190cm kaljuuntuva mies vai 170cm tuuheahiuksinen mies?
Jos noista kahdesta pitäisi valita niin kumpi? Muuten ovat samanlaisia
Kommentit (63)
Ei miehen hiuksilla ole mitään väliä, ajaa pois vaan loputkin. Harvalla miehellä on mitenkään hyvännäköiset hiukset muutenkaan, vaikka olisi tuuheatkin.
Itse olen 172cm pitkä, joten en mielelläni olisi itseäni lyhemmän miehen kanssa, etten näyttäisi jättiläiseltä, jos olisin itse joku 156cm niin sitten ottaisin sen lyhemmän version etten itse näyttäisi kääpiöltä.
Eihän noi oo niitä oleellisia mittoja...
Ihan sama, en kyllä usko että muuten samanlaisia. Naamastakin, luonne, ihan kaikki? Toinen on hitusen minua lyhyempi kyllä, mutta ei haittaa. No, toinen on varmaan liian pitkä, en tiedä kun ei kokemusta. En tiedä, onpa kyllä tosi vaikea. Tätä jään miettimään yksinäisinä öinäni.
Kumpi on hullumpaa: moisten kysymysten esittäminen, vai niihin vastaaminen?
Aika pöhkö olet jos et tämän vertaa naisten preferensseistä tiedä.
M40
Entä luonne, arvot ym.? Eikö ne merkkaa mitään? Vain pinnallinen ihminen pohtii miehessä tuollaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on hullumpaa: moisten kysymysten esittäminen, vai niihin vastaaminen?
Ei se ihmisestä hullua tee, mutta pinnallisen kyllä.
Outoa, kun meille esitettiin hypoteettisiä kysymyksiä jo ylä-asteella opettajien toimesta, mutta mammat valittavat "mitä tämä tämmöinen, ei tosielämässä ole tällaisia vaihtoehtoja". Tämä ei olekaan tosielämä, tämä on nettipalsta.
170 cm näistä on parempi. Olen itse alle 160 pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Entä luonne, arvot ym.? Eikö ne merkkaa mitään? Vain pinnallinen ihminen pohtii miehessä tuollaisia asioita.
Eli toisin sanoen kaikki naiset
170 cm. Hiuksilla ei ole väliä. Olen 152 cm enkä ole kiinnostunut itseäni yli 20 cm pidemmistä miehistä, koska rehellisesti sanottuna näytän aika naurettavalta pitkän miehen rinnalla (serkkuni on 189 cm ja olemme koomisen näköinen pari, kun seisomme rinnakkain).
Itse olen 167cm ja kaljuuntuva :( En taida tulla kelpaamaan näin kenellekkään
170 cm. Tykkään enempi lyhyistä miehistä ja tukka olisi ylimääräinen lisäetu. Nyt minulla on 189 cm kaljuuntuva mutta täytyy tyytyä siihen mitä saa. On kyllä muuten mukava ihminen.
190cm ja loputkin hiuksista pois ;) Itse lähempänä 180cm joten ei todellakaan tarvi miettiä.
Unohdit mainita sen tärkeimmän eli lompakon paksuuden. Se on se mikä naisiin vetoaa.
Mulla on 190 cm kaljuuntuva mies joten kai mun täytyy sit valita noista kahdesta se. Tosin jos toi mun mies olis 170 cm ja tuuhea hiuksinen niin sit valitsisin sen.
Katsos kun pituus ja hiusten määrä ei ole tärkeintä suhteessa.
190cm kaljuuntuva. Ei tarvinnut edes miettiä.