Hyi, onko tää Robinin takki joku turkis?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Se on tiger of swedenin tekoturkis
http://tigerofsweden.com/it/outerwear/bastard-fur-W61442001.html
Aitoa Kusipäätä on siis.
Toivottavasti ei tuu kovin usein päällä näkyyn. Ei näytä sen paremmalta vaikkei eläimestä oliskaan peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Karseen stailin Robbari tälle kertaa kyl valinnu :D
Mä en kans tykkää Robinin lima-tyylistä yhtään. Yrittää näyttää joltain etelän gigololta. Se sporttinen tyyli oli niin vaan parempi sille.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä oo toi tiger of swedenin takki, se on sellainen klassinen musta villakangastakki, jossa on vain hullun iso toi karvareuna. Ja se on tekoturkista ihan.
T. Robinin kanssa samassa koulussa
On se tuo. Joku tiger of sweden hyyppä postas siitä instaan kuvanki. Tiiän kyllä sen karvareunustakinkin.
No voi nyt. Se on vaan ruma takki eikä edes eläintä ole lahdattu sen eteen.
On kyllä keinoturkis hinnoissaan, kun muistaa mitä ne ysärillä maksoi. Kuka maksaa noin epäekologisesta takista tollasen summan, kun kirpparilta saa aidon ja eettisen turkiksen paljon halvemmalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kans tykkää Robinin lima-tyylistä yhtään. Yrittää näyttää joltain etelän gigololta. Se sporttinen tyyli oli niin vaan parempi sille.
Se mikä sillä oli 13-vuotiaana? Ei kiitos. On sillä nykyään kyllä muuten ihan hyviäkin asuja jos tuota takkia ei lasketa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä oo toi tiger of swedenin takki, se on sellainen klassinen musta villakangastakki, jossa on vain hullun iso toi karvareuna. Ja se on tekoturkista ihan.
Siinä takissa on sileetä karvaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekokarvalta näyttää.
Mitä eläintä tuo voiis olla? Lumimiestä?
Voisi olla myös Chewbaccaa :/
:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus miettiny, että voi ku vois vaan raahata sen kauppoihin mukaan ja valita sille vaatteet oman maun mukaan. Siitä sais niin komeen. Mutta ei kai kukaan voi olla täydellinen :D
Hiukset on ny rumasti Robinilla. Takki mua ei haittaa yhtään, vaikkakin tommonen sopii paremmin esim Adam Lambertille, jolla oonki nähnyt ainakin saman tyylisen päällä.
Analysoidaanko täällä muidenki ku Robinin päivän asut yhtä tarkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus miettiny, että voi ku vois vaan raahata sen kauppoihin mukaan ja valita sille vaatteet oman maun mukaan. Siitä sais niin komeen. Mutta ei kai kukaan voi olla täydellinen :D
Onhan sillä muija vai onkohan silläki huono maku? :D
Paljoko teillä on ikää? Oottekohan vaan samanlaisia ku omat vanhempanne arvostelemassa muotirytkyjänne nuoruusvuosinanne :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lima-tyyli ja gigolo..jätkä taitaa pukeutua arkena enimmäkseen muulla lailla, ku enemmin se on vähän homssun tai ei niin tälläytyneen näkönen jos tulee jossain vastaan :D
Musta tää lookki viikon takaa oli ihan jees.
http://robinofficialphoto.galleria.fi/kuvat/Media+Event+Photos/Suomi100…
Aika gay tyyli nyt Robbarilla, mutta sattuuhan sitä..
Kohkaatte ku joku poppari pukee jotain teille epämielusaa päälle :D