HS: "Naiset kasvatetaan nirsoiksi, miehen rooli on tulla torjutuksi"
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005036806.html
"Jo pienille tytöille luetaan prinsessasatuja, joissa naisen rooli on odottaa täydellistä prinssiä, johon rakastua ensi silmäyksellä"
Näinpä. Ja tähän kun vielä lisätään se, että naisista varmaan "peräti" 10-15 prosenttia tekee rohkeasti niitä aloitteita miehille, sitte ehkä 20-30 prosenttia suhtautuu sinällään ihan positiivisesti ajatukseen tehdä itse aloite joku päivä, mutta ei kuitenkaan saa sitä ikinä tehtyä, ja sitten loput noin 60 prosenttia, eli selkeä enemmistö, ei voisi ikinä kuvitellakaan tekevänsä aloitetta......niin eipä käy kateeksi miehenä oleminen.
Mutta sellaistahan elämä on.
M87
Kommentit (783)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29 kirjoitti:
Nainen 27, ei nirso. Vaan itseään kunnioittava. kirjoitti:
Ihme valituksenaiheita keksitään ja koitetaan pistää pelkästään naisten syyksi se, ettei kestäviä parisuhteita enää synny. Tässä on tulos siitä kun kulttuurissa on viety asioita toiseen ääripäähän kun on yritetty rakentaa tasa-arvoista yhteiskuntaa niin epätoivoisesti, että on sivuutettu siihen liittyvät ongelmat. Tasa-arvon EI kuuluisi tarkoittaa sitä että naisista ja miehistä tehdään kaikin tavoin samankaltaisia. Tasa-arvo on sitä kun molempien sukupuolten arvostus on saman tasoinen ja samalla myös hyväksytään se että naisissa ja miehissä on eroja ja se on ihan OK.
Naisista on ehdottomasti tullut kevytkenkäisempiä mikä aiheuttaa vääristymän, kun miehen ei tarvitsekaan enää nähdä mitään vaivaa saadakseen fyysiset tarpeensa tyydytettyä. Sitten miehillä ei olekaan tarvetta pariutua koska seksin saatavuus on turvattu ilmankin. Koko juttu on oravanpyörä kun nainen ei tarvitse miestä enää taloudellisesti vaan pärjää omillaankin. Mutta miesten ongelma on se, että on selvästi unohtunut parin vuosikymmenen aikana mikä miehen rooli onkaan, elättäjänä ja turvaajana. Nyky-yhteiskunta on täynnä miehiä jotka valittaa siitä että heidän tulisi tehdä aloite ja naiset ovat nirsoja. HUOMIO JOS OLET MIES ETKÄ OSAA TEHDÄ ALOITETTA, suurin osa naisista edelleenkin etsii miestä joka VASTAA KUVAA MIEHESTÄ. Jos jo heti alkumetreillä, tutustumisessa mies ei osaa edes ottaa ohjia ja tehdä aloitetta on peli jo menetetty. Jos olet feminiininen mies joka etsii maskuliinista naista tasapainoksi on juttu ihan ok, voit odotella aloitteen tekevää naista.
Nyt vähän lisää testosteronia kiitos, hissuttelu alkaa ottaa päähän jo, ja lisäksi miesten vika se on edelleenkin ettei kestäviä parisuhteita, AVIOLIITTOJA synny kun miehet eivät haluakaan mennä naimisiin, harvemmin nainen on se joka on avioliittoa vastaan. En ole koskaan ennen tuntenut tarvetta kommentoida mihinkään mutta nyt NAISET JALAT KIINNI JO, JA MIEHET YRITTÄKÄÄ OLLA MIEHIÄ! Luullaan että eletään jotain sivistyksen aikaa vaikka suunta on jo kääntynyt takaisin alaspäin kun on unohdettu siiveellisyys, käytöstavat ja kohteliaisuus.
Minä ainakin odotan prinssiäni vaikka maailman loppuun asti enkä lähde mukaan tähän typerään moderniin käsitykseen "parisuhteesta". Vanhat arvot kunniaan!
Eli koska ennen vanhaan miehen rooliin kuului tehdä aloite ja että se oli sellainen asia jota naiset saattoivat arvostaa, niin tänäkin päivänä miesten kuuluisi olla samanlaisia?
Mutta ennen vanhaa oli myös niin että naisen rooliin kuului vastata yksinään asunnon kunnossapidosta ja ruoan laitosta ja lasten kasvatuksesta ja miehet arvostivat sitä.............eikö silloin naisten kuuluisi tänäkin päivänä tehdä samoin, kun varmasti monet miehet arvostaisivat yhä sitä ettei heidän tarvitse tehdä mitään talossa??
Kun on haluttu modernisoida naisen rooli yhteiskunnassa niin miksei sitte miehenkin rooli?????????????????
Niin, te saatte ilmeisesti itse päättää että mitkä asiat muutetaan ja mitkä pidetään ennallaan.....ihan sen mukaan että mikä on (sinunlaisen) naisen elämän kannalta parasta.
Siinä laitettiin jauhot suuhun. Koko keskusteluketjun paras kirjoitus tähän mennessä.
T. Mies
Eikö tämä ole se ongelma, että mies näkee kiinnostavan naisen ja pistää sormet ristiin, että tuo nainen tekisi aloitteen.
Ei tuo ole sen huonompi suoritus kuin se kun nainen ihastuu mieheen mutta ei tee mitään asialle, vaikka molemmat siis sinkkuja.
Löytyy paljon naisia jotka ovat henkisesti paljon vahvempia/rohkeampia kuin monet miehistä, eli ovat ns. Johtajatyyppejä.
Eikö sinusta ole yhtään noloa/surkea suoritus jos tuollainen johtajanainen, joka osaa keskustella kaikkien kanssa eikä tunnu pelkäävän mitään meneekin täysin lukkoon kun mies johon hän on ihastunut tulee kohdalle.. ja nainen tyytyy vaan haaveilemaan miehestä ja valittamaan tuttavilleen siitä että mies ei ymmärrä tehdä aloitetta?
M87
Ehkä se johtajanainen tekee jonkun liikeen joka naisen omassa mielessä on aloitteen teko, mutta se on kuitenkin niin vaisu sellainen, ettei mies ymmärrä sitä aloitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kirjoitus, käytetty auto -vertaus oli mielestäni osuva.
Kyllä minäkin miehenä tiedän täysin minkälainen on ihannenaiseni mutta tyydyn siihen mitä saan.
TÄMÄ juuri on miesten suurin ongelma. Tyydytään siihen mitä satutaan saamaan. Sitten sitä kumppania pidetään huonosti, ei huomioida, ei välitetä, ei rakasteta ja haikaillaan koko ajan paremman perään. Yleisöosastolla katkerana kirjoitellaan, minkälainen lehmä siellä kotona on jne. Katkeroidutaan. Sitten tämä nainen kyllästyy huonoon ja välinpitämättömään katkeroituneeseen, pahantuuliseen mieheensä ja jättää tämän. Siitäkös sitten parku nousee. Mies katkerana kirjoittaa Hesariin ja vauvapalstalle, miten hän sellaista ja sellaista paskaa kotonaan katseli vuosikausia ja elätti ja nyt se lähti hyvästiä sanomatta. Sellaisi paskoja ja pettureita ne kaikki naiset on........ jne jne. Eikä ollenkaan huomata sitä omaa osuutta asiaan.
Olipa varsinainen katkeran ennakkoluuloisen naisen tarina miehistä. Joo noin se menee ehkä kerran sadasta. Astu joskus todelliseen maailmaan katsomaan miten monimuotoisia ovat miehet ja heidän tarinansa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on paskanvalittajia. Juuri kuten joku jo kirjoittikin; esim. nelikymppisille miehille ei todellakaan kelpaa nelikymppinen nainen vaan kaikki miehet iästä riippumatta kisaavat niistä 25-30v KAUNIISTA naisista. Ei kai se ihme ettei niitä kaikille riitä.
Minä olen 39 vuotias mies ja haen 35 - 45 vuotiasta naista. Tuo sinun väitteesi ei pidä paikkaansa. Ja minä pyrin kaikkien kiinnostuneiden kanssa käymään treffeillä. Valitettavasti niitä kiinnostuneita vaan ei ole kovin paljoa, koska mies joka ei ole paljon seurustellut on auttamattomasti naisen silmissä huono. Ihminen tuollaisen miehen takaa on lähes kaikille naisille jotain jonka arvoa voi mennen tullen polkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29 kirjoitti:
Nainen 27, ei nirso. Vaan itseään kunnioittava. kirjoitti:
Ihme valituksenaiheita keksitään ja koitetaan pistää pelkästään naisten syyksi se, ettei kestäviä parisuhteita enää synny. Tässä on tulos siitä kun kulttuurissa on viety asioita toiseen ääripäähän kun on yritetty rakentaa tasa-arvoista yhteiskuntaa niin epätoivoisesti, että on sivuutettu siihen liittyvät ongelmat. Tasa-arvon EI kuuluisi tarkoittaa sitä että naisista ja miehistä tehdään kaikin tavoin samankaltaisia. Tasa-arvo on sitä kun molempien sukupuolten arvostus on saman tasoinen ja samalla myös hyväksytään se että naisissa ja miehissä on eroja ja se on ihan OK.
Naisista on ehdottomasti tullut kevytkenkäisempiä mikä aiheuttaa vääristymän, kun miehen ei tarvitsekaan enää nähdä mitään vaivaa saadakseen fyysiset tarpeensa tyydytettyä. Sitten miehillä ei olekaan tarvetta pariutua koska seksin saatavuus on turvattu ilmankin. Koko juttu on oravanpyörä kun nainen ei tarvitse miestä enää taloudellisesti vaan pärjää omillaankin. Mutta miesten ongelma on se, että on selvästi unohtunut parin vuosikymmenen aikana mikä miehen rooli onkaan, elättäjänä ja turvaajana. Nyky-yhteiskunta on täynnä miehiä jotka valittaa siitä että heidän tulisi tehdä aloite ja naiset ovat nirsoja. HUOMIO JOS OLET MIES ETKÄ OSAA TEHDÄ ALOITETTA, suurin osa naisista edelleenkin etsii miestä joka VASTAA KUVAA MIEHESTÄ. Jos jo heti alkumetreillä, tutustumisessa mies ei osaa edes ottaa ohjia ja tehdä aloitetta on peli jo menetetty. Jos olet feminiininen mies joka etsii maskuliinista naista tasapainoksi on juttu ihan ok, voit odotella aloitteen tekevää naista.
Nyt vähän lisää testosteronia kiitos, hissuttelu alkaa ottaa päähän jo, ja lisäksi miesten vika se on edelleenkin ettei kestäviä parisuhteita, AVIOLIITTOJA synny kun miehet eivät haluakaan mennä naimisiin, harvemmin nainen on se joka on avioliittoa vastaan. En ole koskaan ennen tuntenut tarvetta kommentoida mihinkään mutta nyt NAISET JALAT KIINNI JO, JA MIEHET YRITTÄKÄÄ OLLA MIEHIÄ! Luullaan että eletään jotain sivistyksen aikaa vaikka suunta on jo kääntynyt takaisin alaspäin kun on unohdettu siiveellisyys, käytöstavat ja kohteliaisuus.
Minä ainakin odotan prinssiäni vaikka maailman loppuun asti enkä lähde mukaan tähän typerään moderniin käsitykseen "parisuhteesta". Vanhat arvot kunniaan!
Eli koska ennen vanhaan miehen rooliin kuului tehdä aloite ja että se oli sellainen asia jota naiset saattoivat arvostaa, niin tänäkin päivänä miesten kuuluisi olla samanlaisia?
Mutta ennen vanhaa oli myös niin että naisen rooliin kuului vastata yksinään asunnon kunnossapidosta ja ruoan laitosta ja lasten kasvatuksesta ja miehet arvostivat sitä.............eikö silloin naisten kuuluisi tänäkin päivänä tehdä samoin, kun varmasti monet miehet arvostaisivat yhä sitä ettei heidän tarvitse tehdä mitään talossa??
Kun on haluttu modernisoida naisen rooli yhteiskunnassa niin miksei sitte miehenkin rooli?????????????????
Niin, te saatte ilmeisesti itse päättää että mitkä asiat muutetaan ja mitkä pidetään ennallaan.....ihan sen mukaan että mikä on (sinunlaisen) naisen elämän kannalta parasta.
Siinä laitettiin jauhot suuhun. Koko keskusteluketjun paras kirjoitus tähän mennessä.
T. Mies
Eikö tämä ole se ongelma, että mies näkee kiinnostavan naisen ja pistää sormet ristiin, että tuo nainen tekisi aloitteen.
Ei tuo ole sen huonompi suoritus kuin se kun nainen ihastuu mieheen mutta ei tee mitään asialle, vaikka molemmat siis sinkkuja.
Löytyy paljon naisia jotka ovat henkisesti paljon vahvempia/rohkeampia kuin monet miehistä, eli ovat ns. Johtajatyyppejä.
Eikö sinusta ole yhtään noloa/surkea suoritus jos tuollainen johtajanainen, joka osaa keskustella kaikkien kanssa eikä tunnu pelkäävän mitään meneekin täysin lukkoon kun mies johon hän on ihastunut tulee kohdalle.. ja nainen tyytyy vaan haaveilemaan miehestä ja valittamaan tuttavilleen siitä että mies ei ymmärrä tehdä aloitetta?
M87
Tämä on kyllä totta. Minä olen ihan kiva ja siedettävän näköinenkin sinkkunainen, mutta olen todella huono tekemään aloitteita ja myös tarttumaan miesten aloitteisiin. Tiedän, että tämä on suurin este sille, etten ole kumppania löytänyt. Kärsin seuraukset ihan itsekseni enkä syytä ketään muuta.
Nirson prinsessan avautuminen kirjoitti:
Oma kokemukseni miehistä, lähes neljä vuotta sinkkuna (4v parisuhde takana).
Olen alle 25-vuotias, kaunis, normaalipainoinen, (isorintainen, kun sillä miesten maailmassa on kuulemma merkitystä), korkeakoulussa, sosiaalinen ja elämänhallinta kunnossa.
Hyvänä esimerkkinä toimii Tinder, saan helposti matcheja jopa niistä omaa "tasoa" korkeammista miehistä, mutta nyt olen jättänyt heidät kokonaan pois aikeenani löytää parisuhde. Matcheinani on ihan tavallisen näköisiä, normaalipainoisia, lihavia ja laihoja miehiä. On todella pitkiä ja normaalipituisia, sen verran nirsoilen ettei alle 175cm mies sytytä (Olen 162cm, korkeilla korkokengillä tuon verran). Aloitan keskimäärin 8/10 keskusteluista ja 5/8vastaa. Match tulee usein oman siirtoni jälkeen, joten kyse ei ole siitä, että mies ei olisi ollut paikalla pitkään aikaan.
Viimeksi eilen illalla olin jutellut jo pari päivää yhden "alemman" tason miehen kanssa (ei kovin komea, ylipainoa, omaan makuuni hieman liian lyhyt), hän oli minusta erittäin mukava ja kiinnostava joten saimmekin juttua aikaiseksi yhteisistä mielenkiinnon kohteista. Omasta mielestäni juttu eteni kivasti ja olin valmis ehdottamaan tapaamista. Yhtäkkiä mies vain poisti minut, kesken keskustelun. Tätä tapahtuu todella usein, enkä ole huomannut omassa käytöksessäni mitään sellaista joka voisi karkoittaa miehen (en ole yli-innokas, tyly, en höpise outoja enkä yritä esittää vaikeasti tavoiteltavaa).
Tyypilliset treffit: Käydään esimerkiksi syömässä tai kahvilla (maksan osuuteni, mutta en ala kinaamaan jos mies vaatii saada maksaa. Juttua riittää kivasti, nauretaan, sovitaan jopa jatkosta. Olen jokaiselle treffikumppanille sanonut, etten aio harrastaa seksiä ekoilla treffeillä tai muutenkaan ennen kuin tunnen hänet kunnolla ja tämä on ollut siinä hetkessä ok, miehet väittävät ymmärtävänsä ja olevansa samalla linjalla. Koittaa toiset treffit, todennäköisesti leffailta toisen kotona. Leffa ei välttämättä kerkeä alkamaan edes kun mies on jo repimässä paitaani pois. Pysäytän tilanteen ja kerron, että periaatteeni pitää. Mies loukkaantuu, minä lähden, miehestä ei kuulu enää mitään.
Miksi miehet väittävät ymmärtävänsä/hakevansa parisuhdetta, kun tavoite on vain saada pillua mahdollisimman nopeasti? Jos yksikin näistä miehistä olisi ennen treffejä kertonut etsivänsä vain seksiä, olisin voinut jättää treffit väliin tai olla itse mukana samalla ajatuksella alusta asti.
Omalla kohdallani "miehelle kelpaa kunhan pelittää"-tyyliset fraasit ovat täyttä paskaa. Minulle kelpaa ihan tavallisen näköinen mies kunhan hän kykenee itse elättämään itsensä, hänellä ei ole mt-, alko-, väkivalta- tai elämänhallintaongelmaa. Edellinen parisuhteeni päättyi pettämiseen, mies oli muuten hyvä ja olisi ollut täydellinen aviomies, isä lapsille jne, mutta en itse pysty kunnioittamaan ihmistä joka pettää. Naisen ei 2010-luvulla tarvitse enää tyytyä esimerkiksi pettävään mieheen, kun nainen voi elättää itse itsensä.
Turhauttavan pitkä avautuminen, mutta sitä treffimaailma on nykyään.
Paradoksaalista miten sinäkin olet löytänyt sen "unelmiesi kriteerit" täyttävän miehen ja miten kävi?
Valkkasit lipevän petturin, vai yrititkö kouluttaa /alistaa miestä tahtoosi seksin pihtaamisella ja sitten mies petti.
Katso peiliin ja ole rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yrität siinä miestä oikein ite iskeä, niin miten erotat vain seksiä haluavat hulttiot jos vätys ei sen vertaa yritä että tekis miehenä aloitteen.
Jos lähestyt miestä jossain muualla kuin baarissa ja pyydät TREFFEILLE niin tuskinpa mies on vain seksin perässä jos jaksaa treffeillä käydä kanssasi ja tavata sinua useasti siellä sun täällä. Niitä aloitteita voi tehdä muuallakin kuin kännissä baarissa.
Ohhoh. Että jos jaksaa., siis just yritin kertoa että jos nainen on ok näköinen niin, mieshän haluaa pöksyihin ja yrittää. Treffipyyntö hyvännäköiseltä naiselta saa jollain miehellä heti seksin odotuksen. On syynsä miksi naisten ei kannata heti kutsua vierasta miestä kotiinsa tai pimeille kujille. Niin vätystä en oo kohdannutkaan joka ei seksiä yrittäisi.
Mies on vätys jos ei yritä seksiä, mutta sika jos yrittää?
Milloin teille naiset mikään kelpaisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on hyvin tullut ilmi se ongelma: miehille "tavisnainen" on nätti, mielellään noin lukioikäinen "JenniVartiainen"-tason naapurintyttö. Eli todellisuudessa jotain, joka kattaa ehkä alle 5% naisista. Loput on rumia, joiden on hahaa naurettavaa luulla itsestään liikoja.
Ja nuo tavisnaiset (5% topkauneimmat siis todellisuudessa) kehtaavat sitten odottaa miehiltä jotain...
No olen 20 v ja ikäiseni ovat lähes kaikki tuonkaltaisia. Eivätkö he ole sitten muka tavisnaisia?
No eivät siinä mielessä, että ovat kuitenkin vähemmistö. Naisia on muitakin kuin 20 vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on hyvin tullut ilmi se ongelma: miehille "tavisnainen" on nätti, mielellään noin lukioikäinen "JenniVartiainen"-tason naapurintyttö. Eli todellisuudessa jotain, joka kattaa ehkä alle 5% naisista. Loput on rumia, joiden on hahaa naurettavaa luulla itsestään liikoja.
Ja nuo tavisnaiset (5% topkauneimmat siis todellisuudessa) kehtaavat sitten odottaa miehiltä jotain...
No olen 20 v ja ikäiseni ovat lähes kaikki tuonkaltaisia. Eivätkö he ole sitten muka tavisnaisia?
Te olette taviksia kaksikymppisiä, joista kasvaa taviksia nelikymppisiä. Kaksikymppisten ikäluokka ei riitä täyttämään 20-60 v + Dannyn tarpeita, eikä kaikilta heru kiinnostustakaan.
Luulisi lääketieteen tohtorin tuntevan pariutumisen mekanismit paremmin. Ensinnäkin naiset ovat biologissesti valikoivampia, eivät nirsoja. Jos nainen ei valikoi, häntä kutsutaan monin eri sanoin. Ne sanat eivät ole kauniita. Miehet ovat perheissä ja suhteessa aina riski koska mies on lähes aina passiivisempi perheessä. Nainen siis totta kai haluaa maksimoida perheen tehon.
Kyllä, miehen rooli on tulla torjutuksi. Meitä kutsutaan nimittäin hu*riksi jos emme torju. Miten vaikeaa on lääketieteen koulutuksella käsitellä tällaista asiaa?
Olen samaa mieltä siitä että prisessasadut tulee lopettaa. Aikuisilla naisillakin on ihme kosintafantasioita jotka eivät kuulu nykymaailmaan. "Nirsoudella" ei ole mitään tekemistä sen kanssa, se on naisen biologinen vaisto. Meidän kuuluu valita parasta geeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät voisi avoimesti alkaa puhua siitä, että naisilla he tarkoittavat vain kapeaa naisryhmää? Olisi jotain järkeä tässäkin keskustelussa tai näissä vastaavissa jatkossa. Ei se minua ainakaan haittaa, että he haluavat tietynlaisia naisia ja voivat yhdessä pohtia, että miten ne kaikkein kauneimmat ja nuoret saisi itselleen. Näillä naisilla todellakin on varaa vaatia mieheltä, kun on niin paljon ottajia, se on totta. Tällä hetkellä keskustellaan niin kuin tavalliset naiset muka haluaisivat rikkaita miesmallin näköisiä menestyjiä. Tai vaihtoehtoisesti voidaan sitten avata vähän sitä nirsoilua eli on nirsoa antaa pakit päihdeongelmasta kärsivälle miehelle? Sitä ennen näissä keskusteluissa ei ole mitään tolkkua.
Mua kiinnostaa erityisesti miksi paperilla hyvältä vaikuttavat fiksut ja itsestään huolehtivat eivät kelpaa naisille. Ja joo, naisilla tarkoitan tässä likimain oman ikäisiä ja likimain samoilla taustoilla olevia, en 30v vanhempia pubiruusuja. Täällähän oli se asialliselta vaikuttava teekkari, jolla oli samoja ongelmia. Omastakin tuttavapiiristä tunnen useita. Miksi näille miehille löydy likimain kaltaisiaan naisia?
Koska ovat "tylsiä". Samaan aikaan Axl Smith kyntää hotteja silikoniblondeja =)
Tuo lääketieteen tohtori näyttää ihan peräkammarinpojalta, sellaiselta nörtiltä joka eläää omassa kuplassaan. Onkohan edes kokemuksia naisista?
Suomessa oli vain hyvin lyhyt aika, jolloin naisen lukuisat seksisuhteet eivät olleet sen paremmin miesten kuin naistenkaan mielestä huono asia. Tämä aika meni jo. Koko 2000-luvun ja erityisesti nyt 2010-luvulla on menty huomattavasti konservatiivisempaan suuntaan. Nuoret miehet - luonnollisesti - haluaisivat paljon seksisuhteita, mutta seurustelusuhteeseen ei voida ryhtyä sellaisen tytön kanssa, jolla on ollut paljon seksisuhteita. Naisille tämä tarkoittaa, että jokainen baarista, netistä tai muualta löytynyt poka vaikuttaa heikentävästi hänen mahdollisuuksiinsa saada parisuhde. On naisia, joille parisuhde ei ole tavoitteenakaan, ja he voivat hankkia niin paljon seksisuhteita kuin haluavat. Mutta koska heitä on vähemmän kuin naisia, jotka toivoisivat vielä parisuhdettakin, näillä "iloluonteisilla" naisilla on varaa valita. He voivat valita juuri sen Hurmuri-Harrin, joka lentää kukasta kukkaan. Tai Komea-Kallen, joka miehenä on jäätävän tyhmä, mutta sairaan hyvännäköinen. Miksi tällainen nainen valitsisi yhdeksi yöksi tai viikonlopuksi Perus-Pertin?
Vierailija kirjoitti:
Tuo lääketieteen tohtori näyttää ihan peräkammarinpojalta, sellaiselta nörtiltä joka eläää omassa kuplassaan. Onkohan edes kokemuksia naisista?
Kyseinen lääketieteen tohtori puhui varmaan juuri sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten mielestä on huono asia, että nainen on mieluummin sinkku kuin parisuhteessa miehen kanssa, jota kohtaan ei tunne mitään?;
Miksi nainen ei tunne enää mitään tavismiestä kohtaan? Miksi tunnetaan jotain vain niitä jännämiehiä kohtaan? Siitähän tässä on kyse.
Kuvailkaa kerrankin tämä mystinen tavismies, esim. ulkonäkö - paino ja pituus, koulutus ja työtilanne, pukeutuminen, harrastukset, mistä tämä olento pitää ja mistä ei, entä mitä hän odottaa parisuhteelta? Millaisen naisen tavismies kokee itselleen sopivaksi ja millaisen ei, miten mahdolliset suhteesta syntyneet lapset olisi kasvatettava? Välttäkää näissä kuvailuissa adjektiivia 'tavallinen', korvatkaa se jollain muulla, joka ei pidä sisällään miljoonia eri asioita miljoonille eri ihmisille.
Onhan tavismies kuvailtu täällä jo useaan otteeseen: Ei komea mutta ei rumakaan, korkeintaan 5 kiloa ylipainoa, mukava ja tasa-arvoa kannattava, 3000 euroa kuudsa tienaava, raitis ja lapsirakas joka ei kuitenkaan ole kovin lihaksikas eikä miehekäs olemukseltaan eikä myöskään kovin rohkea tekemään aloitteita tuosta vaan.
Ei kelpaa tuollainen mies.
Voisin melkein allekirjoittaa tämän, voin laittaa rastia ruutuun jokaisen kohdalla, paitsi että mulla on kyllä n.12kg ylipainoa. Vientiä ei hirveästi ole..
Nuo ei kerro naiselle tai kenellekään yhtään mitään. Vai miten olisi tämä tavallinen nainen:
Tavallinen suomalaisetnistyyppinen pallinaama, 6 kg ylipainoa, kiva, reipas ja mukava, palkka 3800 e/kk, ei polta eikä juo, ei takana irtosuhteita, tykkää eläimistä ja lapsista.
Nytkö sitten selkisi, olisiko tämä nainen sopiva elämänkumppani vai ei? Ei ihme, jos naiset eivät uskalla ottaa riskiä lähestyä miestä, jos miehen ainoa kriteeri on suurin piirtein se, että nainen on nainen ja jotakuinkin tolkuissaan ja yhteiskuntakelpoinen. Eihän se kerro mitään yhteisistä mielenkiinnoista, toiveista elämälle, elämäntyylistä jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt vain ei pidä paikkaansa. Se ketjussa mainittu okCupidin datan analysointi osoitti päivänselvästi että miehillä oli naisten ulkonäöstä aika realistinen käsitys ja tavikset, joita oli ylivoimaisesti suurin osa, asettuivat mediaanin tuntumaan kuten kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Jos salissa on 100 naista ja 100 miestä niin kaikki miehet näkee ja kuolaa sen yhden kauneimman naisen perään eivätkä edes näe loppuja 99. Sadasta naisesta usea näkee ja kuolaa muutaman komeimman miehen perään mutta heistäkin moni niinkuin muutenkin niistä sadasta naisesta näkee myös muut miehet ja silmiin osuu monta ihan hyvää miesehdokasta. Mutta ne sata miestä haluaa kaikki vain sen yhden.
Minulle kauniille mutta ei sille superkauneimmalle on joskus jonkun juhlaillan jälkeen sanottu, siis joku juhlissa ollut mies, että olisit sinäkin tullut. Minä olin siellä juhlissa kyllä mutta olin ihan näkymätön siis kun yksi superkaunis sai kaikki miehet sekaisin.
Olen varmaan sitten kovin vähemmistössä, mutta minä olen aina katsellut myös niitä "tavallisia" naisia ja en aina kyllä ymmärrä rehellisesti sanottuna, miksi niin moni mies kuolaa vain näiden superkauniiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on paskanvalittajia. Juuri kuten joku jo kirjoittikin; esim. nelikymppisille miehille ei todellakaan kelpaa nelikymppinen nainen vaan kaikki miehet iästä riippumatta kisaavat niistä 25-30v KAUNIISTA naisista. Ei kai se ihme ettei niitä kaikille riitä.
Samalla tavallahan koulutetut naisetkin kilpailevat ihan liian pienestä joukosta miehiä ja siksi moni jääkin yksin. Mutta ovatko nämä naiset paskanvalittajia, kun itkevät miten "hyviä miehiä ei löydy" tai "miehet tuijottaa vaan jonkun kauniiden fitnessnaisten perään", mitä näkee tälläkin palstalla tämän tästä? Mutta totuushan tässäkin asiassa on, että miesten valitus on katkeruutta ja naisten valitus vain totuus siitä, miten paskoja suomalaiset miehet ovat...
Vierailija kirjoitti:
Argumentit loppui ja samantien mennään henkilökohtaisuuksiin, aikuismaista...
Ainakin ymmärrän miksi HS 5.1.2017 kirjoittajalla on vaikeuksia löytää mies :D
Syy naisen "nirsouteen" on se ettei enää ole pakkoa pariutua, vaikka mies olisi ilkeä tai tyhmä, itsekäs tai juoppo. Voi olla ilman. Joten moni nainen mieluummin on.