Onko minulla, yli 30-kymppisellä täysin kokemattomalla ja neitsyt miehellä enään mitään toivoa pariutua ?
Taas kerran eilen loppui lupaavasti edenny tapailu naisen kanssa kun oltiin etenemässä vakavampaan suuntaan ja puhuttiin mm. seksistä ja siitä mitä suhteelta halutaan ja sellaisista asioista. Minä kerroin siinä samassa sitten naiselle neitsyydestäni ja siitä ettei minulla ole ollut ennen ketään seurustelukumppania ja että miksi näin on. (En halua seksiä pelkästään seksin harrastamisen takia eikä yhdenillan jutut kiinnosta, nuoruudessani keskityin opiskeluun, harrastuksiin ja kavereihini ja en myöskään halunnut seurustella vain siksi että olisi joku. Enkä edelleenkään, olen antanut monille minusta kiinnostuneille naisille pakkeja koska minä en heistä ollut kiinnostunut)
Nainen näytti ottavan sen tiedon ihan hyvin, mutta muuttui sitten kummasti etäisemmäksi minua kohtaan kunnes eilen sai sanottua haluavansa lopettaa tapailun, koska hänen mielestä ei natsaakkaan tarpeeksi hyvin ja ollaan muutenkin liian epäsopivia. Tätä ennen nainen oli selkeästi halukas viettämään kanssani aikaa, oli erittäin kiinnostunut minusta ja tekemisistäni yhtä paljon kuin minä hänestä ja vaikutti muutenkin tosi ihastuneelta minuun. Olenkin aikas varma että nainen vain keksi tuo "ei natsaa tarpeeksi hyvin ja ollaan epäsopivia" selitykset, ja että oikea syy miksi hän laittoi poikki on kokemattomuuteni. Oltiin kyllä puhuttu ja keskusteltu asioista ja nainen kehui minua maasta taivaaseen, sanoi miten minun kanssa on hyvä olla ja halusimme samoja asioita elämältä muutenkin.
Minulla itselläni on elämässä kyllä muuten kaikki hyvin, olen komea ja hyvännäköinen (naistenkin mielestä!), liikunnallinen, elän terveellisesti, en polta ja alkoholia juon aika vähän, sosiaalinen minulla on paljon kavereita, vakityö, oma asunto, hyvät tulot enkä jumita kotonani vaan harrastan ja matkailen ja käyn ulkona. Ainut vain että olen seurustelematon neitsyt, ja se tuntuu olevan naisille ongelma. Tämä äskettäin päättyynyt juttu ei ole edes ensimmäinen laatuaan. Näin on käynyt viimeisen muutaman vuoden aikana kun olen naisia tapaillut ainakin viisi kertaa. Aina olen saanut pakit kun seurustelemattomuuteni ja/tai neitsyyteni on käynyt ilmi.
Minä kuitenkin haluaisin jossain vaiheessa eläämääni perustaa perheen, minä haluan lapsia ja naimisiin. Onko minulla enää mitään toivoa vai pitääkö minun vain luopua haaveistani ja keksiä jotain muuta elämäni täytteeksi ?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ekana tulee mieleen, että mitä vikaa sinussa on jos et kerran ole ikinä seurustellut? En tarkoita, että juuri sinussa on jotain vikaa, mutta yli kolmekymppisestä täysin kokemattomasta miehestä tulee sellainen fiilis, että hänessä on pakko olla jotain tosi outoa..
Älä jatkossa kerro ettet ole seurustellut. Ei se ole pakollinen esitieto. Asiasta voi joskus myöhemminkin puhua jos haluaa.
