Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: "Naiset kasvatetaan nirsoiksi, miehen rooli on tulla torjutuksi"

Vierailija
08.01.2017 |

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005036806.html

"Jo pienille tytöille luetaan prinsessasatuja, joissa naisen rooli on odottaa täydellistä prinssiä, johon rakastua ensi silmäyksellä"

Näinpä. Ja tähän kun vielä lisätään se, että naisista varmaan "peräti" 10-15 prosenttia tekee rohkeasti niitä aloitteita miehille, sitte ehkä 20-30 prosenttia suhtautuu sinällään ihan positiivisesti ajatukseen tehdä itse aloite joku päivä, mutta ei kuitenkaan saa sitä ikinä tehtyä, ja sitten loput noin 60 prosenttia, eli selkeä enemmistö, ei voisi ikinä kuvitellakaan tekevänsä aloitetta......niin eipä käy kateeksi miehenä oleminen.

Mutta sellaistahan elämä on.

M87

Kommentit (783)

Vierailija
1/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma: prinsessasatuja on luettu tytöille jo ainakin 100 vuotta ja vasta tämä sukupolvi uskoo niihin ja ryhtyy nirsoksi?

Voisiko vika sittenkin olla siinä, että prinsessasatujen lisäksi tytöille on kerrottu, että heidän ei tarvitse odottaa sitä prinssiä toimettomina, he voivat tehdä elämästään omanlaisensa. Harmi, että siihen elämään ei sitten enää mahdu sohvalla röhnöttävää "possua", jonka elämän täyttää televisio, pelaaminen ja maltillinen alkoholinkäyttö eli mäyräkoira kahdesti viikossa.

Vierailija
2/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma: prinsessasatuja on luettu tytöille jo ainakin 100 vuotta ja vasta tämä sukupolvi uskoo niihin ja ryhtyy nirsoksi?

Voisiko vika sittenkin olla siinä, että prinsessasatujen lisäksi tytöille on kerrottu, että heidän ei tarvitse odottaa sitä prinssiä toimettomina, he voivat tehdä elämästään omanlaisensa. Harmi, että siihen elämään ei sitten enää mahdu sohvalla röhnöttävää "possua", jonka elämän täyttää televisio, pelaaminen ja maltillinen alkoholinkäyttö eli mäyräkoira kahdesti viikossa.

Etkö tiedä, että on muunlaisiakin miehiä, kuin nuo tapaamasi? Sinun otoksesi on jostain syystä suppea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No väniväni taas. Minä pidin lapsena saduista ja silti olen kasvanut tasa-arvoa kannattavaksi kelpo aikuiseksi, joka josta kusta kiinnostuessaan tekee aloitteita. Mutta en olekaan missi tai malli, ei ole varaa vain odotella miesten huomiota nirsoillen.

Älkää miehet tavoitelko niitä prinsessoja, vaan tavoitelkaa tavis-Jaanaa, joka ei kuvittelekaan olevansa mikään jumaluudesta seuraava.

Vierailija
4/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taitaa ne miehet olla nirsompia... Kuvittelevat että ansaitsevat sen alle 25v kaunokaisen vaikka olisivat itse millaisia alkoholisoituneita läskikasoja. Sitten kun ei tällaista saa niin haukutaan kaikki naiset, syyllistetään naiset omasta syrjäytymisestä ja uhkaillaan itsemurhalla.

Naisten "nirsous" taas on sitä että osataan elää yksinkin.

Vierailija
5/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään taitaa ne miehet olla nirsompia... Kuvittelevat että ansaitsevat sen alle 25v kaunokaisen vaikka olisivat itse millaisia alkoholisoituneita läskikasoja. Sitten kun ei tällaista saa niin haukutaan kaikki naiset, syyllistetään naiset omasta syrjäytymisestä ja uhkaillaan itsemurhalla.

Kyllä se katkeruus tulee siitä kun ei kelpaa minkään ikäisille naisille.

Ei ainakaan jos ei tee itse aloitetta. Ja kuka mies jaksaisi koko ajan kokeilla kepillä jäätä ja riskeerata itsensä nolaaminen vain siksi, että nainen ei voi itse tehdä sitä aloitetta...

mies29

Vierailija
6/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet tavoitelko niitä prinsessoja, vaan tavoitelkaa tavis-Jaanaa, joka ei kuvittelekaan olevansa mikään jumaluudesta seuraava.

Minulle, kuten niin monelle muullekin miehelle, kelpaisi oikein hyvin se tavis-Jaana, mutta iso osa tavis-Jaanoista haaveilee siitä lihaksikkaasta ja miehekkäästä Peter Franzenin kaksoisolennosta ja ne tavis-Jaanat, jotka eivät sellaisesta haaveile, eivät ainakaan osoita millään lailla kenellekään miehelle olevansa kiinnostuneita, vaan he odottavat että mies osoittaisi ensin kiinnostuksensa ennenkuin tulevat itse ulos kuorestaan.......joten yritäpä siinä nyt sitten löytää se tavis-Jaana itsellesi.

Vierailija
7/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuvaihe on hormoonihäiriö joka johtaa katastrofiin jota ei voi peruuttaa.Evoluutiota.

Vierailija
8/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan, että naiset tekee aloitteen. Kyllä ne tekevätkin, mutta ne ovat aina sammakoita. Stalkkaavia sammakoita pahimmillaan. Kyllä mä kuulen sen räpylöiden läiskeen takaani, vaikka ne kuinka koittavat hiipiä.

Vierailija
9/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedettävän näköisen naisen kanssa yrittää seksiä 100 % miehistä. Jos yrität siinä miestä oikein ite iskeä, niin miten erotat vain seksiä haluavat hulttiot jos vätys ei sen vertaa yritä että tekis miehenä aloitteen. Erikseen sitten vain seksiseuraa etsivät naiset. Vielä jos ok näköinen nainen lähestyy miestä, niin se seksiehdotus voi tulla mieheltä heti.

Vierailija
10/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko ongelman ydin siinä että osa miehistä bilettää yli 30 v. ikään asti. Hups kaikki saman ikäiset naiset onkin jo varattu... sitten ihmetellään kun 20 v. tytöt eivät ihastu.

Vierailija
11/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se katkeruus tulee siitä kun ei kelpaa minkään ikäisille naisille.

Ei ainakaan jos ei tee itse aloitetta. Ja kuka mies jaksaisi koko ajan kokeilla kepillä jäätä ja riskeerata itsensä nolaaminen vain siksi, että nainen ei voi itse tehdä sitä aloitetta...

mies29

Koska ja millaisessa yhteiskunnassa naiset on vastanneet pariutumisaloitteista? Aina ja iankaikkisesti on ollut miesten vastuulla. Eivät naiset ole muuttuneet, miehet sen sijaan ovat tulleet laiskoiksi ja pelokkaiksi.

Vierailija
12/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin aloitteita, jos vain olisi jotain mistä puhua toiselle. On niin avuttomat "small talk"- taidot että huhhuh... Ei ole oikein ulkonäköäkään, minkä varaan voisi jättää yhtään mitään, niin vaikeaksi menee. Onneksi elämä yksin ei vaikuta kovin pahalta.

Terv. nuori nainen

Vierailija
13/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko ongelman ydin siinä että osa miehistä bilettää yli 30 v. ikään asti. Hups kaikki saman ikäiset naiset onkin jo varattu... sitten ihmetellään kun 20 v. tytöt eivät ihastu.

Ei siltä av:n perusteella vaikuta.

Nirsous lakkaa kunhan koulu saadaan sellaiseksi ettei se syrjäytä niin monia poikia. Menestyvä mies kun kiinnostaa naisia.

Vierailija
14/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle, kuten niin monelle muullekin miehelle, kelpaisi oikein hyvin se tavis-Jaana, mutta iso osa tavis-Jaanoista haaveilee siitä lihaksikkaasta ja miehekkäästä Peter Franzenin kaksoisolennosta ja ne tavis-Jaanat, jotka eivät sellaisesta haaveile, eivät ainakaan osoita millään lailla kenellekään miehelle olevansa kiinnostuneita, vaan he odottavat että mies osoittaisi ensin kiinnostuksensa ennenkuin tulevat itse ulos kuorestaan.......joten yritäpä siinä nyt sitten löytää se tavis-Jaana itsellesi.

Täällä on ketju jossa aloittaja kyseli miksi ei saa miestä ja kertoi itsestään. Miehet olivat sitä mieltä, että hän ei kelpaa, koska hän on työtön, ei meikkaa ja hänellä on koiria yms.

Aiemmin palstalla miehet ovat kirjoittaneet, että naisen pitää olla alle 25 v. ja neitsyt.

Vierailija
15/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus, käytetty auto -vertaus oli mielestäni osuva.

Kyllä minäkin miehenä tiedän täysin minkälainen on ihannenaiseni mutta tyydyn siihen mitä saan.

Vierailija
16/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin aloitteita, jos vain olisi jotain mistä puhua toiselle. On niin avuttomat "small talk"- taidot että huhhuh... Ei ole oikein ulkonäköäkään, minkä varaan voisi jättää yhtään mitään, niin vaikeaksi menee. Onneksi elämä yksin ei vaikuta kovin pahalta.

Terv. nuori nainen

Ulkonäkö ei ole niin tärkeää enää sen ensimmäisen pariutumisaallon jälkeen, jolloin halutuimmat vakiintuvat.

Vierailija
17/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jälleen koomista naisten syyllistämistä katkeruustarinassa. 

Vierailija
18/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulla rumana naisena varaa olla nirso mutta siitäkään huolimatta ei minua ole yksikään mies huolinut tähän mennessä, joten tuskinpa siis jatkossakaan.

Vierailija
19/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä syy parisuhteen puuttumiseen löytyy peilistä - aivan kuten naisillakin. 

Vierailija
20/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on nirso geneettisesti. Geenit,hormonit ja tunteet eivät tiedä mitään ehkäisystä. Siksi ne suhtautuvat jokaiseen suhteeseen kuin se johtaisi raskauteen.

Raskaus ja synnytys ovat työläitä ja kivuliaita ja saattavat johtaa kuolemaan. Ja vaikka kaikki menisi hyvin niin nainen ei silti pysty saamaan kovin monta vauvaa. Siksi nainen on ohjelmoitu valitsemaan mies jonka kanssa on parhaat mahdollisuudet saada terve jälkeläinen.

Siinä on kyse niin isoista riskeistä että luonto on tehnyt naisesta nirson. Ja se luonto ohjaa erittäin voimakkaasti parinmuodostusta.