Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksessä repesi klitoris, nyt sattuu kiihottua

Vierailija
08.01.2017 |

Synnytyksestä 4 kuukautta. Sain 3 tikkiä. Kaikki muut haavat parantunu. Onko kellään samantapasia kokemuksia? Meneekö ohi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana.

Vierailija
22/39 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jotkut luulee että noin ei voi tapahtua? Ei se itse nipukka varmaankaan voi revetä kahtia, mutta siltä alueelta tietenkin voi revetä ja silloin syntyy hermovaurioita. Itsekin repesin jonkin verran ylös- tai eteenpäin, miten nyt sanotaankaan, ja kyllä oli klitoris erittäin kipeä pitkään.

Ap, minulla palautui tunto ihan normaaliksi ehkä noin puolessa vuodessa, älä vielä huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vela keksinyt omasta mielestä hyvän provon.

Vierailija
24/39 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jotkut luulee että noin ei voi tapahtua? Ei se itse nipukka varmaankaan voi revetä kahtia, mutta siltä alueelta tietenkin voi revetä ja silloin syntyy hermovaurioita. Itsekin repesin jonkin verran ylös- tai eteenpäin, miten nyt sanotaankaan, ja kyllä oli klitoris erittäin kipeä pitkään.

Ap, minulla palautui tunto ihan normaaliksi ehkä noin puolessa vuodessa, älä vielä huoli.

Kiitos, enköhän minäkin toivu joskus. Tekee nimittäin todella kipeää, varsinkin jos seison. Mistäköhän johtuu..

Ap

Vierailija
25/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa, että joku oikeasti epäilee minun olevan mies, joka ei tunne naisten anatomiaa!! Kyllä on mahdollista, että klitoris repeää synnytyksessä, mutta se on erittäin harvinaista ( kätilön sanojen mukaan). Vai väitättekö, että kätilö joka auttoi minua synnyttämään lapseni ei osaa naisten anatomiaa. Huoh. Voisitte itse opetella vähän. Klitoiksestahan vain 1/10 osa on näkyvissä ja loput syvällä lantiossa. Minulla ulkosynnyttimet repes eteenpäin, klitorikseen asti.

Ap

Mullakin tuli pieni repeämä klitorikseen. Paikattiin. Papereissa maininta asiasta. Nyt kyllä parantunut jo, vauva 4kk.

Eiköhän ne kätilöt osaa anatomian:)

Vierailija
26/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minulla palautui tunto ihan normaaliksi ehkä noin puolessa vuodessa, älä vielä huoli.[/quote]

Kiitos, enköhän minäkin toivu joskus. Tekee nimittäin todella kipeää, varsinkin jos seison. Mistäköhän johtuu..

Ap[/quote]

Ap jos kipuilu jatkuu niin käy ihmeessä yksityisellä gynellä näyttämässä.

Vierailija
27/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aivan karmeeta. Klitoris on ihmisruumiin tuntoherkin osa. Se varsinainen huvikumpu ja ilopiste ja riemunurkka. Niin hirveää ajatella että se repeää. Ei voi yksi tenava olla sen arvoista, vaikka siitä tulisi  mikä nobelisti tai maailmanmestari. Ugh, ei tätä mulle.

Miksi näistä ei puhuta?!

Vierailija
28/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa, että joku oikeasti epäilee minun olevan mies, joka ei tunne naisten anatomiaa!! Kyllä on mahdollista, että klitoris repeää synnytyksessä, mutta se on erittäin harvinaista ( kätilön sanojen mukaan). Vai väitättekö, että kätilö joka auttoi minua synnyttämään lapseni ei osaa naisten anatomiaa. Huoh. Voisitte itse opetella vähän. Klitoiksestahan vain 1/10 osa on näkyvissä ja loput syvällä lantiossa. Minulla ulkosynnyttimet repes eteenpäin, klitorikseen asti.

Ap

Mulla repesi sisempi häpyhuuli, keskeltä poikki. Enpä ollut aiemmin tiennyt että niinkin voi mennä, paine vaan kohdistui sinnepäin. Että kyllä siellä voi sattua vaikka mitä...

Vierailija
29/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vähän hukassa noi ruumiin osat. Mutta ei ne repeämät ikinä saa tekee seksiä mieli ennen kuin ovat kunnolla parantuneet.

Vierailija
30/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilijöille vielä tietoa siitä millainen klitoris todellisuudessa on:

http://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000002916382.html

Nuo klitoriksen ns. reidet tulee siis emätinaukon molemmin puolin, mikä altistaa ne kovalle paineelle kun pungetaan emättimestä viisi kiloista melonia ulos.

Vierailija
31/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksestä 4 kuukautta. Sain 3 tikkiä. Kaikki muut haavat parantunu. Onko kellään samantapasia kokemuksia? Meneekö ohi?

Mun tuttavan miehen vaimolla repes klitta, joo ihan kahtia you know, nythän väittää saavansa kaksipuoleisia superorkkuja!

Vierailija
32/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni täräytti lääkäri nyrkillä alapäähän kierukkaa pois ottaessa kun avasi jonkun muovipakkauksen niin voimalla ja lipsautti jotenkin kätensä :'D Että en yhtään ihmettele että mitä tahansa voi käydä :D[/quote]

Vakava asia, mutta naurattaa kuitenkin. Olit varmaan varautunut jonkin asteiseen kipuun , mutta lääkäri mokoma se silti pääsi yllättämään.

Vierailija
33/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustuspeukku terveille klitoriksille.

Vierailija
34/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli, en koskaan halua synnyttää.

Vierailija
35/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten klitoris voi revetä synnytyksessä?

No ei kyllä mitenkään.

Aloitus lienee miehen tekemä, vieläpä sellaisen jolle naisen anatomia on jokseenkin tuntematon.

No voi helvetti! Kyllä voi klitoris revetä! Ainakin mun synnytyskertomuksessa luki niin että repeytymä siinä ja niin ja niin monta tikkiä laitettu. Te kenelle tämä on niin uskomatonta niin ette varmaan koskaan ole synnyttäneet/ tiedä yhtään ketään synnyttänyttä.

Tai toinen vaihtoehto on että kätilöt valehtelee.

Vierailija
36/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä mitenkään.

Aloitus lienee miehen tekemä, vieläpä sellaisen jolle naisen anatomia on jokseenkin tuntematon.

No voi helvetti! Kyllä voi klitoris revetä! Ainakin mun synnytyskertomuksessa luki niin että repeytymä siinä ja niin ja niin monta tikkiä laitettu. Te kenelle tämä on niin uskomatonta niin ette varmaan koskaan ole synnyttäneet/ tiedä yhtään ketään synnyttänyttä.

Ja se persekin voi revetä. Usko tai älä. Siinä voi myös käydä niin että kärsit esim. Virtsan karkailusta koko loppuelämäsi.

Vierailija
37/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vähän hukassa noi ruumiin osat. Mutta ei ne repeämät ikinä saa tekee seksiä mieli ennen kuin ovat kunnolla parantuneet.

On tuo suomen kielikin hukassa. Siis tarkotitko, et ei saa tehdä seksiä mieli ennenku on repeämät parantuneet?

Vierailija
38/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä mitenkään.

Samoin minulla on 2/3 synnytyksistä synnytyskertomuksen mukaan tullut repeytymä klitorikseen (ja joo, myös virtsaputken suulle). En ole silti mies eikä ollut synnytyskertomuksen kirjoittaneet kätilötkään. Klitoris toimii yhä silti enkä erityisesti huomannut sen repeytymistä itse tapahtuman aikana, vaan toivoin säästyneeni vaurioitta.

Vierailija
39/39 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästä anekdotaalisia kokemuksia ainakin löytyy: https://www.google.fi/search?q=clitoral+tear+giving+birth En tiedä, hainko nyt oikealla hakusanalla, kun en ole lääketieteen asiantuntija.

Muuten olen sitä mieltä, että lapsia ei pidä hankkia kenenkään, joka ei ole valmis hyväksymään kaikkia riskejä. Täysin vapaaehtoista puuhaa. Minulle seksuaaliterveys on vanhemmuutta tärkeämpää, joten tekemättä ovat lapset jääneet. Asianmukaista hoitoa pitäisi aloittajankin toki saada, siitä ei ole kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi