärtänyt?

Vierailija
42/44 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naiset puolustavat omaa sukupuolta, ihan samalla tavalla kun miehet. Erityisesti AV-palstalla ja myös oikeassa elämässä.

Ero näkyy mies- /naisvaltaisilla työpaikoilla, naiset juoruaa, puukottaa selkään, puhuu paskaa selän takana mitä kerkeää. Miehet ei lähellekään samalla tavalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran halveksivia kommentteja naisista. Ikävää ja noloa.

Vinkki palstamiehille: jos tai oikeastaan KUN te etsitte jatkuvasti seuraa, niin kannattaisi olla kiltti ja mukava palstalla. Joku nainen saattaisi ihan oikeasti kiinnostua juuri teistä. 

Et vissiin huomannut, että miehiäkin on halveksittu tässä ketjussa?

Vierailija
44/44 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ymmärtävät, mitä toinen nainen kirjoituksellaan tarkoittaa. Tosin nuo parisuhdekeskustelut ovat jo aika turhia, koska naiset ovat sataan kertaan jankanneet samaa asiaa ilman, että miehet edelleenkään ymmärtävät, mistä on kyse. 

Anna esimerkki mistä emme me miehet ymmärrä mistä on kyse?

No vaikka se, että jos nainen ei tunne hänen ja miehen välillä olevan mitään kipinää, suhde mieheen jää silloin korkeintaan friendzonelle. Ihan sama miten kiva, mukava, kunnollinen yms tämä mies on. Jos kipinä puuttuu, nainen ei kiinnostu miehestä parisuhdemielessä vaan on mieluummin sinkku kuin ryhtyy parisuhteeseen tämän miehen kanssa. 

Nuo friendzone jutut on osan miehistä trollaus juttuja. Kannattaa erottaa fiksut ja tyhmät keskustelut keskenään eikä väitellä trollien kanssa

Minusta joskus tuntuu, että suurin osa näistä "miksi tavallinen mies ei saa naista" -tyyppisistä keskusteluista on osan miehistä trollausta. Moiseen kun ei törmää reaalimaailmassa koskaan vaan pikemminkin just ne tavalliset miehet seurustelevat ja menevät naimisiin. 

Käy joskus Lappeenrannan teknillisessä yliopistossa, se paikka on täynnä tavallisia akateemisia miehiä jotka eivät saa naista.

:D Teekkarimiehiä säälittävämpää ei olekaan. Hikisiä nörttejä tyhmät lakit päässä kännäämässä ja heittämässä surkeaa läppää, varsinaisia löytöjä totta tosiaan!

Tämmösen paskavammasen yleistyksen kirjoittanut nainen on kyllä kaikkea muuta kuin löytö...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi