Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, muisteletteko koskaan seksin aikana miltä tuntui jonkun isokaluisen exänne täyttäessänne pillusi juuri sopivan tiukasti...?

Vierailija
08.01.2017 |

Niin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui täydeltä ja ihanalta. Orgun partaalla melkein kokoajan. Nykyään naimisissa nysäkatkaravun kanssa ja vieraissa on pakko käydä pari kertaa viikossa.

Vierailija
2/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin-kyselijä taas vauhdissa. Ja vastailee itselleen tuttuun tapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu muistan kyllä! Oli aivan liian iso ja en sen takia pystynyt ikinä saamaan orgasmia ja oli vaikea olla päällä, kun piti kokoajan olla ilmassa itse.

Normaali peniksiset miehet paljon nautinnollisempia seksissä!

Vierailija
4/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistele

Vierailija
5/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan tosissaan ollaan niin kyllä olen joskus miettinyt, en tosin seksin aikana, mutta joskus muistelen lämmöllä seksiä yhden eksäni kanssa, mutta en kaipaa.

Vierailija
6/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna tuntuu paremmalta kun sitä voi puristella pillulihaksilla sillai kivasti.

Vierailija
7/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en. Mutta kyllä joskus hävetti, että näin tein. Hävetti saada ihan järkyn iso orkku, ja melkein huutaa sitä toista nimeltä, jota ajatteli.

Vierailija
8/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
9/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mä en yleensä seksin aikana ajattele ylipäätään ketään ihmisiä/henkilöitä tai heidän vehkeitään. Mulla on ihan muut asiat mielessä, kuten mun oma orkku, jonka kohta saan.

Vierailija
10/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistelen😳hävettää tunnustaa...kyllä se isompi ja paksumpi sen pienemmän nakin aina voittaa...

Vierailija
11/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kokemukseni mukaan keskikokoinen on kaikin puolin parempi kuin jätti-iso mela. Nysäkokoisista ei onneksi ole kokemusta.

Vierailija
12/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi ollut eksiä joita muistella.

Vierailija
13/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta vain uuden seksisuhteen alkuaikoina. Sitten jos ja kun rakastuu, ja hyvä seksi löytyy uuden ihmisen kans, niin unohtuu isommat penikset. Pari kertaa asian kokenut.

Mutta joskus käynyt mielessä. Jos on ollut suhteessa jossa on uskomattoman hyvää seksiä, on niin paska lähteä panemaan uusia ihmisiä. Väkisin vertaa. Pitäisi odottaa niin pitkään selibaatissa ettei muista enää, sit ehkä ei tulisi verrattua.

Vierailija
14/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska kokemukseni mukaan keskikokoinen on kaikin puolin parempi kuin jätti-iso mela. Nysäkokoisista ei onneksi ole kokemusta.

Niinpä. Jos olisi kokemusta, olisit varmasti miettinyt..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä