Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko paksun dildon käyttäminen venyttää vaginan pysyvästi?

Vierailija
08.01.2017 |

Tietoa? Kokemuksia?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/47 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan pysyvästi löystytä. Minulla on panokaveri jolla todella paksu. Myös toinen kaveri jolla hyvän paksuinen. Ja vielä dildo, millä välillä leikin. Tosi paksu sekin. Irtopanoja on harvoin, kun on nuo pari tuttua tyyppiä. Mutta kuitenkin viime viikolla oli yksi. Ja hänellä aika ohut. Kehui kuitenkin minua tiukaksi, niinkuin yleensä mua on sanottu. Ja veikkaan ettei miehet tuollaisesta juuri valehtele, eiköhän ne kehuisi jotenkin muuten. Tämäkin tosin kehui että on ihana vartalo ja oot niin tiukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käyttää vahvaa dildoakin ja mielestäni pillun lihakset sillä vahvistuu, kullissa tuntuu melkein paremmalta nykyisin verrattuna siihen kun ei ollut vahvaa treenikaveria. Kyllä pillu tulee paremmaksi kun sitä treenataan palloilla ja sauvoilla - suosittelen kokemuksesta!

Vierailija
44/47 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sen dildon ympärysmitta on?

14 cm. T. aloittaja

Eihän tuo nyt mikään jättimäinen kuitenkaan ole, ihan huoletta olisi voinut käyttää

Vierailija
45/47 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se dildosi vauvan kokoinen on ja sekin mahtuu ulos sieltä.

Vierailija
46/47 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene pilalle, mutta olet aika idiootti, jos luulet, että dildo/penis koko vs vauva... Lopeta ne vauva vertailut setämies. Naisen elimistö valmistautuu synnytykseen raskauden aikana ja siltikin valitettavasti osalla repeytyy paikat ja kärsivät ikuisesti kivuista, jotka synnyttämisessä tulee, kun särkee repeytymiin...

Vierailija
47/47 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tässä. Tilasin muutama kuukausi sitten paksun dildon nettikaupasta. Olen käyttänyt sitä n. 2 kertaa viikossa. Aluksi minulla oli vaikeuksia saada sitä sisään, mutta nyt olen huomannut sen menevän sisään helposti. Harkitsen että heitän paksun dildon roskikseen ja tilaan uuden, vähän ohuemman tilalle, että vaginani pääsee taas pienentymään entiselleen.

2 kertaa viikossa montako työntöä ja kuinka syvälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan