Voiko paksun dildon käyttäminen venyttää vaginan pysyvästi?
Kommentit (47)
Oisit vienyt kirpputorille tai laittanut ilmoituksen toriin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahtoo ostaa käytetyn dildon? Samat perverssit jotka ostavat käytettyjä pikkuhousuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on venyvä lihas. Palautuu kyllä. Ostitko aidon näköisen? Olen käyttänyt silloin tällöin mustaa jättiläistä, jossa on imukuppi. Ei ole vaikuttanut tiukkuuteen. Treenaa lihaksia.
Nyt oli kylläkin koosta puhe eikä värillä silloin ole merkitystä vaan koolla.
Sehän kirjoitti että musta JÄTTILÄINEN. Turhahan sitä väriä oli mainita, sillä eihän valkoinen voi sellainen ollakkaan!
Vierailija kirjoitti:
XD
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Itsellä oli ihana tiukkapimpsa mutta kun aloin käyttäämään paksuja dildoja niin tuli löysä vittu. Nykyään enää miehetkään ei halua minua löysän loorani takia vaikka ennen oli kova jono tiukkapimppani luokse.
Kuinkahan usein jöötejä käytit viikon aikana?. Teistä löysävittusista, oletteko treenanneet vittuanne. Minä työnnän käteni rannettamyöten kerran kuussa, ei se veny yhdestäkerrasta, sammallainen tiukahko se on viikossaM50+.
Voi kun pääsisi tuollaiseen mukaan. Yksi nainen työntäisi samanaikaisesti kahteen naiseen kätensä, yhdelle naiselle työnnettäisi vittuun kättä ja minä pääsisin naimaan viimeistä perseeseen.
Treenatkaa kuinka monta sormea saatte liukkarinkanssa menemään, viikon verran uskoisin että viikon tai kahden jälkeen käsi muljahtaa. Vittuun jos niin haluette, se on kiihottava kokemus slurps.
Minä naistautien läkäri. Älä sinä venyttää pillu, ei palautu koskan.
Vierailija kirjoitti:
Palautuu se. Sehän on venyvä lihas. Jos nyssyttää paksulla, se venyy. Jos lopettaa, se vähitellen palautuu pieneksi.
Seksiä harrastamattomat sinkut kyllä tietävät tämän. Pitkän kuivan kauden jälkeen tuntuu, että pienikin penis on mahtihalko, kunnes on jyystetty jokunen viikko.
Hah hah! Paras vastaus koskaan. Täällä on pari katkarapua, jotka tekevät noita jättimulkkuisia aloituksia ja kyselyitä. Ovat varmaan olleet ilman vuosia ja nyt mitassakin millit ja sentit menee väärin. Hah Hah!
Joo, mulla on normaali ja vaimo yhtä tiukka kuin aina ellei tiukempikin. Käyttö parantaa lihasten toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä naistautien läkäri. Älä sinä venyttää pillu, ei palautu koskan.
Mukava, että asiantuntijatkin vaivautuvat kommentoimaan palstalla. Itse kuuntelisin kyllä asiantuntijaa ja jättäisin ne paksuimmat hieromasauvat kaupan hyllylle.
Kyllähän suukin venyy jos syöt liikaa, eikö?!
Itse testasin omaan anukseen työntää isompaa juttua. Yllätyin kuinka nopeasti anus palautuu ennalleen, eli tarinat perseen venymisestä on ihan pelkkää valehtelua.
Videoklippi löytyy apinasta koodilla 154602.
Vierailija kirjoitti:
Itse testasin omaan anukseen työntää isompaa juttua. Yllätyin kuinka nopeasti anus palautuu ennalleen, eli tarinat perseen venymisestä on ihan pelkkää valehtelua.
Videoklippi löytyy apinasta koodilla 154602.
Onhan huima!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se venyy ja voi ottaa aika pitkänkin aikaa että se palautuu. Usein sanotaan että ei se käytössä kulu. No ei ehkä kulu, mutta kyllä se venyy siinä missä muutkin kehon osat. Esim ei korvavenytyskään palaa enää täysin entiselleen kun se on venytetty isoksi.
Mutta ole huoleti, ei ole isoja pilluja on vain pieniä kulleja :)
ps. pillua voi treenata tiukemmaksi. Tehkää sitä. Ajatelkaa meitä nysäkullejakin hieman.
:DD
Voi jessus. Korva on vähän eri "materiaalia" kuin vagina, joka palautuu jopa synnytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautuu se. Sehän on venyvä lihas. Jos nyssyttää paksulla, se venyy. Jos lopettaa, se vähitellen palautuu pieneksi.
Seksiä harrastamattomat sinkut kyllä tietävät tämän. Pitkän kuivan kauden jälkeen tuntuu, että pienikin penis on mahtihalko, kunnes on jyystetty jokunen viikko.
Hah hah! Paras vastaus koskaan. Täällä on pari katkarapua, jotka tekevät noita jättimulkkuisia aloituksia ja kyselyitä. Ovat varmaan olleet ilman vuosia ja nyt mitassakin millit ja sentit menee väärin. Hah Hah!
Joo, mulla on normaali ja vaimo yhtä tiukka kuin aina ellei tiukempikin. Käyttö parantaa lihasten toimintaa.
No siis tuo on ihan fakta, että pitkä selibaatti tiukentaa. Jopa immenkalvo voi kasvaa takaisin.
Vaimollasi oli ehkä muita suhteita ennen sinua.
Kävin viemässä paksun dildon jätekatokseen ja tilasin ohuemman (normaalikokoisen) nettikaupasta. Tajusin, että vaikka pysyvää fyysistä venymistä ei tapahtuisikaan, henkisesti voin tottua paksuun. Haluan miellyttää mahdollista tulevaa miestäni ja siksi valitsen ohuen dildon tarpeideni tyydyttämiseen ennen häntä. T. aloittaja