HS: "Naiset kasvatetaan nirsoiksi, miehen rooli on tulla torjutuksi"
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005036806.html
"Jo pienille tytöille luetaan prinsessasatuja, joissa naisen rooli on odottaa täydellistä prinssiä, johon rakastua ensi silmäyksellä"
Näinpä. Ja tähän kun vielä lisätään se, että naisista varmaan "peräti" 10-15 prosenttia tekee rohkeasti niitä aloitteita miehille, sitte ehkä 20-30 prosenttia suhtautuu sinällään ihan positiivisesti ajatukseen tehdä itse aloite joku päivä, mutta ei kuitenkaan saa sitä ikinä tehtyä, ja sitten loput noin 60 prosenttia, eli selkeä enemmistö, ei voisi ikinä kuvitellakaan tekevänsä aloitetta......niin eipä käy kateeksi miehenä oleminen.
Mutta sellaistahan elämä on.
M87
Kommentit (783)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei oo yhtään nirsoja ei. Lihavat vanhat miehetkin haaveilee näteistä nuorista tytöistä. Menepäs tsekkaa esim. treffipalstoille millä ikähaarukalla miehet hakee naisia. Monille ei kelpaa edes oman ikäinen vaan lähdetään siitä, että pitäis olla ainakin 3 vuotta nuorempi. Sitten joku kolmekymppinen hakee jotain 18v. tyttöjä...... siis mitä vit....?
Kautta ihmiskunnan naiset ovat menneet yhteen vanhemoien miesten kanssa. 10 vuotta on pieni ikäero.
Sinä olet taas niitä naisia jotka aloittavat täällä ketjuja joissa lässyttävät miten 30 vuotias mies on pedofiili jos on yhdessä 18 vuotiaan naisen kanssa.
En ole lässyttänyt täällä mitään. 10 vuotta on jo aika paljon, ja ainakin itse olen aina viehättynyt suurinpiirtein itseni ikäisistä miehistä. Historiassa on paljon nuori nainen-vanha mies pareja, koska elettiin patriarkaalisessa yhteiskunnassa. Ei viehätys vanhemaan mieheen ole mitenkään naiseen sisäänrakennettu juttu, mutta joitakin huom. joitakin naisia voi tietenkin miellyttää iän mukana tullut varmuus ja mahdollisesti sosiaalisesti kohonnut status.
En lähtisi mitään patriarkkoja hakemaan, evoluution aikana on voinut vallita matriarkaalinenkin malli. Susilaumoista ollaan omaksuttu ihmilaumoihinkin alfaurokset ja beetat, kuitenkin laumaa johtaa aina naaras.
Minulla ja miehelläni on hieman pidempi ikäero ja en koskaan ole kiinnostunut ikäisistäni pojista tai miehistä.
Ihminen evoluutioteorian mukaan valitsee parhaat geenit jälkeläisilleen. Kivikaudella kesiki ikä oli ihmisellä noin 20 vuotta vielä historiallisella ajalla parisataa vuotta sitten ihmiset eivät keskimäärin eläneet juuri yli 30 vuotiaiksi. Tuollaisissa oloissa 50 vuotias ja vanhempi mies on osoittanut omaavansa hyvät geenit myös hänellä on ollut tuplasti aikaa vaurastua 25 vuotiaaseen verrattuna.
Kyllä se viehtymys vanhempaan mieheen on moneen naiseen sisään rakennettu. Sanotaan geeneiksi.
Äidin isä on syntynyt 1800 luvulla äidin äiti 1930 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
missä todellisuudessa nämä miehet elävät, jotka luulevat että nainen kuin nainen saa miehiltä aloitteita?? Olen melko lailla "samaa tasoa" kavereideni kanssa. He ehkä 8-9, minä 7-8. Viihteellä he saavat 100% miesten aloitteista. 100%. Ei ne miehet edes näe minua, vaan kun mies valitsee iskukohdetta, hän AINA valitsee sen paikalla olevista kauneimman.
Kuten aiempi kirjoittaja sanoi, niistä sadasta miehet tekisivät aloitteita vain sille kauneimmalle. Jos kaunein poistettaisiin, sitten seuraavaksi kauneimmalle. Mutta niin kauan, kuin joukossa olisi joku toista kauniimpi, muut naiset jäisivät kokonaan ilman. Ja joka illan jälkeen ne 99 miestä valittaisivat kuinka naisilla on helppoa, sen kun valitsee jonosta parhaan.. Heille kun "nainen" oli vain se kaunein jota he yrittivät iskeä, eivät ne 99 jotka tönäistiin pois tieltä.
Tuossa esimerkissäsi ei ole mitään järkeä. Viihteelläkin miesten kriteerit naisia kohtaan ovat alempana koska haetaan naisesta vaan seksiä. Sinulla ja kavereillasi on siis pakko olla jo merkittävä ero tasoissa että kuvailemasi pitäisi paikkansa. No naiset yleensä luulevatkin tasoaan korkeammaksi mitä on koska tavis nainenkin saa seksiä komeimmilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään taitaa ne miehet olla nirsompia... Kuvittelevat että ansaitsevat sen alle 25v kaunokaisen vaikka olisivat itse millaisia alkoholisoituneita läskikasoja. Sitten kun ei tällaista saa niin haukutaan kaikki naiset, syyllistetään naiset omasta syrjäytymisestä ja uhkaillaan itsemurhalla.
Naisten "nirsous" taas on sitä että osataan elää yksinkin.
Kyllä se katkeruus tulee siitä kun ei kelpaa minkään ikäisille naisille.
Ei ainakaan jos ei tee itse aloitetta. Ja kuka mies jaksaisi koko ajan kokeilla kepillä jäätä ja riskeerata itsensä nolaaminen vain siksi, että nainen ei voi itse tehdä sitä aloitetta...
mies29
Koska ja millaisessa yhteiskunnassa naiset on vastanneet pariutumisaloitteista? Aina ja iankaikkisesti on ollut miesten vastuulla. Eivät naiset ole muuttuneet, miehet sen sijaan ovat tulleet laiskoiksi ja pelokkaiksi.
Sellaisia naisia pitääkin vältellä ja ihan oikeasti pelätä, jotka käyttävät seksiä vallan välineenä miehen alistamiseen/kouluttamiseen.
Minä en ainakaan halua olla lähelläkään sellaista ämmää, jonka missio on muokata miehestä alistuva koira "seksin säännöstelyllä" ja muullakin henkisellä väkivallalla.
Myönnän pelkääväni ja halveksuvani tuollaisia kusisia ämmiä. Ihan oikeasti.
Nyt on kyllä tarvetta terapialle.
Niin on tarvetta terapialle, nimittäin niillä "naisilla", jotka eivät hyväksy miestä kumppanikseen omana itsenään, vaan se mies pitää yrittää muokata joksikin alistuvaksi koiraksi.
Että oikein lääääketieteen tohtori näpytellyt näppäimistöltään aivopierun koko kansan naureskeltavaksi. Aika laasaslaista ulinaa. Jouduin pyyhkimään läppärin näppäimistöä + näyttöä aamukahveista. o(>ω<)o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä todellisuudessa nämä miehet elävät, jotka luulevat että nainen kuin nainen saa miehiltä aloitteita?? Olen melko lailla "samaa tasoa" kavereideni kanssa. He ehkä 8-9, minä 7-8. Viihteellä he saavat 100% miesten aloitteista. 100%. Ei ne miehet edes näe minua, vaan kun mies valitsee iskukohdetta, hän AINA valitsee sen paikalla olevista kauneimman.
Kuten aiempi kirjoittaja sanoi, niistä sadasta miehet tekisivät aloitteita vain sille kauneimmalle. Jos kaunein poistettaisiin, sitten seuraavaksi kauneimmalle. Mutta niin kauan, kuin joukossa olisi joku toista kauniimpi, muut naiset jäisivät kokonaan ilman. Ja joka illan jälkeen ne 99 miestä valittaisivat kuinka naisilla on helppoa, sen kun valitsee jonosta parhaan.. Heille kun "nainen" oli vain se kaunein jota he yrittivät iskeä, eivät ne 99 jotka tönäistiin pois tieltä.
Tuossa esimerkissäsi ei ole mitään järkeä. Viihteelläkin miesten kriteerit naisia kohtaan ovat alempana koska haetaan naisesta vaan seksiä. Sinulla ja kavereillasi on siis pakko olla jo merkittävä ero tasoissa että kuvailemasi pitäisi paikkansa. No naiset yleensä luulevatkin tasoaan korkeammaksi mitä on koska tavis nainenkin saa seksiä komeimmilta miehiltä.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta huomasitko taas, miten mitätöit alempitasoisen naisen olemassaolon?
Vierailija kirjoitti:
Suomen pitäisi voimakkaasti lisätä 20 - 35 vuotiaiden naisten maahanmuuttoa. 200 000 - 300 000 naista lisää suomeen korjaamaan naisten ja miesten välistä lukumääräistä epäsuhtaa niin kaikki ongelmat ovat pyyhkäisty pois ja kaikki voivat paremmin.
Suomalaisten miesten pitäisi muuttaa ulkomaille. Kautta aikojen miehet ovat lähteneet oman reviirinsä ulkopuolelle naisen hakuun. Nykyajan suomalaiset miehet ovat surkeita kitisijöitä, jotka odottavat kotisohvalla, että heille tuodaan nainen ja työpaikka. Entisaikoina miehet muuttivat Amerikkaan asti. Nykyään suomalaiset miehet eivät suostu muuttamaan edes Suomen sisällä toiselle paikkakunnalle, jossa olisi enemmän naisia ja työpaikkoja.
Miten suomalaisista miehistä on tullut tuollaisia surkeita kitisijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Suomen pitäisi voimakkaasti lisätä 20 - 35 vuotiaiden naisten maahanmuuttoa. 200 000 - 300 000 naista lisää suomeen korjaamaan naisten ja miesten välistä lukumääräistä epäsuhtaa niin kaikki ongelmat ovat pyyhkäisty pois ja kaikki voivat paremmin.
Tätä palstaa lukiessa tulee väkisinkin mieleen, että em. ikäisiä naisia pitäisi olla vähintään miljoona tässä maassa enemmän kuin miehiä. Olis mukava kun pääsis kerrankin valikoimaan ja nirsoilemaan aivan kuten naiset nyt pääsevät.
En vaan ymmärrä, miksi ottaisin jonkun sivistymättömän, tylsän sohvalla röhnöttäjän vaivoikseni? Todella omituinen näkökanta, ettei saisi vaatia kumppanilta juuri niitä ominaisuuksia, joita haluaa. Mieluumminnyksinnkuin huonossa seurassa.
Eivätkö miehet tajua, että niitä aloitteita kannattaa tehdä, koska jos yhtään panostaa siihen, tulos on aika lailla taattu. Ihan turha istua kotona katkerona. Ne katkeruuden versot pitää kyllä piilottaa, koska ne karkottavat sen aloitteen itse tehneen naisen myöskin.
Jopa paskapääeksä on pariutunut useita kertoja, kun jaksaa tehdä aloitteita, eikä ole mikään komea mies, ihan keskiverto, mutta jaksaa esittää hetken herrasmiestä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten miesten pitäisi muuttaa ulkomaille. Kautta aikojen miehet ovat lähteneet oman reviirinsä ulkopuolelle naisen hakuun. Nykyajan suomalaiset miehet ovat surkeita kitisijöitä, jotka odottavat kotisohvalla, että heille tuodaan nainen ja työpaikka. Entisaikoina miehet muuttivat Amerikkaan asti. Nykyään suomalaiset miehet eivät suostu muuttamaan edes Suomen sisällä toiselle paikkakunnalle, jossa olisi enemmän naisia ja työpaikkoja.
Mukava olisi tätäkin em. kommenttia heittää naisille, että miksi suomalaisist naisista on tullut tuollaisia surkeita kitisijöitä kun asetelma olisi toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen hallituksen toimet hyvinvointivaltion purkamiseksi eivät ole alkuunkaan riittäviä. Kun poistetaan kaikki pariutumista hankaloittamaan luodut rakenteet, kuten massiivinen määrä julkisen sektorin hyysäriämmiä ja avokätiset tulonsiirrot lapsia tehtailevilta yksinhuoltajilta, pikkuhiljaa palataan terveempiin käytäntöihin ja saadaan vielä roimasti alempi veroastekin.
Eihän sen pitäisi ketään yllättää, että jos naisen elintaso ei pariutumalla parane ellei sitten pariudu formulakuskin kanssa, niin akat sitten kaikessa rauhassa odottelee sitä ronaldoa tai räikköstä vaikka hautaan saakka.
Yllättäen tästä sinun kommentista ei tykätty täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos salissa on 100 naista ja 100 miestä niin kaikki miehet näkee ja kuolaa sen yhden kauneimman naisen perään eivätkä edes näe loppuja 99. Sadasta naisesta usea näkee ja kuolaa muutaman komeimman miehen perään mutta heistäkin moni niinkuin muutenkin niistä sadasta naisesta näkee myös muut miehet ja silmiin osuu monta ihan hyvää miesehdokasta. Mutta ne sata miestä haluaa kaikki vain sen yhden.
Minulle kauniille mutta ei sille superkauneimmalle on joskus jonkun juhlaillan jälkeen sanottu, siis joku juhlissa ollut mies, että olisit sinäkin tullut. Minä olin siellä juhlissa õp mutta olin ihan näkymätön siis kun yksi superkaunis sai kaikki miehet sekaisin.Asiaa on tutkittu ja siinä tuli ihan päin vastaiset tulokset. Miehet arvioivat naisen ulkonäön ihan normaalijakauman mukaan. Eli eniten on keskimääräisiä ja sitten rumempia ja kauniimpia ihan gaussin käyrän mukaan.
Naiset taas pitivät noin 80 % miehistä keskimääräistä rumempina ja vain 15 % keskimääräisen näköisinä alle 5% miehistä on naisten mukaan keskimääräistä komeampia.
Jos tarkoitat tutkimuksella sitä Deittisivuston kyselyä, niin unohdit taktisesti kyselyn toisen osion.
Vaikka miehet arvioivat naisten ulkonäköä realistisemmin, SUURIN OSA miehistä ilmoitti haluavansa KAUNEIMPIEN ryhmään kuuluvan naiset. Miehet eivät halunneet tavallisen näköistä naista, vaikka tavallisia oli naisista enemmistö.
Vaikka naiset arvioivat miesten ulkonäköä rankemmin, SUURIN OSA naisista ilmoitti haluavansa TAVALLISTEN ryhmään kuuluvan miehen. Iso osa naisista ei edes halunnut komeinpien ryhmän miehiä.
Eli kyllä, naisilla oli kyselyssä isompi kynnys rankata mies komeaksi ja he laittoivat helpommin miehen rumien ryhmään, mutta naiset eivät edes halunneet komeaa miestä! Sen sijaan miehet halusivat VAIN kauniin naisen, vaikka heidänkin arvosteluissaan valtaosa naisista rankattiin tavallisiksi.
Kummasti se totuus olikin vähän erilainen, kuin unohtamalla puolet kyselystä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan aloitteita pitäisi naisten alkaa tekemään.
Itse nuorena Menin muutaman kerran juttelemaan miehelle jonka luulin tuntemani. Jokainen näistä miehistä muistutti jotain tuntemaani henkilöä.
Miesten reaktiot olivat mahtavia. Emmä sua tunne, mitä sä oikeen yrität. No en todellakaan oo mikään sun vanha koulukaveri. Miehet kokivat nämä tilanteet selvästi vastenmielisinä ja olivat erittäin tylyjä.Itsekin olen usein saanut seuraa ihmisistä jotka ovat luulleet tuntevansa minut tai ovat olleet vanhoja koulukavereita joita en ole tunnistanut. Eikä minulla ole koskaan ollut tarvetta olla tyly yhdellekään heistä. Yleensä ollaan juteltu hetken aikaa, jonkun kanssa alettu jopa pitämään yhteyttä. Yhden kanssa oli sitten lähempääkin kanssakäymistä.
Musta tuntuu miehet ovat niitä prinsessoja. Jokaiselle pitäisi löytyä oma missi. Ja jos väärä nainen lähestyy, edes vahingossa, niin ollaan niin loukkaantuneita ettei ihan heti uskoisi.
Nyt vielä valittavat somessa kuinka eivät saa seksiä naiselta jolta haluaisivat. Kun se nainen on niiiiin nirso ja prinsessaharhainen.
Näyttää että tilanne menee koko ajan huonompaan suuntaan.
Sääliksi käy nykyisiä nuoria naisia.Ai että sinä menet random miehelle selittämään että olet hänen koulukaverinsa ja sitten ihmettelet kun mies ei lämpene? Nehän pitää sinua mielisairaana.
Mitäs olisit jos menisit normaalisti puhumaan miehelle?
A: moi mitä sulle kuuluu, pitkästä aikaa?
B: emmä tunne sua, mitä siinä yrität?
A: voi anteeksi, erehdyin henkilöstä. Näytät tosi paljon samalta kuin vanha koulukaveri. (kävelee pois)
B: (huutaa perään) vittu mä mikää sun koulukaveri oo.
Ja siis näistä A on se mielisairas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei oo yhtään nirsoja ei. Lihavat vanhat miehetkin haaveilee näteistä nuorista tytöistä. Menepäs tsekkaa esim. treffipalstoille millä ikähaarukalla miehet hakee naisia. Monille ei kelpaa edes oman ikäinen vaan lähdetään siitä, että pitäis olla ainakin 3 vuotta nuorempi. Sitten joku kolmekymppinen hakee jotain 18v. tyttöjä...... siis mitä vit....?
Kautta ihmiskunnan naiset ovat menneet yhteen vanhemoien miesten kanssa. 10 vuotta on pieni ikäero.
Sinä olet taas niitä naisia jotka aloittavat täällä ketjuja joissa lässyttävät miten 30 vuotias mies on pedofiili jos on yhdessä 18 vuotiaan naisen kanssa.
En ole lässyttänyt täällä mitään. 10 vuotta on jo aika paljon, ja ainakin itse olen aina viehättynyt suurinpiirtein itseni ikäisistä miehistä. Historiassa on paljon nuori nainen-vanha mies pareja, koska elettiin patriarkaalisessa yhteiskunnassa. Ei viehätys vanhemaan mieheen ole mitenkään naiseen sisäänrakennettu juttu, mutta joitakin huom. joitakin naisia voi tietenkin miellyttää iän mukana tullut varmuus ja mahdollisesti sosiaalisesti kohonnut status.
En lähtisi mitään patriarkkoja hakemaan, evoluution aikana on voinut vallita matriarkaalinenkin malli. Susilaumoista ollaan omaksuttu ihmilaumoihinkin alfaurokset ja beetat, kuitenkin laumaa johtaa aina naaras.
Minulla ja miehelläni on hieman pidempi ikäero ja en koskaan ole kiinnostunut ikäisistäni pojista tai miehistä.
Ihminen evoluutioteorian mukaan valitsee parhaat geenit jälkeläisilleen. Kivikaudella kesiki ikä oli ihmisellä noin 20 vuotta vielä historiallisella ajalla parisataa vuotta sitten ihmiset eivät keskimäärin eläneet juuri yli 30 vuotiaiksi. Tuollaisissa oloissa 50 vuotias ja vanhempi mies on osoittanut omaavansa hyvät geenit myös hänellä on ollut tuplasti aikaa vaurastua 25 vuotiaaseen verrattuna.
Kyllä se viehtymys vanhempaan mieheen on moneen naiseen sisään rakennettu. Sanotaan geeneiksi.
Äidin isä on syntynyt 1800 luvulla äidin äiti 1930 luvulla.
Niinpä. Nykyään on tosiaan harvinaista jos mies saavuttaa 50 vuoden iän. Heh heh. Ja joillekin naisille se raha ratkaisee, toisille ei. Ei nuo evoluutiojutut ole niin mustavalkoisia, ja koko ajanhan ihmisen käyttäytyminen muuttuu. Aika harva nainen nykyään oikeasti haluaa kumppanikseen huomattavasti vanhemman miehen, ellei kyseessä tietenkin ole komea filmitähti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä huonoon kun voi saada sen prinssinkin? Itseäni on jopa pilkattu korkeiden kriteerieni takia mutta kyllähän "se oikea" sitten löytyi aika helposti. Jokainen tietää itse mitä elämältään haluaa ja ihan suoraan voin sanoa että mikään perus Petri ei olisi voinut tehdä minua onnelliseksi ja tarjota minulle sellaista elämää kuin haluan. Tähän ei joku ulkopuolinen voi tulla sanomaan että naisen on tyydyttävä siihen mitä on tarjolla. Kaikkea on tarjolla varsinkin jos lähtee ulkomaille ja unohtaa ankeat suomimiehet!
Tuon takia ei tarvitse enää edes ulkomaille vaivautua, t. ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää miehet tavoitelko niitä prinsessoja, vaan tavoitelkaa tavis-Jaanaa, joka ei kuvittelekaan olevansa mikään jumaluudesta seuraava.
Minulle, kuten niin monelle muullekin miehelle, kelpaisi oikein hyvin se tavis-Jaana, mutta iso osa tavis-Jaanoista haaveilee siitä lihaksikkaasta ja miehekkäästä Peter Franzenin kaksoisolennosta ja ne tavis-Jaanat, jotka eivät sellaisesta haaveile, eivät ainakaan osoita millään lailla kenellekään miehelle olevansa kiinnostuneita, vaan he odottavat että mies osoittaisi ensin kiinnostuksensa ennenkuin tulevat itse ulos kuorestaan.......joten yritäpä siinä nyt sitten löytää se tavis-Jaana itsellesi.
Täällä on ketju jossa aloittaja kyseli miksi ei saa miestä ja kertoi itsestään. Miehet olivat sitä mieltä, että hän ei kelpaa, koska hän on työtön, ei meikkaa ja hänellä on koiria yms.
Aiemmin palstalla miehet ovat kirjoittaneet, että naisen pitää olla alle 25 v. ja neitsyt.Jos tekisin samanlaisen yleistyksen palstan perusteella, väittäisin, että suomalaiset, sukupuioleen katsomatta, ovat maailman tyhmin kansa.
Ei sillä että kukaan tällä palstalla asiaa tajuaisi, väittäisin, että olet yleistyksessäsi oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä tapahtuukin. Paljon nuoria korkeakoulutettuja miehiä lähtee ulkomaille, osa pysyvästikin. Taitaa olla ihan ennätyslukemia viime vuosina. En kyllä tiedä onko se hyvä juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten aiempi kirjoittaja sanoi, niistä sadasta miehet tekisivät aloitteita vain sille kauneimmalle. Jos kaunein poistettaisiin, sitten seuraavaksi kauneimmalle. Mutta niin kauan, kuin joukossa olisi joku toista kauniimpi, muut naiset jäisivät kokonaan ilman. Ja joka illan jälkeen ne 99 miestä valittaisivat kuinka naisilla on helppoa, sen kun valitsee jonosta parhaan.. Heille kun "nainen" oli vain se kaunein jota he yrittivät iskeä, eivät ne 99 jotka tönäistiin pois tieltä.Tuossa esimerkissäsi ei ole mitään järkeä. Viihteelläkin miesten kriteerit naisia kohtaan ovat alempana koska haetaan naisesta vaan seksiä. Sinulla ja kavereillasi on siis pakko olla jo merkittävä ero tasoissa että kuvailemasi pitäisi paikkansa. No naiset yleensä luulevatkin tasoaan korkeammaksi mitä on koska tavis nainenkin saa seksiä komeimmilta miehiltä.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta huomasitko taas, miten mitätöit alempitasoisen naisen olemassaolon?
Miten niin mitätöin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää miehet tavoitelko niitä prinsessoja, vaan tavoitelkaa tavis-Jaanaa, joka ei kuvittelekaan olevansa mikään jumaluudesta seuraava.
Minulle, kuten niin monelle muullekin miehelle, kelpaisi oikein hyvin se tavis-Jaana, mutta iso osa tavis-Jaanoista haaveilee siitä lihaksikkaasta ja miehekkäästä Peter Franzenin kaksoisolennosta ja ne tavis-Jaanat, jotka eivät sellaisesta haaveile, eivät ainakaan osoita millään lailla kenellekään miehelle olevansa kiinnostuneita, vaan he odottavat että mies osoittaisi ensin kiinnostuksensa ennenkuin tulevat itse ulos kuorestaan.......joten yritäpä siinä nyt sitten löytää se tavis-Jaana itsellesi.
Täällä on ketju jossa aloittaja kyseli miksi ei saa miestä ja kertoi itsestään. Miehet olivat sitä mieltä, että hän ei kelpaa, koska hän on työtön, ei meikkaa ja hänellä on koiria yms.
Aiemmin palstalla miehet ovat kirjoittaneet, että naisen pitää olla alle 25 v. ja neitsyt.Jos tekisin samanlaisen yleistyksen palstan perusteella, väittäisin, että suomalaiset, sukupuioleen katsomatta, ovat maailman tyhmin kansa.
Lue kommentti nro 59.
Siis ongelman ydin on siinä, että miehet haluavat kauniita naisia. Vaikka itse olisivat tuiki tavallisia. Tunnen parikin luultavasti ikuista poikamiestä, jotka kurottavat ihan liian korkealle.
En tunne yhtään mitättömän näköistä naista joka yrittäisi iskeä komeita miehiä mutta toisinpäin....voi vaikka kuinka paljon miehiä jotka yrittävät iskeä kaunista naista.
Nämä pari tuntemaani yksineläjää ehdottelevat treffejä naisille joissa yhteistä on se, että nainen on aina kaunis ja hyväkroppainen. Ja kun saavat pakit niin itkevät että kun naisille ei kelpaa mikään.
Miksi kummassa eivät älyä katsoa peiliin ja sen jälkeen alentaa omia kriteerejään? Maailmassa on paljon hyviä ja kivoja naisia, mutta miehet ovat vain kauniiden kasvojen ja vartalon perään.