Mistähän cosmosta tuokin ajattelutapa on opittu? Miksi miehessä pitäisi olla jotain outoa, jos ei ole tiettyyn ikään mennessä harrastanut seksiä? Varsinkaan jos se mies ei muuten vaikuta oudolta. Oletko ikinä edes pysähtynyt miettimään miksi ajattelet noin? Miksei sen kokemattomuuden taustalla voisi olla mitään positiivista, esim. kunnioitusta naisia, seksiä ja parisuhdetta kohtaan, halua löytää mieluummin kumppani kuin satunnainen pano? Tai mitä outoa siinä on, jos on nuorempana keskittynyt muihin asiohin kuin parisuhteen löytämiseen, ollut avoimella mielellä, mutta ketään ei ole tullut kohdalle? Naisilta se ajatus sallitaan, ettei halua harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa, mutta miehestä se tekee vain oudon. Miksi?
Tämä selitys on naisilta kuultu niin monta kertaa, että vaadin jo selityksiä, ihan kunnon perusteluja.
No en ole pysähtynyt miettimään asiaa kun se ei ole ollut ajankohtainen ikinä minulle. Mistä minä tiedän miksi semmoinen tulee ekana mieleen? Samaa sanoisin vastaavassa tilanteessa olevasta naisesta, mitä vikaa hänessä on kun ei ole kelvannut? Ja hei, mainitsin ettei se tarkoita sitä että ap olisi vikaa vaan se tulee ekana mieleen.
Annat itsestäsi tuomitsevan ja aika yksiulotteisen kuvan, ihminen on outo, jos ei ole elänyt samalla lailla kuin sinä. Se on yksi tieto ihmisestä ja sen perusteella olet valmis tuomitsemaan oudoksi. Ehkä kannattaisi joskus pysähtyä vähän miettimään.
Minkälainen nainen sinua sitten kiinnostaa?
Kelpaako sinulle akateeminen nainen, jolla on jo elämänkokemusta? Entä jos on jo lapsia?
Olisi hyvin kiinnostavaa kuulla minkälainen nainen täyttää sinun kriteerisi. Se kertoo sinusta paljon - ja voi tietenkin olla osa syy siihen, miksi ei ole vielä tärpännyt.
Onnea silti etsintään. Ei täällä Suomessa ole liikaa hyviä ja tasokkaita miehiä. Jos jollakin mittapuulla sellainen tulisikin vastaan, voi olla ettei ko. tapaus halua luopua siitä ikkunashoppailustaan ja odotuksestaan että joku parempi tuleekin vastaan...
Vierailija kirjoitti:
No ekana tulee mieleen, että mitä vikaa sinussa on jos et kerran ole ikinä seurustellut? En tarkoita, että juuri sinussa on jotain vikaa, mutta yli kolmekymppisestä täysin kokemattomasta miehestä tulee sellainen fiilis, että hänessä on pakko olla jotain tosi outoa..
Älä jatkossa kerro ettet ole seurustellut. Ei se ole pakollinen esitieto. Asiasta voi joskus myöhemminkin puhua jos haluaa.
Okei mutta mitäs minä sanon sitten jos nainen ihan kysyy minulta jotain että miksi erosin eksästäni, mitä olen oppinut edellisistä suhteistani, monestiko olen seurustellut aikaisemmin tms.? Noita on kysytty ja olen rehellisesti sanonut etten ole ikinä seurustellut. Pitäisikö minun ruveta sepittämään ja valehtelemaan sitten, sitä nimenomaan en tahdoisi tehdä? AP
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sinulle rohkaiseva tarina, sillä itse tapasin mieheni, kun hän oli 29-vuotias ja itse olin pari 31. Mies ei ollut seurustellut koskaan eikä oikeastaan edes tapaillut ketään. Seksiä oli harrastanut, mutta siinäkin hyvin, hyvin kokematon. Mieheni on myös introvertti ja sosiaalisesti aika arka. Hänellä ei ole esim. ystäviä ollenkaan. Mutta minulle hän oli juuri oikea! Koin, että olin löytänyt elämäni miehen, jonka kaltaisia en tiennyt olevan olemassakaan. Menimme parin vuoden seurustelun jälkeen naimisiin ja yritämme parhaillaan saada lasta. Hän tekee minut äärettömän onnelliseksi.
Minua ei olisi haitannut, vaikka hän olisi ollut neitsyt. Koska nytkin hänellä oli kokemusta niin vähän, jos ollenkaan, että esim. seksi oli hänen kanssaan alkuun aika huonoa. Yksinkertaisesti siksi, ettei mies osannut ottaa minua ollenkaan huomioon seksissä. Eli siis seksi oli hänelle sama kuin yhdyntä ja jouduin kuukausia "opettamaan" hänelle, että myös molemminpuolinen suuseksi ja välillä hidas, nautiskeleva esileikki ovat tärkeitä ja nautinnollisia. Nykyisin hän on aivan taivaallinen rakastaja :)
Kokemattomuus aiheutti aluksi myös hankaluuksia siksi, että mies oli sosiaalisesti niin kokematon, että hän aluksi loukkasi minua vahingossa usein. Esim. kehumalla muita naisia, arvostelemalla negatiivisesti vartaloani ja yleensäkin puhuen ajattelematta ensin. Nykyisin nämäkin ongelmat ovat menneen talven lumia. Tuntui kuitenkin että aloitin suhteen teinipojan kanssa, mutta menin naimisiin miehen kanssa.
Tämä siis rohkaisuna, halusin kirjoittaa kuitenkin rehellisesti myös vaikeuksista, mutta niistäkin yli pääsee kunhan molemmat ovat valmiita avoimeen keskusteluun ja kasvuun ihmisinä :)
Mun mies ei ole muiden kanssa ollut mutta on loistava seksissä, ollut alusta asti, ei myöskään ole kehunut muita naisia tai puhunut loukkaavia. Kyllä se on luonteessa jos ei tajua käytöstapoja tai miten voi olla ettei tiedä suuseksistä, esileikeistä yms. Ei ne vaadi kokemusta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä ehdotan jotain erilaista. Tee profiili josta tuo tieto löytyy heti ja kaikki jotka sinuun ottavat yhteyttä hyväksyvät neitsyytesi. Teoriassa voisi toimia
"Kaikki jotka sinuun ottavat yhteyttä" 😂 Ei naiset ota yhteyttä mieheen nettideiteissä. Huomaa, että nainen kirjoittanut äskeisen viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha. Naisille ei ikinä kannata mainostaa, että on kokematon. Mitä se heille edes kuuluu? Eikä menneisyyden kokemus tai kokemattomuus ole mikään tae tulevaisuuden onnistumiselle. Puhelee vaan epämääräisiä tyyliin suhteet eivät ole kestäneet plaaplaa ja seksi nyt on suurimmalla osalla muutenkin täysin surkeaa uuden partnerin kanssa.
Haha. Niin, mitäs tuollainen asia tosiaankaan sille potentiaaliselle elämänkumppanille kuuluu? Haha. Ha.
Tieto jolla nainen ei tee yhtään mitään. Eli olet aivan oikeassa, ei todellakaan kuulu. Eikä kuulu miehellekkään se tieto kuinka monen jännämiehen kyrpä on naisen jalkojen välissä käynyt baari-iltojen jälkeen.
Kumpikin voi toki kertoa jos haluaa. Mitään hyötyä siitä ei ole.
Joo, juuri tuollaista tekstiä sopii odottakiin ihmiseltä, joka kehottaa valehtelemaan suut ja silmät täyteen. Iljettävää. Olen monta kertaa sanonut, että ns. jännät ovat miljoona kertaa parempia miehiä kuin tuollaiset.
Miksi suhtaudut yhteen valheeseen noin voimakkaasti, jos se koskee kokemattomuutta, vaikka hyvin on tiedossa miten moni naisista siihen tietoon suhtautuu? Moni nainen ylitulkitsee sen kokemattomuuden ja pitää sitä ylitsepääsemättömänä asiana suhteen jatkamiselle, vaikkei osaa sitä edes mitennkään perustella. Luulet varmaan että nämä jännämiehet ei valehtele mistään. No, vastaapa mitä mieltä itse olisit rehellisestä kokemattomasta miehestä? Muuten lupaavalta vaikuttava tapaus ja kertoo olevansa neitsyt? Haittaisiko se sinua?
Enpä ole yllättynyt siitä ettei tuohon kysymykseeni tullut naiselta vastausta. Ensiksi vauhkotaan ja sitten kun pyydetään vastausta yksinkertaiseen kysymykseen tai perusteluja jollekin väitteelle, ollaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen sinua sitten kiinnostaa?
Kelpaako sinulle akateeminen nainen, jolla on jo elämänkokemusta? Entä jos on jo lapsia?
Olisi hyvin kiinnostavaa kuulla minkälainen nainen täyttää sinun kriteerisi. Se kertoo sinusta paljon - ja voi tietenkin olla osa syy siihen, miksi ei ole vielä tärpännyt.
Onnea silti etsintään. Ei täällä Suomessa ole liikaa hyviä ja tasokkaita miehiä. Jos jollakin mittapuulla sellainen tulisikin vastaan, voi olla ettei ko. tapaus halua luopua siitä ikkunashoppailustaan ja odotuksestaan että joku parempi tuleekin vastaan...
Se olisi hyvä että naisella on samallaiset elämänarvot ja tulevaisuuden suunnitelmat kuin minulla, ja että on luotettava. Jos löytyy samoja harrastuksia tms. kiinnostuksen kohteita niin suuri plussa. Ei akateemisuudella ole väliä minulle, kunhan ei ole mikään elämäntapatyötön tai muuten vain laiskuri. Haluan lapsia ja tykkään lapsista muutenkin joten ei haittaa jos on jo lapsia kunhan olisi minun kanssa valmis tekemään lisää. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei mutta mitäs minä sanon sitten jos nainen ihan kysyy minulta jotain että miksi erosin eksästäni, mitä olen oppinut edellisistä suhteistani, monestiko olen seurustellut aikaisemmin tms.? Noita on kysytty ja olen rehellisesti sanonut etten ole ikinä seurustellut. Pitäisikö minun ruveta sepittämään ja valehtelemaan sitten, sitä nimenomaan en tahdoisi tehdä? AP
Oikeastiko nykyään treffeillä kysytään tuommoisia? Olen ilmeisesti tipahtanut menosta pois.. no no, jos kysyy jotain miksi erosit niin voit vastata jotain niitä näitä ja ohjaat keskustelun seuralaiseen. Valehteluun ei kannata ryhtyä. Tai sanot sitten ettet välittäisi puhua niistä asioista vielä tai jotain.
Meillä ei ikinä mies ole kysynyt miksi erosin tai mitä olen oppinut edellisestä suhteesta enkä kyllä minäkään ole häneltä kysynyt. Eihän ne minulle kuulu. Kertoo jos haluaa mutta eihän tuo nyt pakollinen tieto ole. Ihmetyttää..
Todellakin on!
Tärkeintä on, että et ole katkeroitunut naisille, vaan tuot esille sen, että kokemattomuutesi on ollut oma valintasi ja olet itse sinut sen kanssa. Voihan olla, että nuo tapailemasi naiset ovat ajatelleet, etteivät kelpaa sinulle omien seksikokeilujensa vuoksi. Eli ovat ajatelleet, että liität useammat seksikokemukset moraalittomuuteen ja tuomitset heidät. Sinuna olisi avoin asiasta ja tekisin selväksi, että et pidä muita moraalisesti huonompina, jos heillä on seksikokemuksia vaan se on jokaisen oma yksilöllinen oikeus, mutta omalla kohdallasi olet vain nyt päätynyt tällaiseen ratkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on!
Tärkeintä on, että et ole katkeroitunut naisille, vaan tuot esille sen, että kokemattomuutesi on ollut oma valintasi ja olet itse sinut sen kanssa. Voihan olla, että nuo tapailemasi naiset ovat ajatelleet, etteivät kelpaa sinulle omien seksikokeilujensa vuoksi. Eli ovat ajatelleet, että liität useammat seksikokemukset moraalittomuuteen ja tuomitset heidät. Sinuna olisi avoin asiasta ja tekisin selväksi, että et pidä muita moraalisesti huonompina, jos heillä on seksikokemuksia vaan se on jokaisen oma yksilöllinen oikeus, mutta omalla kohdallasi olet vain nyt päätynyt tällaiseen ratkaisuun.
Jos on valmis menemään sänkyyn kyseisen naisen kanssa, niin ei sitä kokemattomuutta kannata etukäteen mainostaa. Aika iso turn off monelle naiselle, vaikka mielestäni sillä ei ole juurikaan merkitystä, koska uuden ihmisen kanssa joutuu kuitenkin opettelemaan juttuja uudestaan.
Toisekseen jos ei ole seksiä harrastanut, niin ei voi edes tietää kuinka hyvä siinä on luonnostaan. Ei seksi ole sellainen asia, jota ei osaisi yhtään, vaikka sitä ei olisi aiemmin harrastanutkaan. Esimerkiksi nainen sai ensimmäisen orgasminsa yhdynnässä samalla kerralla kun minulla meni poikuus.
Kuulostat sellaiselta mieheltä jonka haluaisin
N23
Naiset kyllä karsastaa kokemattomia miehiä. Tapailemani nainen kysyi seksikumppani määrääni ja vastasin rehellisesti, että kaksi ja nainen kysyi: "Vaan?". Omaa lukuaan ei sitten uskaltanutkaan kertoa ja siihen se tapailu sillä kertaa loppui.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä karsastaa kokemattomia miehiä. Tapailemani nainen kysyi seksikumppani määrääni ja vastasin rehellisesti, että kaksi ja nainen kysyi: "Vaan?". Omaa lukuaan ei sitten uskaltanutkaan kertoa ja siihen se tapailu sillä kertaa loppui.
Minä tapailin naista kun minulla oli vielä poikuus tallella. Nainen piti minua pelimiehenä, joka paneskelee ympäriinsä. En viitsinyt oikaista tuota, koska nainen selvästi näytti kiihottuvan ajatuksesta.
Taidat tapailla vain jännänaisia. Kyllä sellainen heppatytön näköinen suomen kielen opiskelija sinut ottaa mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä tulisi kieltämättä outo olo, jos komea ja menestyvä mies olisikin kokematon.
Tämä on tosiaan hyvä pointti. Komea ja syrjäytynyt olisi ihan eri asia, koska hänessä on heti "vikaa" ja naiselta saattaisi löytyä ymmärrystä. Menestynyt 30+ neitsyt sitä vastoin herättää luurankoja kaapissa -fiilikset heti, vaikka ei olisi edes komeakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tapailin naista kun minulla oli vielä poikuus tallella. Nainen piti minua pelimiehenä, joka paneskelee ympäriinsä. En viitsinyt oikaista tuota, koska nainen selvästi näytti kiihottuvan ajatuksesta.
Menittekö sänkyyn asti ja miten loit pelimiesmäisen vaikutelman?
Lopeta se loputon keskusteleminen ja analysoiminen. Kyllä se luonto tikanpojat puuhun ajaa, kun alatte suutelemaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tutustuin poikuus vielä tallella 20-vuotta vanhempaan naiseen ja tämä nainen piti minua aluksi myös pelimiehenä. Vaikka kerroin rehellisesti, että on vielä poikuus tallella niin ei meinannut uskoa ja sitten kun uskoi, niin ei millään meinannut haluta viedä poikuuttani, vaikka aikaisemmin olikin halunnut harrastaa seksiä kanssani.
Minäpä ehdotan jotain erilaista. Tee profiili josta tuo tieto löytyy heti ja kaikki jotka sinuun ottavat yhteyttä hyväksyvät neitsyytesi. Teoriassa voisi toimia