Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla, yli 30-kymppisellä täysin kokemattomalla ja neitsyt miehellä enään mitään toivoa pariutua ?

Vierailija
08.01.2017 |

Taas kerran eilen loppui lupaavasti edenny tapailu naisen kanssa kun oltiin etenemässä vakavampaan suuntaan ja puhuttiin mm. seksistä ja siitä mitä suhteelta halutaan ja sellaisista asioista. Minä kerroin siinä samassa sitten naiselle neitsyydestäni ja siitä ettei minulla ole ollut ennen ketään seurustelukumppania ja että miksi näin on. (En halua seksiä pelkästään seksin harrastamisen takia eikä yhdenillan jutut kiinnosta, nuoruudessani keskityin opiskeluun, harrastuksiin ja kavereihini ja en myöskään halunnut seurustella vain siksi että olisi joku. Enkä edelleenkään, olen antanut monille minusta kiinnostuneille naisille pakkeja koska minä en heistä ollut kiinnostunut)
Nainen näytti ottavan sen tiedon ihan hyvin, mutta muuttui sitten kummasti etäisemmäksi minua kohtaan kunnes eilen sai sanottua haluavansa lopettaa tapailun, koska hänen mielestä ei natsaakkaan tarpeeksi hyvin ja ollaan muutenkin liian epäsopivia. Tätä ennen nainen oli selkeästi halukas viettämään kanssani aikaa, oli erittäin kiinnostunut minusta ja tekemisistäni yhtä paljon kuin minä hänestä ja vaikutti muutenkin tosi ihastuneelta minuun. Olenkin aikas varma että nainen vain keksi tuo "ei natsaa tarpeeksi hyvin ja ollaan epäsopivia" selitykset, ja että oikea syy miksi hän laittoi poikki on kokemattomuuteni. Oltiin kyllä puhuttu ja keskusteltu asioista ja nainen kehui minua maasta taivaaseen, sanoi miten minun kanssa on hyvä olla ja halusimme samoja asioita elämältä muutenkin.
Minulla itselläni on elämässä kyllä muuten kaikki hyvin, olen komea ja hyvännäköinen (naistenkin mielestä!), liikunnallinen, elän terveellisesti, en polta ja alkoholia juon aika vähän, sosiaalinen minulla on paljon kavereita, vakityö, oma asunto, hyvät tulot enkä jumita kotonani vaan harrastan ja matkailen ja käyn ulkona. Ainut vain että olen seurustelematon neitsyt, ja se tuntuu olevan naisille ongelma. Tämä äskettäin päättyynyt juttu ei ole edes ensimmäinen laatuaan. Näin on käynyt viimeisen muutaman vuoden aikana kun olen naisia tapaillut ainakin viisi kertaa. Aina olen saanut pakit kun seurustelemattomuuteni ja/tai neitsyyteni on käynyt ilmi.
Minä kuitenkin haluaisin jossain vaiheessa eläämääni perustaa perheen, minä haluan lapsia ja naimisiin. Onko minulla enää mitään toivoa vai pitääkö minun vain luopua haaveistani ja keksiä jotain muuta elämäni täytteeksi ?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oman ikäistä seuraa on 300-vuotiaan aika vaikea löytää. Myös Dannylla. Näemmä.

Vierailija
22/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy huorissa pari kertaa kokeilemassa seksiä, niin voit kertoa naiselle, ett sinulla on ollut jotain juttuja naisten kanssa, mutta viimeisimmästä on jo aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö ap, mikä ero on kolmekymppisellä ja kolmekymmentäkymppisellä? Siis 3*10 ja 30*10?

Vierailija
24/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kotimaisen kanssa tärppää, oletteko te neitsyt-miehet kokeilleet ulkomaalaisen naisen kanssa tapailemista.

Esim thaikut ja venäläiset naiset ovat monesti mukavampia, kuin suomalaiset, eivätkä ole niin hiivatun valikoivia kuin suomalaiset naiset.

Eräs tuntemani neitsyt -mies alkoi oikein tosissaan menestyä vasta silloin naismaailmassa, kun oli viimein löytänyt yli 40 vuotiaana vaimon itselleen eräästä harrastustoiminnasta ja sai tyttärenkin - sitten tuli ero, mutta sen jälkeen on ollut hurjasti vientiä.

Nyt asuu varakkaan ja hyvin toimeentulevan naisen kanssa, vaikka itse on vain amiksen käynyt, joten kyllä nämä elämäntilanteet voi muuttua, kun vaan aktiivisesti liikkuu ja hakee sitä kumppania, eikä nyhrää kotona.

Vierailija
25/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ekana tulee mieleen, että mitä vikaa sinussa on jos et kerran ole ikinä seurustellut? En tarkoita, että juuri sinussa on jotain vikaa, mutta yli kolmekymppisestä täysin kokemattomasta miehestä tulee sellainen fiilis, että hänessä on pakko olla jotain tosi outoa..

Älä jatkossa kerro ettet ole seurustellut. Ei se ole pakollinen esitieto. Asiasta voi joskus myöhemminkin puhua jos haluaa.

Mistähän cosmosta tuokin ajattelutapa on opittu? Miksi miehessä pitäisi olla jotain outoa, jos ei ole tiettyyn ikään mennessä harrastanut seksiä? Varsinkaan jos se mies ei muuten vaikuta oudolta. Oletko ikinä edes pysähtynyt miettimään miksi ajattelet noin? Miksei sen kokemattomuuden taustalla voisi olla mitään positiivista, esim. kunnioitusta naisia, seksiä ja parisuhdetta kohtaan, halua löytää mieluummin kumppani kuin satunnainen pano? Tai mitä outoa siinä on, jos on nuorempana keskittynyt muihin asiohin kuin parisuhteen löytämiseen, ollut avoimella mielellä, mutta ketään ei ole tullut kohdalle? Naisilta se ajatus sallitaan, ettei halua harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa, mutta miehestä se tekee vain oudon. Miksi?

Tämä selitys on naisilta kuultu niin monta kertaa, että vaadin jo selityksiä, ihan kunnon perusteluja.

Vierailija
26/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki? Sitä se työnarkomia teettää. Muori ei oo koskaan saanut avioliittoa pantua toteen.

Vierailija
28/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen 26v nainen, joka ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä samoista syistä. Itsekin olen karkottanut yhden miehen kertomalla tästä. Neuvoisin sinua olemaan hiljaa tuosta jos nainen ei vaikuta omaavan samaa taustaa, muuten hän saattaa alkaa miettimään mikä vika sinussa on kun et ole kenellekään kelvannut. Sitten kun olette oikeasti rakastuneet niin on sopiva aika kertoa tämä. Alussa ei muutenkaan kannata kertoa koko elämäntarinaansa, voit vaikuttaa ripustautujalta.

Vierailija
29/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ekana tulee mieleen, että mitä vikaa sinussa on jos et kerran ole ikinä seurustellut? En tarkoita, että juuri sinussa on jotain vikaa, mutta yli kolmekymppisestä täysin kokemattomasta miehestä tulee sellainen fiilis, että hänessä on pakko olla jotain tosi outoa..

Älä jatkossa kerro ettet ole seurustellut. Ei se ole pakollinen esitieto. Asiasta voi joskus myöhemminkin puhua jos haluaa.

Mistähän cosmosta tuokin ajattelutapa on opittu? Miksi miehessä pitäisi olla jotain outoa, jos ei ole tiettyyn ikään mennessä harrastanut seksiä? Varsinkaan jos se mies ei muuten vaikuta oudolta. Oletko ikinä edes pysähtynyt miettimään miksi ajattelet noin? Miksei sen kokemattomuuden taustalla voisi olla mitään positiivista, esim. kunnioitusta naisia, seksiä ja parisuhdetta kohtaan, halua löytää mieluummin kumppani kuin satunnainen pano? Tai mitä outoa siinä on, jos on nuorempana keskittynyt muihin asiohin kuin parisuhteen löytämiseen, ollut avoimella mielellä, mutta ketään ei ole tullut kohdalle? Naisilta se ajatus sallitaan, ettei halua harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa, mutta miehestä se tekee vain oudon. Miksi?

Tämä selitys on naisilta kuultu niin monta kertaa, että vaadin jo selityksiä, ihan kunnon perusteluja.

Ei sitä sallita naisiltakaan. Kokemusta on. Hirveästi pitää selittää, että ei minussa mitään vikaa ole, en vain halua mitään yhden yön juttuja tms.

28 v. Neitsyt N

Vierailija
30/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos lakkaisi mainostamasta hetkeksi neitsyyttäsi ja parisuhteettomuuttasi, nin ehkä tilanne sillä korjautuisi.

Juuri näin. Aiempia seksikokemuksia ei kannata ottaa puheeksi ennenkuin on ainakin muutaman kerran päädytty naisen kanssa sänkyyn. Jos edes senkään jälkeen. Jos nainen suoraan kysyy seksikumppaniesi määrää, vastaa ympäripyöreästi, että ei paljoa. 

Vierailija
31/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on toivoa. Mistä päin ap olet?

On hienoa, ettei seurustele vain seurustelemisen vuoksi. En ole itsekään koskaan seurustellut, koska en ole tavannut sellaista miestä. Seksiä ehtii opetella sen oikean kumppaninkin kanssa, ei sitä tarvitse harjoitella. Kyllä se toimintaa tule ns luonnostaan. Toki se jännittää yms. :)

Mitään maksullisia naisia en todellakaan suosittele. Ei sellaista miestä voi kunnioittaa, joka nai naisten kanssa, jotka eivät ole mukana pelkästään himosta vaan myös rahasta...

Vierailija
32/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Naisille ei ikinä kannata mainostaa, että on kokematon. Mitä se heille edes kuuluu? Eikä menneisyyden kokemus tai kokemattomuus ole mikään tae tulevaisuuden onnistumiselle. Puhelee vaan epämääräisiä tyyliin suhteet eivät ole kestäneet plaaplaa ja seksi nyt on suurimmalla osalla muutenkin täysin surkeaa uuden partnerin kanssa. 

Vierailija
33/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on hyvät mahdollisuudet, kunhan löydät vain oikeanlaisen naisen. Sellaisen jolla on samat arvot kuin sulla. Kyllä niitä on, mutta tietysti vähemmän. Mikä parasta: kun sen naisen löydät niin se pysyykin sitten sun rinnalla melko varmasti koko loppuiän, kun ei ole sitä tyyppiä jonka pitää kokeilla mahdollisimman monia miehiä. Ja saattaapa olla että joku sellainenkin nainen kiinnostuu, joka on kyllästynyt pettäviin ja ryyppääviin miehiiin.

Miksi kuvittelet että aloittaja naisten mielestä epätodennäköisemmin pettäisi tai ryyppäisi?

Vierailija
34/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha. Naisille ei ikinä kannata mainostaa, että on kokematon. Mitä se heille edes kuuluu? Eikä menneisyyden kokemus tai kokemattomuus ole mikään tae tulevaisuuden onnistumiselle. Puhelee vaan epämääräisiä tyyliin suhteet eivät ole kestäneet plaaplaa ja seksi nyt on suurimmalla osalla muutenkin täysin surkeaa uuden partnerin kanssa. 

Haha. Niin, mitäs tuollainen asia tosiaankaan sille potentiaaliselle elämänkumppanille kuuluu? Haha. Ha.

Vierailija
35/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valehdella päin naamaa. Tyhmää tuhota mahiksiaan rehellisyydellä asioista joilla ei pitäisi olla mitään väliä. Se nyt vaan menee niin että naisia kiihottaa ne pelimiehet, vaikkeivat he sitä itse myönnä, tai edes välttämättä tajua. Onhan siinä selvä evolutionäärinen logiikka - jos toi mies saa kasapäin pillua, niin meidän miespuoliset lapsetkin todennäköisemmin tulee saamaan, eikö? Onko mitään järkeä antaa sen vitun DNA-molekyylin pilata muuten molemmille osapuolille lupaavaa suhdetta?

Sinusta saa joku nainen aivan hirvittävän kumppanin. Loppuelämä idiootin kanssa, joka kohtelee naista kuin vähämielistä ja valehtelee kaiken minkä voi. Ja tuollainen pelottelee niillä pelimihillä. Huh. Pelimies on tuhat kertaa parempi.

Vierailija
36/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha. Niin, mitäs tuollainen asia tosiaankaan sille potentiaaliselle elämänkumppanille kuuluu? Haha. Ha.

Tieto jolla nainen ei tee yhtään mitään. Eli olet aivan oikeassa, ei todellakaan kuulu. Eikä kuulu miehellekkään se tieto kuinka monen jännämiehen kyrpä on naisen jalkojen välissä käynyt baari-iltojen jälkeen. 

Kumpikin voi toki kertoa jos haluaa. Mitään hyötyä siitä ei ole.

Vierailija
37/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tieto jolla nainen ei tee yhtään mitään. Eli olet aivan oikeassa, ei todellakaan kuulu. Eikä kuulu miehellekkään se tieto kuinka monen jännämiehen kyrpä on naisen jalkojen välissä käynyt baari-iltojen jälkeen. 

Joo, juuri tuollaista tekstiä sopii odottakiin ihmiseltä, joka kehottaa valehtelemaan suut ja silmät täyteen. Iljettävää. Olen monta kertaa sanonut, että ns. jännät ovat miljoona kertaa parempia miehiä kuin tuollaiset.

Vierailija
38/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehen kannattaisi pilata mahdollisuutensa kertomalla asia jota nainen ei voi tietää?

Vierailija
39/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, juuri tuollaista tekstiä sopii odottakiin ihmiseltä, joka kehottaa valehtelemaan suut ja silmät täyteen. Iljettävää. Olen monta kertaa sanonut, että ns. jännät ovat miljoona kertaa parempia miehiä kuin tuollaiset.

Miksi suhtaudut yhteen valheeseen noin voimakkaasti, jos se koskee kokemattomuutta, vaikka hyvin on tiedossa miten moni naisista siihen tietoon suhtautuu? Moni nainen ylitulkitsee sen kokemattomuuden ja pitää sitä ylitsepääsemättömänä asiana suhteen jatkamiselle, vaikkei osaa sitä edes mitennkään perustella. Luulet varmaan että nämä jännämiehet ei valehtele mistään. No, vastaapa mitä mieltä itse olisit rehellisestä kokemattomasta miehestä? Muuten lupaavalta vaikuttava tapaus ja kertoo olevansa neitsyt? Haittaisiko se sinua?

Vierailija
40/68 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole pysähtynyt miettimään asiaa kun se ei ole ollut ajankohtainen ikinä minulle. Mistä minä tiedän miksi semmoinen tulee ekana mieleen? Samaa sanoisin vastaavassa tilanteessa olevasta naisesta, mitä vikaa hänessä on kun ei ole kelvannut? Ja hei, mainitsin ettei se tarkoita sitä että ap olisi vikaa vaan se tulee ekana mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi