Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, onko tää Robinin takki joku turkis?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä keinoturkis hinnoissaan, kun muistaa mitä ne ysärillä maksoi. Kuka maksaa noin epäekologisesta takista tollasen summan, kun kirpparilta saa aidon ja eettisen turkiksen paljon halvemmalla?

Mikä on eettinen aito turkis?

Vierailija
42/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä keinoturkis hinnoissaan, kun muistaa mitä ne ysärillä maksoi. Kuka maksaa noin epäekologisesta takista tollasen summan, kun kirpparilta saa aidon ja eettisen turkiksen paljon halvemmalla?

Merkkihän tuossa maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä vaatetta Robin pitää, mut saa siitä jotain mieltä olla. Julkkis on julkkis.

Tuo takki on hirveä, tuollanen tyyli muutenki, yök.

Robin itessään on komea ja sille sopii niin hyvin sellanen raikas hitusen sporttinen tyyli(ei se 5 vuoden takainen kuitenkaan), muutenki sen keikkatyyli vaikuttaa kivemmalta.

Ja noi hiukset on hienot, jos ne on laitettu hienosti, niinku kansalaistorilla uutena vuotena.

Vierailija
44/50 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näyttävä karvahattu ja ihan vain eräitä ideologisia piirejä ärsyttääksenä käytän sitä heti kun vain on riittävän kylmä ilma.

Vierailija
45/50 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on eettinen aito turkis?

Kiinalainen vapaana eläneen katukissan turkki, sillä ne ovat syöneet sen kissan.

Tosin ne nyljetään elävinä, mistä olen nähnyt netissä erittäin ikävän videon.

Kissaparka yritti veden alla puolitajuttomana hengittää vielä sitä kattilassa olevaa vettä.

Hukkumalla kuoli lopulta.

Vierailija
46/50 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko jotenki erottua massasta

Vierailija
47/50 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tiger of swedenin tekoturkis

http://tigerofsweden.com/it/outerwear/bastard-fur-W61442001.html

Bastard fur! 😂 Onks tää niinku joku Jon Snow -naamiaisasu?

Vierailija
48/50 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vähän Mert Otsamon tai Andy Warholin tyyliltä. Mäkin tykkään enemmän sporttisestä tyylistä Robinilla. Tai sitten klassinen tyyli hiukset sivujakauksella.

Vierailija
49/50 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois siisti mennä robinin kans shoppaillee ja valkata sille sellanen asu niinku ite haluaa.

Mulla on jo selvä visio mielesssä, se ois kyllä nii komee

Vierailija
50/50 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu siinä käsityksessä, että Robinin arkityyli ei oo niinkään näyttävää tai joukosta eroavaa. Lähinnä keikoille tai muihin tilaisuuksiin pukeutuu sitte enemmän artistityyliin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi