Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Naiset kasvatetaan nirsoiksi, miehen rooli on tulla torjutuksi"

Vierailija
08.01.2017 |

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005036806.html

"Jo pienille tytöille luetaan prinsessasatuja, joissa naisen rooli on odottaa täydellistä prinssiä, johon rakastua ensi silmäyksellä"

Näinpä. Ja tähän kun vielä lisätään se, että naisista varmaan "peräti" 10-15 prosenttia tekee rohkeasti niitä aloitteita miehille, sitte ehkä 20-30 prosenttia suhtautuu sinällään ihan positiivisesti ajatukseen tehdä itse aloite joku päivä, mutta ei kuitenkaan saa sitä ikinä tehtyä, ja sitten loput noin 60 prosenttia, eli selkeä enemmistö, ei voisi ikinä kuvitellakaan tekevänsä aloitetta......niin eipä käy kateeksi miehenä oleminen.

Mutta sellaistahan elämä on.

M87

Kommentit (783)

Vierailija
161/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta mielipidekirjoituksessa oli se, että kirjoittaja ei tuntunut ymmärtävän, miksi parisuhteet päättyvät.

Turhan moni parisuhde päättyy, koska monien naisten osalle tulevat valtaosa kotitöistä, lasten kasvattaminen jne.

Samaan aikaan monet miehet harrastavat, tapaavat kavereitaan, matkustavat ja jatkavat oman elämänsä elämistä naisten muuttuessa äideiksi ja huolenpitäjiksi. 

Ei kyse ole mistään naurettavista prinsessalegendoista, vaan uupumisesta.

Tuohan ei pidä paikkaansa. Kun tutkimukset sanoo ihan selvästi että parisuhteissa jossa mies tekee suurimman osan kotitöistä ei ole seksiä ja ne päättyvät nopeammin kuin parisuhteet missä nainen tekee suurimman osan kotitöistä.

On tutkimuksia ja tutkimuksia.

Seksikkäät ihmiset syövät suklaata, totesi suklaatehdas "tutkimuksissaan". 

Nuo seksitutkimukset joihin ylempänä viitattiin on tehty Amerikassa vanhemman väen keskuudessa. Heidän sosiaalisessa ympäristössään naiset ovat kotirouvia ja miehet tuovat rahan kotiin. Eivät he ymmärrä miksi mies tekisi kotitöitä, näkevät omassa ympäristössään kotitöitä tekevän miehen heikkona vätyksenä.

Ei niistä tutkimuksista voi vetää mitään johtopäätöksiä suomeen. Eikä edes nuoremman polven amerikkalaisiin.

Vierailija
162/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos salissa on 100 naista ja 100 miestä niin kaikki miehet näkee ja kuolaa sen yhden kauneimman naisen perään eivätkä edes näe loppuja 99. Sadasta naisesta usea näkee ja kuolaa muutaman komeimman miehen perään mutta heistäkin moni niinkuin muutenkin niistä sadasta naisesta näkee myös muut miehet ja silmiin osuu monta ihan hyvää miesehdokasta. Mutta ne sata miestä haluaa kaikki vain sen yhden.

Minulle kauniille mutta ei sille superkauneimmalle on joskus jonkun juhlaillan jälkeen sanottu, siis joku juhlissa ollut mies, että olisit sinäkin tullut. Minä olin siellä juhlissa kyllä mutta olin ihan näkymätön siis kun yksi superkaunis sai kaikki miehet sekaisin.

Eli lopputulemana yksi nainen saa paljon iskuyrityksiä ja 99% naisista ei yhtään. Miesten kohdalla muutama saa paljon iskuyrityksiä mutta likimain jokainen kuitenkin jonkin verran. Meneeköhän tämä oikeasti näin?

Ei vaan ne kaikki 100 naista saavat iskuyrityksiä. Mutta yksikään mies ei saa yhtäkään iskuyritystä.

Tuo asia on niin helppo testata nykyään netissä. Deittipalstalle vaan kunnon hakemus ja katso monta vastausta saat. Keskimäärin satoja vastauksia päivässä saa naiset.

Ei nyt ihan tuskin yksikään mies mutta ehkä vain muutama komein. Varmaan noista naisista väh. 90 saisi huomiota koska naisten väliset tasoerot ovat paljon väljempiä. Ovat enemmän toistensa kopioita.

Mikä tekee näiden 10 prosentin naisista ongelmista ilmaa verrattuna miesten vaikeuksiin?

Koska ne kaikki 10 % saa vastakaikua jos ne tekee itse aloitteen. Miehet eivät saa vastakaikua vaikka tekevät aloitteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naisilla on oikeus vaatia edes kohtuullista käyttäytymistä ja hygienian ylläpitoa. Meiltä ei saa automaattisesti pillua emmekä tee kaikkia kotitöitä puolestasi. Vituttaako? Voivoi. Tee itsellesi jotain.

Teille on tarjolla paljon miehiä jotka ovat korkeintaan noin 5 kiloa ylipainoisia, tienaavat sellaiset 3000 euroa kuussa, ovat kasvoiltaan tavallisen näköisiä, eivät ehkä ole maailman fiksuimpia tai miehekkäimpiä, tai jotain vastaavaa puutetta voi olla, mutta haluavat olla hyvä kumppani, kunnioittavat naisia ja kannattavat tasa-arvoa, eivät ole ikinä olleet väkivaltaisia ketään kohtaan, tykkäävät lapsista, laittavat ruokaa, tykkäävät matkustella ja vähän liikkuakin.......mutta eivät tällaiset miehet kelpaa, koska haluatte parempaa.

Joten siinä site sitte ollaan.

M29

Vierailija
164/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti ja hoikka nainen, seurustellut köyhien ja ns. rumien miesten kanssa. Ja jättänyt heidät siitä syystä, että vuosien saatossa herrat ovat laiskistuneet ja ylpistyneet. Parisuhteen eteen ei ole jaksettu tehdä enää mitään, ovat huutaneet ja mitätöineet harva se päivä. Könynneet kännissä kotiin ja pitäneet minua itsestäänselvyytenä. Mutta minähän en siihen kauniina, hoikkana ja mukavana naisena alistu, vaan vaadin arvostavaa, tervettä käytöstä kumppaniltani. Sellaista mitä itsekin annan toiselle.

Ovat olleet kovin hämmästyneitä eron jälkeen nämä miehet, kun nainen sitten otti ja lähti. Eivät olisi kuulemma koskaan uskoneet, että minä olen se, joka lopettaa parisuhteen. Ja tämähän sen suhteen tappaa, oletus että toinen on niin läheisriippuvainen, että saa perseillä miten huvittaa. Että kyllä se akka tuossa pysyy, ei viitsi eikä pysty lähtemään. Väärin. Viitsin ja lähdin, löysin paremman miehen. Joka kunnioittaa, arvostaa. Panostaa parisuhteeseen. Pitää suhdettamme panostamisen arvoisena.

Ja ei ole tämäkään mies rikas, eikä Tom Cruisen näköinen. Mutta on hyvä ja kiltti mies, älykäs ja tunteellinen. Arvostaa ihmisiä, arvostaa minua. Ei pidä itsestäänselvyytenä enkä minä pidä miestä. Että tällainen prinsessasatu.

Tiedoksi vain, että tällaisia miehiä me nätitkin naiset haluamme ja tällaisten miesten kanssa suhteessa pysymme. Ei tarvitse olla elokuvamaista romantiikkaa aamusta iltaan, vaan rakastavaa, kunnioittavaa käytöstä.

Vierailija
165/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos salissa on 100 naista ja 100 miestä niin kaikki miehet näkee ja kuolaa sen yhden kauneimman naisen perään eivätkä edes näe loppuja 99. Sadasta naisesta usea näkee ja kuolaa muutaman komeimman miehen perään mutta heistäkin moni niinkuin muutenkin niistä sadasta naisesta näkee myös muut miehet ja silmiin osuu monta ihan hyvää miesehdokasta. Mutta ne sata miestä haluaa kaikki vain sen yhden.

Minulle kauniille mutta ei sille superkauneimmalle on joskus jonkun juhlaillan jälkeen sanottu, siis joku juhlissa ollut mies, että olisit sinäkin tullut. Minä olin siellä juhlissa kyllä mutta olin ihan näkymätön siis kun yksi superkaunis sai kaikki miehet sekaisin.

Esimerkkisi menee juuri päinvastoin että naiset juuri näkevät sadasta vain muutaman komean. Kuinka voi olla noin pihalla asioista :D

On rasittavaa kun joku väittää mustaa valkoiseksi.

Onko miehelle tosiaan jopa nimettömänä mahdotonta myöntää totuutta? Näköjään on.

Jokainen nainen joka ei ole se kaunein porukassa tietää sen että on täysin näkymätön kaikille miehille kun paikalla on se yksi superkaunis nainen.

Nämä naiset eivät mitään tiedä vaan luulevat. Ehkä siksi että niille tavislookin naisillekkin kelpaa vain se komein mies jonka tietty se kaunein nainen saa, mutta nämä muut naiset eivät sitten edes huomaa sitä huomiota mitä saavat niiltä muilta vähemmän komeilta miehiltä. Katsos kun miehelle kelpaa nainen siedettävällä naamalla ja luonteella sekä pillulla varustettuna parusuhteeseen ihan hyvin. Pelkkään seksiin riittää noista jopa pelkkä pillu. Ja aika moni nainen nämä kriteerit täyttävät. Miehillä ei ole välitöntä tarvetta saada parasta naista ihan biologian takia toisin kun naiset jotka tavoittelee vain parhaimpia ja muut eivät ole heille edes miehiä.

Vierailija
166/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen hallituksen toimet hyvinvointivaltion purkamiseksi eivät ole alkuunkaan riittäviä. Kun poistetaan kaikki pariutumista hankaloittamaan luodut rakenteet, kuten massiivinen määrä julkisen sektorin hyysäriämmiä ja avokätiset tulonsiirrot lapsia tehtailevilta yksinhuoltajilta, pikkuhiljaa palataan terveempiin käytäntöihin ja saadaan vielä roimasti alempi veroastekin.

Eihän sen pitäisi ketään yllättää, että jos naisen elintaso ei pariutumalla parane ellei sitten pariudu formulakuskin kanssa, niin akat sitten kaikessa rauhassa odottelee sitä ronaldoa tai räikköstä vaikka hautaan saakka.

Olishan siinä sekin vaihtoehto, että antaa ja ottaa balanssissa. Mutta se vaatisi vähän vaivannäköä.

Eli mies on valmis odottamaan hautaan helppoa saalista, joka lämmittää sängyn ja ruuan. Nainen taas sitä miestä, joka ei laske elämänlaatua kokonaisuutena. Se, joka tuossa yhtälössä voi muuttua, on miehen käytös tai naisen odotukset.

Hyville miehille on aina löytynyt ottaja, moni luonnevikainenkin on päässyt vahingossa lisääntymään.

Vierailija
167/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyytyä huonoon kun voi saada sen prinssinkin?

Ei niitä jännämie......siis prinssejä....riitä kaikille naisille. Mutta kaikki naiset haluaa kuitenkin sellaisen.

Vierailija
168/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan täyttä roskaa. Mene kuule mihin tahansa deittipalveluun ja katso mitä ne miehet hakee. Miehille todellakin kelpaa lähes kuka tahansa nainen. Mutta naisille ei kelpaa edes prosenttia miehistä.

Niin mies kuin mies haluaa 18-20v laihan isotissisen neitsyen joka nielee.

Vierailija
169/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään taitaa ne miehet olla nirsompia... Kuvittelevat että ansaitsevat sen alle 25v kaunokaisen vaikka olisivat itse millaisia alkoholisoituneita läskikasoja. Sitten kun ei tällaista saa niin haukutaan kaikki naiset, syyllistetään naiset omasta syrjäytymisestä ja uhkaillaan itsemurhalla.

Naisten "nirsous" taas on sitä että osataan elää yksinkin.

Kyllä se katkeruus tulee siitä kun ei kelpaa minkään ikäisille naisille.

Ei ainakaan jos ei tee itse aloitetta. Ja kuka mies jaksaisi koko ajan kokeilla kepillä jäätä ja riskeerata itsensä nolaaminen vain siksi, että nainen ei voi itse tehdä sitä aloitetta...

mies29

Koska ja millaisessa yhteiskunnassa naiset on vastanneet pariutumisaloitteista? Aina ja iankaikkisesti on ollut miesten vastuulla. Eivät naiset ole muuttuneet, miehet sen sijaan ovat tulleet laiskoiksi ja pelokkaiksi.

Sellaisia naisia pitääkin vältellä ja ihan oikeasti pelätä, jotka käyttävät seksiä vallan välineenä miehen alistamiseen/kouluttamiseen.

Minä en ainakaan halua olla lähelläkään sellaista ämmää, jonka missio on muokata miehestä alistuva koira "seksin säännöstelyllä" ja muullakin henkisellä väkivallalla.

Myönnän pelkääväni ja halveksuvani tuollaisia kusisia ämmiä. Ihan oikeasti.

"kusisia ämmiä".

Sinulla on kauhistuttava tapa puhua naisista.

Ohis

Mun avautuminen koskee vaan niitä "naisia", jotka ei arvosta miestä tasa-arvoisena kumppanina. En mä käännä toista poskea tai alistu mihinkään väkivaltaan, tai kiristykseen enkä hyväksy sitä. Oli sitten kyseessä ihan kumman tahansa sukupuolen kantaja.

Onko oikeudenmukaisuus sulle jotenkin vieras käsite?

Vierailija
170/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyytyä huonoon kun voi saada sen prinssinkin?

Ei niitä jännämie......siis prinssejä....riitä kaikille naisille. Mutta kaikki naiset haluaa kuitenkin sellaisen.

Hyvä mies, ikuinen jännämies-unelmoija.

Toivon, että löydät omaan elämääsi haaveilemasi jännämiehen, jonka karvainen p-e nousee ja laskee ylläsi ja elätte onnellisina yhdessä. :) 

Vierailija
171/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktana vaan on, että parisuhde tuo helposti mukanaan naiselle lisätyötä, kun taas miehen elämää se helpottaa. Jos parisuhteessa vallitsee edes inan verran perinteiset sukupuoliroolit, on se naiselle usein paska diili sinkkuuteen verrattuna. Tällä tarkoitan siis sitä, että nainen kokkaa, siivoaa, pyykkää käyden samalla töissä, mieskin käy töissä mutta vaatii sen lisäksi palvelua osakseen.

Tapailin itse hetken työtöntä miestä, ja kas, niin vaan sitä käsi ojossa odotettiin sitä ja tätä, eikä puhettakaan mistään tasa-arvosta, ei edes ruokakulujen suhteen, vaan mies odotti minun sekä kokkaavan että maksavan murkinansa. Siivotonkin oli, heitti likaiset vaatteensa lattialle ja odotti minun korjaavan ja pyykkäävän ne paskaiset sukat ja alushousut. Kauaa en tuota possua katsellut. Mitä ihmettä nainen saa esim. tuollaisesta parisuhteesta  itselleen? Selvää toki on, että mies saa sen myötä seksiä, ruokaa ja palvelua osakseen, ja vaikkei nainen ulkomuodoltaan mikään missi olisikaan, tuo parisuhde miehen elämään joitain etuja, mutta naiselle paskahko tai laiska mies tietää vain ikävyyksiä ja lisätyötä.

Tuollaisia on ehkä promille miehistä. Mitäs deittailet jotain kapakasta hankittua tyyppiä

Miehelle tulee hillitön rahanmeno jos lapsia tehdään.Sinkkuna ei tulisi.

Vierailija
172/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään taitaa ne miehet olla nirsompia... Kuvittelevat että ansaitsevat sen alle 25v kaunokaisen vaikka olisivat itse millaisia alkoholisoituneita läskikasoja. Sitten kun ei tällaista saa niin haukutaan kaikki naiset, syyllistetään naiset omasta syrjäytymisestä ja uhkaillaan itsemurhalla.

Naisten "nirsous" taas on sitä että osataan elää yksinkin.

Kyllä se katkeruus tulee siitä kun ei kelpaa minkään ikäisille naisille.

Ei ainakaan jos ei tee itse aloitetta. Ja kuka mies jaksaisi koko ajan kokeilla kepillä jäätä ja riskeerata itsensä nolaaminen vain siksi, että nainen ei voi itse tehdä sitä aloitetta...

mies29

Koska ja millaisessa yhteiskunnassa naiset on vastanneet pariutumisaloitteista? Aina ja iankaikkisesti on ollut miesten vastuulla. Eivät naiset ole muuttuneet, miehet sen sijaan ovat tulleet laiskoiksi ja pelokkaiksi.

Sellaisia naisia pitääkin vältellä ja ihan oikeasti pelätä, jotka käyttävät seksiä vallan välineenä miehen alistamiseen/kouluttamiseen.

Minä en ainakaan halua olla lähelläkään sellaista ämmää, jonka missio on muokata miehestä alistuva koira "seksin säännöstelyllä" ja muullakin henkisellä väkivallalla.

Myönnän pelkääväni ja halveksuvani tuollaisia kusisia ämmiä. Ihan oikeasti.

"kusisia ämmiä".

Sinulla on kauhistuttava tapa puhua naisista.

Ohis

Mun avautuminen koskee vaan niitä "naisia", jotka ei arvosta miestä tasa-arvoisena kumppanina. En mä käännä toista poskea tai alistu mihinkään väkivaltaan, tai kiristykseen enkä hyväksy sitä. Oli sitten kyseessä ihan kumman tahansa sukupuolen kantaja.

Onko oikeudenmukaisuus sulle jotenkin vieras käsite?

Ei, vaan halveksiva ja vähättelevä tapasi kommunikoida. Naiset ovat ihmisiä siinä, missä sinäkin.

Suosittelen, että mietit käytöstäsi.

Vierailija
173/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä naisilla on oikeus vaatia edes kohtuullista käyttäytymistä ja hygienian ylläpitoa. Meiltä ei saa automaattisesti pillua emmekä tee kaikkia kotitöitä puolestasi. Vituttaako? Voivoi. Tee itsellesi jotain.

Teille on tarjolla paljon miehiä jotka ovat korkeintaan noin 5 kiloa ylipainoisia, tienaavat sellaiset 3000 euroa kuussa, ovat kasvoiltaan tavallisen näköisiä, eivät ehkä ole maailman fiksuimpia tai miehekkäimpiä, tai jotain vastaavaa puutetta voi olla, mutta haluavat olla hyvä kumppani, kunnioittavat naisia ja kannattavat tasa-arvoa, eivät ole ikinä olleet väkivaltaisia ketään kohtaan, tykkäävät lapsista, laittavat ruokaa, tykkäävät matkustella ja vähän liikkuakin.......mutta eivät tällaiset miehet kelpaa, koska haluatte parempaa.

M29

Ja miehet haluavat hoikan naisen, vaikka tosiseikkana kansasta puolet on ylipainoisia. Osa miehistä rajaa ison potentiaalin ulos. Eikä siinä mitään, jokaisella on oikeus omiin kriteereihinsä, pitää vaan osata kantaa niiden seuraukset pystypäin.

Vierailija
174/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kauniille mutta ei sille superkauneimmalle on joskus jonkun juhlaillan jälkeen sanottu, siis joku juhlissa ollut mies, että olisit sinäkin tullut. Minä olin siellä juhlissa õp mutta olin ihan näkymätön siis kun yksi superkaunis sai kaikki miehet sekaisin.

Asiaa on tutkittu ja siinä tuli ihan päin vastaiset tulokset. Miehet arvioivat naisen ulkonäön ihan normaalijakauman mukaan. Eli eniten on keskimääräisiä ja sitten rumempia ja kauniimpia ihan gaussin käyrän mukaan.

Naiset taas pitivät noin 80 % miehistä keskimääräistä rumempina ja vain 15 % keskimääräisen näköisinä alle 5% miehistä on naisten mukaan keskimääräistä komeampia.

Mikä on erittäin järkyttävää. Että naisten mukaan muka 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Eihän se edes ole mahdollista.

Vierailija
175/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä todellisuudessa nämä miehet elävät, jotka luulevat että nainen kuin nainen saa miehiltä aloitteita?? Olen melko lailla "samaa tasoa" kavereideni kanssa. He ehkä 8-9, minä 7-8. Viihteellä he saavat 100% miesten aloitteista. 100%. Ei ne miehet edes näe minua, vaan kun mies valitsee iskukohdetta, hän AINA valitsee sen paikalla olevista kauneimman.

Kuten aiempi kirjoittaja sanoi, niistä sadasta miehet tekisivät aloitteita vain sille kauneimmalle. Jos kaunein poistettaisiin, sitten seuraavaksi kauneimmalle. Mutta niin kauan, kuin joukossa olisi joku toista kauniimpi, muut naiset jäisivät kokonaan ilman. Ja joka illan jälkeen ne 99 miestä valittaisivat kuinka naisilla on helppoa, sen kun valitsee jonosta parhaan.. Heille kun "nainen" oli vain se kaunein jota he yrittivät iskeä, eivät ne 99 jotka tönäistiin pois tieltä.

Vierailija
176/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

nii-i....

Vierailija
177/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuja on luettu 100 vuotta mutta edelleen 2020 aloitteen teko on miehen vastuulla, samoin kuin maksaa treffit, suuempi osa miehistä tekee aloitteen kuin naisista, jos naisen aloitteen tyrmää, tai nauraa, tai haukkuu, tai potkii tai työntään pois seuraa siitä ikuinen trauma mutta miehille se joka päivää, lisäksi kukaan nainen ei ole kuulemma enää baarissa etsimässä seuraa vaan juomassa ja tanssimassa.

Eroista 100% johtuu naisista, on totta että 80% eron laittaa vireille nainen, mutta niissä 20% jotka mies laittaa vireille on taustalla toinen nainen joka haluaa että mies eroaa eli uusi nainen on jo suunnitelmissa, ei mies ota eroa perheestä ilman on suunnitelmia jatkoon.

Ruotsissa kukaan ei edes perusta vanhaa parisuhdetta enää, elämä eletään oman tahdon ja kavereiden kanssa ja koko elämä deittaillaan. Olen oppinut tähän myös itse, asun siis Tukholmassa nyt kolmatta vuotta, jonne muutin Lontoosta. Ei en halua muuttaa kenenkään kanssa enää yhteen ikuiseksi ajaksi, haluan olla vapaa, menemään ja tulemaan, ja deittailemaan ketä haluan missä haluan

Eläköön Ruotsi !!!

Vierailija
178/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Kyllä mulle tuollainen olisi kelvannut, tosin jätit luettelematta ne huonot puolet, jotka yleensä ovat se deal breaker. Huonoja puolia ei voi katsoa läpi sormien eivätkä hyvät kompensoi niitä.

Ja onhan se kelpaamattomuus ikävä tunne, niin miehelle kuin naisellekin.

Vierailija
179/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan täyttä roskaa. Mene kuule mihin tahansa deittipalveluun ja katso mitä ne miehet hakee. Miehille todellakin kelpaa lähes kuka tahansa nainen. Mutta naisille ei kelpaa edes prosenttia miehistä.

Niin mies kuin mies haluaa 18-20v laihan isotissisen neitsyen joka nielee.

Silloin kun olin 25v ilmoitukseni kriteerinä oli 18-35v itsestään huolta pitävä ja lapseton nainen. En saanut yhtään viestiä

Vierailija
180/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti ja hoikka nainen, seurustellut köyhien ja ns. rumien miesten kanssa. Ja jättänyt heidät siitä syystä, että vuosien saatossa herrat ovat laiskistuneet ja ylpistyneet. Parisuhteen eteen ei ole jaksettu tehdä enää mitään, ovat huutaneet ja mitätöineet harva se päivä. Könynneet kännissä kotiin ja pitäneet minua itsestäänselvyytenä. Mutta minähän en siihen kauniina, hoikkana ja mukavana naisena alistu, vaan vaadin arvostavaa, tervettä käytöstä kumppaniltani. Sellaista mitä itsekin annan toiselle.

Ovat olleet kovin hämmästyneitä eron jälkeen nämä miehet, kun nainen sitten otti ja lähti. Eivät olisi kuulemma koskaan uskoneet, että minä olen se, joka lopettaa parisuhteen. Ja tämähän sen suhteen tappaa, oletus että toinen on niin läheisriippuvainen, että saa perseillä miten huvittaa. Että kyllä se akka tuossa pysyy, ei viitsi eikä pysty lähtemään. Väärin. Viitsin ja lähdin, löysin paremman miehen. Joka kunnioittaa, arvostaa. Panostaa parisuhteeseen. Pitää suhdettamme panostamisen arvoisena.

Ja ei ole tämäkään mies rikas, eikä Tom Cruisen näköinen. Mutta on hyvä ja kiltti mies, älykäs ja tunteellinen. Arvostaa ihmisiä, arvostaa minua. Ei pidä itsestäänselvyytenä enkä minä pidä miestä. Että tällainen prinsessasatu.

Tiedoksi vain, että tällaisia miehiä me nätitkin naiset haluamme ja tällaisten miesten kanssa suhteessa pysymme. Ei tarvitse olla elokuvamaista romantiikkaa aamusta iltaan, vaan rakastavaa, kunnioittavaa käytöstä.

Vähän samanlaisia kokemuksia. Vähän nuorempana parikin kertaa rakastuin suht. Rumaan, kouluttamattomaan, mutta mielestäni äärettömän suloiseen mieheen jonka kanssa aloitinkin suhteen. Ensin nämä miehet olivat ihan puulla päähän lyötyjä että miksi joka minunlaiseni haluaa olla heidän kanssaan. Noo pari kk eteenpäin niin kaikki pettivät. Eräältä kuulin myöhemmin, että hän piti minua vähän yksinkertaisena kun olin hänet kelpuuttanut vaikka saisin jonkun "paremman" ja näin ollen ajatteli etten mitään pettämistäkään tajua tai se ei haittaa :) että juu, ei kiitos näille miehille enää vaikka ihastuisinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän