Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen nykymusiikki saa oksentamaan

Vierailija
08.01.2017 |

Jotain "nyt ryypätään" "bujakabujaka" jankutusta väliin enkunkielisiä sanoja ja stadin slangia ja joku sama misu hönkimässä taustalla mukaseksikkäällä äänellä. Oikeasti niin täyttä paskaa kaikki!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten esim. jossain rantsubailuissa jammailtaisiin, jos kaikki musiikki olisi lyyristä rokkia?

Missä aloittaja puhui lyyrisestä rokista? Rantsubailuihin sopii reggae, ska, punk, jazz, rock. Nuo nykysuomibiisit on hirveitä, kaikilla samat verikauhat päässä, huumoriaurinkolasit ja kyvyttömyys laulaa tai räpätä. Mammanpoikia hyvistä perheistä, jotka eivät tajua maailmanmenosta mitään ja joiden keikalle voi mennä suoraan kokoomusnuorten tapaamisesta mummin ostamalla autolla. Monokkeliskidit yrittää räpätä ja olla pahiksia, lol.

Ohoh, meni oikein tunteisiin.

Sulla varmaan menikin, kun käytit tuota nokkelaa heittoa ilman mitään muuta kommenttia.

Samoin minä odotan edelleen niitä oikeita helmiä.

Vierailija
22/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä jokin sukupolvikysymys. Olen kyllä samaa mieltä aloittajan kanssa. Suomalainen nykymusiikki on yhdellä sanalla sanoen TEENNÄISTÄ. Mitä nuoret kuunteli 80-luvulla,90-luvulla ja jopa 2000-luvun alussa oli vielä musiikkia. Joskus huonoa, joskus ärsyttävää, mutta ei TEENNÄISTÄ kuin tämä nykyroska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennuksesta puheenollen, minulla on ihan fyysinen vika välikorvassa, joak aiheuttaa se, että tietyntyyppinen älämölö saa aikaan fyysistä pahoinvointia.

< esim. nykyinen suomi-pop, räppi ja kaikki liian korkeat äänet myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän