Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

190cm kaljuuntuva mies vai 170cm tuuheahiuksinen mies?

Vierailija
08.01.2017 |

Jos noista kahdesta pitäisi valita niin kumpi? Muuten ovat samanlaisia

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm kaljuuntuva. Sellainen onkin jo kiikarissa.

Vierailija
22/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä luonne, arvot ym.? Eikö ne merkkaa mitään? Vain pinnallinen ihminen pohtii miehessä tuollaisia asioita.

Noh, tutkitustikin harva nainen olisi valmis tapailemaan itseään lyhyempää miestä. Tuollaisiahan naiset sitten ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muuten ovat samanlaisia." No eivät muuten tasan ole. Ei ole kahta samanlaista ihmistä. Aloituksesi keskittyy täysin epäolennaisiin asioihin.

Oma mieheni muuten on lähempänä 170 cm ja todennäköisesti tulee kaljuuntumaan aikaisin. En vaihtaisi 190-senttiseen ja tuuheatukkaiseen.

Vierailija
24/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä luonne, arvot ym.? Eikö ne merkkaa mitään? Vain pinnallinen ihminen pohtii miehessä tuollaisia asioita.

Lueppa kysymys uudestaan. Annettiin kaksi vaihtoehtoa joista piti valita. Muuten samanlaisia. Ei ollut kovin syvällinen kysymys joten tuskin vastaustenkaan tarvitsee olla. 

Vierailija
25/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 167cm ja kaljuuntuva :( En taida tulla kelpaamaan näin kenellekkään

Kelpaat sinä. Vaikka pinnallisia juttuja onkin niin on paaaaljon naisia jotka eivät edes halua miehen olevan paljon pidempi. Ja kalju on joillekin iso plussa vain.

Jos jollekkin naiselle pituus ja hiukset ovat niin tärkeä juttu että se on syy miksei vois alkaa millekkään, niin se on turha ämmä.

Vierailija
26/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa varmasti! Eivät kaikki halua pitkää miestä. Ja sitä paitsi sinua lyhyempiä naisia on paljon.

Vierailija
27/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueppa kysymys uudestaan. Annettiin kaksi vaihtoehtoa joista piti valita. Muuten samanlaisia. Ei ollut kovin syvällinen kysymys joten tuskin vastaustenkaan tarvitsee olla. 

Tämä tuntuikin menevän melko monelta ohi. Eihän tässä tosiaan ollutkaan kyse mistään syvällisestä. Ihan vain pinnallisista muotoseikoista mihin nyt väistämättä naiset kiinnittävät huomion kun se siinä edessä on.

Ja siis täysin hypoteettinen tilanne. Ei tietenkään ole kahta muuten täysin samanlaista ihmistä oikeasti olemassa. Mutta tässä kysymyksessä on.

Ja onhan täällä hölmömpiäkin juttuja nähty :)

Vierailija
28/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 160 cm kaljuuntuva 25 v. mies, enkä vaihtaisi mihinkään ikinä. Ottaisin kuitenkin tuon lyhemmän, kun siihen olen tottunut.

T. 160 cm nainen

Vierailija
29/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi 170 ja kalju, niin ottaisin heti. Ai niin... minulla on jo sellainen.

N174

Vierailija
30/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsele naista itseäsi lyhemmistä, ja aja pää kaljuksi. Helppoa se on miehillä kun ei tarvi naisia juuri ulkonäöllä yrittää hurmata, ei tarvi meikata, ei tarvi hiuksia laittaa, värjätä ja kihartaa ja suoristaa, ei tarvi tissiä yrittää saada esille jos niitä ei ole luoja suonut, tai saada piiloon muotoja joita on liikaa... Riittää että ei ole kovin paljon akkaa lyhyempi, eikä kaikki naiset piittaa edes siitäkään. Huumoria kun löytyy ja osaa käsitellä naista kivasti, vähän romantiikkaa niin siinä se. Naiset on kuitenkin keskimäärin vain tuon pituisia, eli puolet on lyhyempiä kuin sinä.

Vierailija
31/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm och börjar bli skalliger. Har redan en sån här hemma :!D Annars är det nog helt egalt hur en karl ser ut. Ytlig fråga nog..

Vierailija
32/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, tutkitustikin harva nainen olisi valmis tapailemaan itseään lyhyempää miestä. Tuollaisiahan naiset sitten ovat.

Ja harva mies on valmis tapailemaan itseään reilusti pidempää naista. Niin se vaan on, miehen kuuluu olla miehekäs ja naisen naisellinen, eli iso ja pieni.

Vierailija
33/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on naista alentavaa joutua elämään kaljuuntuvan miehen rinnalla.

Vierailija
34/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm tuuheatukkainen. Itse olen 167 cm.

Vierailija
35/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsele naista itseäsi lyhemmistä, ja aja pää kaljuksi. Helppoa se on miehillä kun ei tarvi naisia juuri ulkonäöllä yrittää hurmata, ei tarvi meikata, ei tarvi hiuksia laittaa, värjätä ja kihartaa ja suoristaa, ei tarvi tissiä yrittää saada esille jos niitä ei ole luoja suonut, tai saada piiloon muotoja joita on liikaa... Riittää että ei ole kovin paljon akkaa lyhyempi, eikä kaikki naiset piittaa edes siitäkään. Huumoria kun löytyy ja osaa käsitellä naista kivasti, vähän romantiikkaa niin siinä se. Naiset on kuitenkin keskimäärin vain tuon pituisia, eli puolet on lyhyempiä kuin sinä.

Ai miehen helppoa hurmata nainen? Elät kyllä jossain mielikuvitusmaailmassa.

Vierailija
36/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on alle 170cm ja kaljuuntuva... :D

Pituus on sopiva (itse olen 158cm) ja hiuksilla ei ole niin väliä. Vaihtoehdoista ottaisin tuon lyhyemmän :)

Vierailija
37/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, kun meille esitettiin hypoteettisiä kysymyksiä jo ylä-asteella opettajien toimesta, mutta mammat valittavat "mitä tämä tämmöinen, ei tosielämässä ole tällaisia vaihtoehtoja". Tämä ei olekaan tosielämä, tämä on nettipalsta.

Ai, aloitus oli mielestäsi osoitus hypoteettisesta kysymyksestä.:D Eikö teille koulussa opetettu mitään järkevää?

Vierailija
38/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaah. exäni oli itseni pituinen (alle 170) tuuheilla, pitkillä kiharilla hiuksilla, ja nykyiseni on yli 180cm ja kaljuuntunut jo joskus teini-iässä. Kummassakaan tapauksessa en tehnyt parinvalintaa hiusten tai pituuden takia, vaan ihan muista syistä, ja kummassakin tapauksessa pidin ja pidän heidän piirteistään sellaisenaan kun ovat, jopa siitä itsevarmasti kannetusta kaljuudesta joka tuntuu olevan joillekkin ihan omituinen ongelma :)

Vierailija
39/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja harva mies on valmis tapailemaan itseään reilusti pidempää naista. Niin se vaan on, miehen kuuluu olla miehekäs ja naisen naisellinen, eli iso ja pieni.

Itse asiassa on huomattavasti yleisempää että nainen odottaa miehen olevan pidempi kuin että mies odottaa naisen olevan lyhyempi.

Vierailija
40/63 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa varmasti! Eivät kaikki halua pitkää miestä. Ja sitä paitsi sinua lyhyempiä naisia on paljon.

Joo mutta kun on vielä tuo kaljuus. Miten kukaan voisi kiihottua miehestä näillä ominaisuuksilla?