Onko minulla, yli 30-kymppisellä täysin kokemattomalla ja neitsyt miehellä enään mitään toivoa pariutua ?
Taas kerran eilen loppui lupaavasti edenny tapailu naisen kanssa kun oltiin etenemässä vakavampaan suuntaan ja puhuttiin mm. seksistä ja siitä mitä suhteelta halutaan ja sellaisista asioista. Minä kerroin siinä samassa sitten naiselle neitsyydestäni ja siitä ettei minulla ole ollut ennen ketään seurustelukumppania ja että miksi näin on. (En halua seksiä pelkästään seksin harrastamisen takia eikä yhdenillan jutut kiinnosta, nuoruudessani keskityin opiskeluun, harrastuksiin ja kavereihini ja en myöskään halunnut seurustella vain siksi että olisi joku. Enkä edelleenkään, olen antanut monille minusta kiinnostuneille naisille pakkeja koska minä en heistä ollut kiinnostunut)
Nainen näytti ottavan sen tiedon ihan hyvin, mutta muuttui sitten kummasti etäisemmäksi minua kohtaan kunnes eilen sai sanottua haluavansa lopettaa tapailun, koska hänen mielestä ei natsaakkaan tarpeeksi hyvin ja ollaan muutenkin liian epäsopivia. Tätä ennen nainen oli selkeästi halukas viettämään kanssani aikaa, oli erittäin kiinnostunut minusta ja tekemisistäni yhtä paljon kuin minä hänestä ja vaikutti muutenkin tosi ihastuneelta minuun. Olenkin aikas varma että nainen vain keksi tuo "ei natsaa tarpeeksi hyvin ja ollaan epäsopivia" selitykset, ja että oikea syy miksi hän laittoi poikki on kokemattomuuteni. Oltiin kyllä puhuttu ja keskusteltu asioista ja nainen kehui minua maasta taivaaseen, sanoi miten minun kanssa on hyvä olla ja halusimme samoja asioita elämältä muutenkin.
Minulla itselläni on elämässä kyllä muuten kaikki hyvin, olen komea ja hyvännäköinen (naistenkin mielestä!), liikunnallinen, elän terveellisesti, en polta ja alkoholia juon aika vähän, sosiaalinen minulla on paljon kavereita, vakityö, oma asunto, hyvät tulot enkä jumita kotonani vaan harrastan ja matkailen ja käyn ulkona. Ainut vain että olen seurustelematon neitsyt, ja se tuntuu olevan naisille ongelma. Tämä äskettäin päättyynyt juttu ei ole edes ensimmäinen laatuaan. Näin on käynyt viimeisen muutaman vuoden aikana kun olen naisia tapaillut ainakin viisi kertaa. Aina olen saanut pakit kun seurustelemattomuuteni ja/tai neitsyyteni on käynyt ilmi.
Minä kuitenkin haluaisin jossain vaiheessa eläämääni perustaa perheen, minä haluan lapsia ja naimisiin. Onko minulla enää mitään toivoa vai pitääkö minun vain luopua haaveistani ja keksiä jotain muuta elämäni täytteeksi ?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä karsastaa kokemattomia miehiä. Tapailemani nainen kysyi seksikumppani määrääni ja vastasin rehellisesti, että kaksi ja nainen kysyi: "Vaan?". Omaa lukuaan ei sitten uskaltanutkaan kertoa ja siihen se tapailu sillä kertaa loppui.
Minä tapailin naista kun minulla oli vielä poikuus tallella. Nainen piti minua pelimiehenä, joka paneskelee ympäriinsä. En viitsinyt oikaista tuota, koska nainen selvästi näytti kiihottuvan ajatuksesta.
Menittekö sänkyyn asti ja miten loit pelimiesmäisen vaikutelman?
Minusta oli tuolloin kiinnostunut useampi nainen samasta porukasta ja ihan avoimesti flirttailin kaikille. Todellisuudessa en uskaltanut kuitenkaan panna ketään ennen kuin tuo yksi vei minut lähes väkisin sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
300-vuotias on sellainen anomalia, että luulisi jonkun kiinnostuvan jo ihan senkin takia. Onko sulla pitkä parta?
Kiitos, tästä tuli tämän päivän parhaat naurut! Kusen kohta housuun!
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin sinua olemaan hiljaa tuosta jos nainen ei vaikuta omaavan samaa taustaa, muuten hän saattaa alkaa miettimään mikä vika sinussa on kun et ole kenellekään kelvannut.
Naiset: Voisiko näistä "ongelmista" miettimisen sijasta jutella? Vastapuoli ei varmasti loukkaannu mikäli hienovaraisesti esitätte kysymykset - voi jopa ilahtua kertomaan tarinaansa.
Todennäköisyys tilanteen muuttumiselle on kaikkien tilastojen ja empiiristen kokemusten mukaan lähes nolla. Se mitä teet tällä tiedolla määrittelee tulevaisuutesi. Voit joko katkeroitua tai haistattaa paskat tilastoille ja etsiä rakkautta ihmismassan heinäsuovasta elämäsi loppuun asti. Ehkä löydät sen vasta kahdeksankymppisenä, mutta eikö sekin ole jo riittävän hyvin?
Kannattaa miettiä, miten asiansa esittää. Sellaisesta "odotin sitä oikeaa!"-julistuksesta tulee helposti vähän dramaattinen kuva, että nyt sitten sielut kohtasivat ja harput soi. Jos hädin tuskin vielä tunnette, niin se voi olla hälyyttävää, että olet odottanut vuosia ja ohittanut ties kuinka monta naista ja nyt sitten olet valmis juuri Hänen kanssaan. Eli voi välittyä sellainen oudon obsessiivinen kuva sinusta ihmisenä. Sano vaikka, että seksi vieraan ihmisen kanssa tuntui kiusalliselta ja olet vasta nyt siinä iässä, että olet alkanut kaivata parisuhdetta. Tai jotain sinne päin. Yritä välttää antamasta sitä vaikutelmaa, että sinulla on hurjat odotukset ensikerralle, nainen juoksee ulos jo siitä paineesta, että pitäisi olla joku vuosisadan rakastaja. Niin ja tunnelman voi latistaa ylenpalttiset keskustelutkin. Jos istutte siinä sängyn laidalla niin pussaa puhumisen sijaan :)
Nykyään neitsyys menetetään yhä vanhempana. Jos naisella on yhtään älliä päässään, niin ei se kokemattomuutta kavahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ekana tulee mieleen, että mitä vikaa sinussa on jos et kerran ole ikinä seurustellut? En tarkoita, että juuri sinussa on jotain vikaa, mutta yli kolmekymppisestä täysin kokemattomasta miehestä tulee sellainen fiilis, että hänessä on pakko olla jotain tosi outoa..
Älä jatkossa kerro ettet ole seurustellut. Ei se ole pakollinen esitieto. Asiasta voi joskus myöhemminkin puhua jos haluaa.
Okei mutta mitäs minä sanon sitten jos nainen ihan kysyy minulta jotain että miksi erosin eksästäni, mitä olen oppinut edellisistä suhteistani, monestiko olen seurustellut aikaisemmin tms.? Noita on kysytty ja olen rehellisesti sanonut etten ole ikinä seurustellut. Pitäisikö minun ruveta sepittämään ja valehtelemaan sitten, sitä nimenomaan en tahdoisi tehdä? AP
Ihan oikeastikko jotku tenttaa tuollaisia asioita? :D
No mikä ettei. Olen 53 vee ja vielä tuli kuukautiset . Olen vielä lisääntymiskykyinen.