HS: "Naiset kasvatetaan nirsoiksi, miehen rooli on tulla torjutuksi"
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005036806.html
"Jo pienille tytöille luetaan prinsessasatuja, joissa naisen rooli on odottaa täydellistä prinssiä, johon rakastua ensi silmäyksellä"
Näinpä. Ja tähän kun vielä lisätään se, että naisista varmaan "peräti" 10-15 prosenttia tekee rohkeasti niitä aloitteita miehille, sitte ehkä 20-30 prosenttia suhtautuu sinällään ihan positiivisesti ajatukseen tehdä itse aloite joku päivä, mutta ei kuitenkaan saa sitä ikinä tehtyä, ja sitten loput noin 60 prosenttia, eli selkeä enemmistö, ei voisi ikinä kuvitellakaan tekevänsä aloitetta......niin eipä käy kateeksi miehenä oleminen.
Mutta sellaistahan elämä on.
M87
Kommentit (783)
M29 kirjoitti:
Nainen 27, ei nirso. Vaan itseään kunnioittava. kirjoitti:
Ihme valituksenaiheita keksitään ja koitetaan pistää pelkästään naisten syyksi se, ettei kestäviä parisuhteita enää synny. Tässä on tulos siitä kun kulttuurissa on viety asioita toiseen ääripäähän kun on yritetty rakentaa tasa-arvoista yhteiskuntaa niin epätoivoisesti, että on sivuutettu siihen liittyvät ongelmat. Tasa-arvon EI kuuluisi tarkoittaa sitä että naisista ja miehistä tehdään kaikin tavoin samankaltaisia. Tasa-arvo on sitä kun molempien sukupuolten arvostus on saman tasoinen ja samalla myös hyväksytään se että naisissa ja miehissä on eroja ja se on ihan OK.
Naisista on ehdottomasti tullut kevytkenkäisempiä mikä aiheuttaa vääristymän, kun miehen ei tarvitsekaan enää nähdä mitään vaivaa saadakseen fyysiset tarpeensa tyydytettyä. Sitten miehillä ei olekaan tarvetta pariutua koska seksin saatavuus on turvattu ilmankin. Koko juttu on oravanpyörä kun nainen ei tarvitse miestä enää taloudellisesti vaan pärjää omillaankin. Mutta miesten ongelma on se, että on selvästi unohtunut parin vuosikymmenen aikana mikä miehen rooli onkaan, elättäjänä ja turvaajana. Nyky-yhteiskunta on täynnä miehiä jotka valittaa siitä että heidän tulisi tehdä aloite ja naiset ovat nirsoja. HUOMIO JOS OLET MIES ETKÄ OSAA TEHDÄ ALOITETTA, suurin osa naisista edelleenkin etsii miestä joka VASTAA KUVAA MIEHESTÄ. Jos jo heti alkumetreillä, tutustumisessa mies ei osaa edes ottaa ohjia ja tehdä aloitetta on peli jo menetetty. Jos olet feminiininen mies joka etsii maskuliinista naista tasapainoksi on juttu ihan ok, voit odotella aloitteen tekevää naista.
Nyt vähän lisää testosteronia kiitos, hissuttelu alkaa ottaa päähän jo, ja lisäksi miesten vika se on edelleenkin ettei kestäviä parisuhteita, AVIOLIITTOJA synny kun miehet eivät haluakaan mennä naimisiin, harvemmin nainen on se joka on avioliittoa vastaan. En ole koskaan ennen tuntenut tarvetta kommentoida mihinkään mutta nyt NAISET JALAT KIINNI JO, JA MIEHET YRITTÄKÄÄ OLLA MIEHIÄ! Luullaan että eletään jotain sivistyksen aikaa vaikka suunta on jo kääntynyt takaisin alaspäin kun on unohdettu siiveellisyys, käytöstavat ja kohteliaisuus.
Minä ainakin odotan prinssiäni vaikka maailman loppuun asti enkä lähde mukaan tähän typerään moderniin käsitykseen "parisuhteesta". Vanhat arvot kunniaan!
Eli koska ennen vanhaan miehen rooliin kuului tehdä aloite ja että se oli sellainen asia jota naiset saattoivat arvostaa, niin tänäkin päivänä miesten kuuluisi olla samanlaisia?
Mutta ennen vanhaa oli myös niin että naisen rooliin kuului vastata yksinään asunnon kunnossapidosta ja ruoan laitosta ja lasten kasvatuksesta ja miehet arvostivat sitä.............eikö silloin naisten kuuluisi tänäkin päivänä tehdä samoin, kun varmasti monet miehet arvostaisivat yhä sitä ettei heidän tarvitse tehdä mitään talossa??
Kun on haluttu modernisoida naisen rooli yhteiskunnassa niin miksei sitte miehenkin rooli?????????????????
Niin, te saatte ilmeisesti itse päättää että mitkä asiat muutetaan ja mitkä pidetään ennallaan.....ihan sen mukaan että mikä on (sinunlaisen) naisen elämän kannalta parasta.
Siinä laitettiin jauhot suuhun. Koko keskusteluketjun paras kirjoitus tähän mennessä.
T. Mies
Olen varmaan tällainen nirso nainen. Olen antanut pakit kerran, kun olin rikkonut itseni edellisessä tapailussa, josta sain pakit, enkä ollut valmis uuteen suhteeseen ja kolme kertaa miehen melko pahojen mielenterveysongelmien takia.
Vierailija kirjoitti:
missä todellisuudessa nämä miehet elävät, jotka luulevat että nainen kuin nainen saa miehiltä aloitteita?? Olen melko lailla "samaa tasoa" kavereideni kanssa. He ehkä 8-9, minä 7-8. Viihteellä he saavat 100% miesten aloitteista. 100%. Ei ne miehet edes näe minua, vaan kun mies valitsee iskukohdetta, hän AINA valitsee sen paikalla olevista kauneimman.
Kuten aiempi kirjoittaja sanoi, niistä sadasta miehet tekisivät aloitteita vain sille kauneimmalle. Jos kaunein poistettaisiin, sitten seuraavaksi kauneimmalle. Mutta niin kauan, kuin joukossa olisi joku toista kauniimpi, muut naiset jäisivät kokonaan ilman. Ja joka illan jälkeen ne 99 miestä valittaisivat kuinka naisilla on helppoa, sen kun valitsee jonosta parhaan.. Heille kun "nainen" oli vain se kaunein jota he yrittivät iskeä, eivät ne 99 jotka tönäistiin pois tieltä.
Aika jännä. Jos tämä pitää paikkansa niin yhdestä baarista lähtee yhden illan jälkeen vain yksi tuore pari yhtä matkaa kotiin ja kaikki muut jäävät yksin. Arkikokemus ei oikein tue tätä väitettä.
Mun mielestä syynä on tämä kertakäyttökulttuuri. Ainakin valtaosa tapaamistani miehistä ei edes halua sitoutua. Halutaan vaan hengailla. Monilla vain seksi mielessä. Sitten lähempänä keski-ikää havahdutaan " et ois kiva se vakikumppani ja perhe"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten mielestä on huono asia, että nainen on mieluummin sinkku kuin parisuhteessa miehen kanssa, jota kohtaan ei tunne mitään?;
Miksi nainen ei tunne enää mitään tavismiestä kohtaan? Miksi tunnetaan jotain vain niitä jännämiehiä kohtaan? Siitähän tässä on kyse.
Millainen on mielestäsi tavismies? Ettei vaan olisi se sohvalla piereksivä sovinisti, joka odottaa naisen passaavan itseään, kuten oma äiti passasi isukkia?
Kuvailkaa kerrankin tämä mystinen tavismies, esim. ulkonäkö - paino ja pituus, koulutus ja työtilanne, pukeutuminen, harrastukset, mistä tämä olento pitää ja mistä ei, entä mitä hän odottaa parisuhteelta? Millaisen naisen tavismies kokee itselleen sopivaksi ja millaisen ei, miten mahdolliset suhteesta syntyneet lapset olisi kasvatettava? Välttäkää näissä kuvailuissa adjektiivia 'tavallinen', korvatkaa se jollain muulla, joka ei pidä sisällään miljoonia eri asioita miljoonille eri ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun vielä joku kertoisi minulle että miksi ihmeessä mun pitäisi ottaa joku mies vaan sen takia että mulla olis joku mies...? Täällä on monta muutakin samanlaista viestiä, jossa naiset sanoo että ovat onnellisia yksin ja että parisuhde kenen tahansa miehen kanssa vain laskisi onnellisuutta. Sama mulla. En tarvii miestä mihinkään. Mutta jos sattumoisin tulisi vastaan joku mies joka on miellyttävä niin silloinhan se on vaan bonusta. Mutta ei mikään pakko. Olen onnellinen yksin. Eli jos joku mies viitsisi kertoa että miksi tällainen asenne kutittaa teidän persettä? Johtuuko se
siitä, että te itse kelpuutatte kenet tahansa ja että teillä on pakonomainen tarve saada nainen ja että ilman naista ette osaa olla onnellisia?
Oletko oikeasti? jos pohdiskelet asiaa, ja olet täysin rehellinen itsellesi..
Nuorempana halusin perhettä, vuodet vierähti ja sellainen nainen jonka kanssa olisin halunnut tai uskaltanut hankkia lapsia ei vaan löytynyt (vastuuttomia, MT-ongelmia ym ym.) Niin rupesin kertomaan itselleni että en tarvitse perhettä, en halua perhettä...nykyään melkein uskon siihen jo..mutta välillä, yleensä jouluna olen aika surullinen ettei minulla ole lapsia..
Ongelmasi on siis se, että et usko muiden ihmisten itse tietävän, mitä he haluavat vaan kuvittelet itse tietäväsi sen paremmin heidän puolestaan.
T. Nainen joka on erittäin onnellinen sinkkuna eikä ikinä ryhtyisi suhteeseen vain suhteen vuoksi
En kuvitellut mitään, esitin kysymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän satuja niille pienille pojille mahdetaan lukea, kun aikuisina miehet ihmettelevät naisten vähyyttä.
Niille valehdellaan että "sisin ratkaisee", sekä "ole vai oma itsesi". Erityisen paljon vahinkoa aiheuttaa "kohtele naisia aina hyvin".
Niin vaikka totuus selviää nuoruuden myötä että miehellä ulkonäkö ja mahd. kova ego ratkaisevat naisten kiinnostuksen. Näitä naisten biologisia viettejä ei vain ole soveliasta ottaa esille tässä yhteiskunnassa. Kiltti ja vähemmän maskuliininen mies ei ole kiinnostava lisääntymisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten mielestä on huono asia, että nainen on mieluummin sinkku kuin parisuhteessa miehen kanssa, jota kohtaan ei tunne mitään?;
Miksi nainen ei tunne enää mitään tavismiestä kohtaan? Miksi tunnetaan jotain vain niitä jännämiehiä kohtaan? Siitähän tässä on kyse.
Ole hyvä ja mene vaikka Prismaan ja katso pariskuntia ympärilläsi. Pariutuneet miehet ovat hyvinkin tavallisia. Minunkaan mieheni ei ole "jännämies". Ihan tavallinen mukava tyyppi. Meillä on samanlainen huumorintaju ja musiikkimaku sekä tykätään harrastaa samoja asioita, vaikka meillä onkin erilaiset ammatit. Viihdytään toistemme seurassa ja minulle hän on kaikkein komein vaikka vähän isävatsaa löytyykin <3
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta p*skaa koko artikkeli. Naurattaisi jos ei itkettäisi.
Onpa yllättävää että artikkelin kirjoittaja on mies. Katkera sellainen. Naisten vika kaikki yhyy uliuli. Ja sitten toi autovertaus..... en edes jaksa sanoa siihen mitään. Mä en halua elämääni miestä jonka kanssa mun ei ole hyvä olla. Miestä joka on ihan ok mutta en häntä halua tai rakasta. En etsi prinssiä, vaan ihmistä jonka kanssa haluan aidosti jakaa arkeni ja jonka kanssa on kemiaa. Voin kertoa että niitä on aika harvassa.
Btw; shocking news. Miehet nykypäivänä ovat aivan järkyttäviä sekä ulkomuodoltaan että luonteeltaan. Maataan sohvalla, juodaan kaljaa, käydään paskatöissä mistä valitetaan, odotetaan viikonloppua että pääsee ryyppäämään. Tässä välissä naisen pitäisi olla kodinkone ja antaa pillua aina kun mies haluaa. Kuulostaako houkuttelevalta? No ei.
Olin eilen ulkona ja tutkiskelin huvikseni miesten "tasoa" . Hyi oksennus. En tarkoita että kaikkien pitäisi olla brad pittejä, mutta... No, voin laittaa vaikka esimerkkikuvan minkälaisia miehiä oli liikkeellä. Näitä oli siis n. 80%.
https://www.google.fi/search?q=juoppo&newwindow=1&safe=off&biw=1536&bih…
Käyttäytyminen: kummallista mölinää, naisten intiimialueisiin tarraamista luvatta, huutamista, kaljan kiskontaa. Tuommoinen pitäisi sitten ottaa? Miehet, olen pahoillani, mutta me elämme 2017 luvulla. Meillä naisilla on oikeus vaatia edes kohtuullista käyttäytymistä ja hygienian ylläpitoa. Meiltä ei saa automaattisesti pillua emmekä tee kaikkia kotitöitä puolestasi. Vituttaako? Voivoi. Tee itsellesi jotain.
Haha mitä paskaa. Millainen wt-mami mahdatkaan olla jos tuntemasi ja tapaamasi miehet ovat tuollaisia? Sääliksi käy.
En ole koskaan tehnyt aloitetta, ellei nyt jotain Tinder-moikkausta lasketa. Olen sinkku. En siis tiedä ovatko naiset nirsoja vai ei. Lähipiirin perusteella sanoisin etteivät ole, suurin osa on lopulta löytänyt kumppanin. En sitten tiedä miten asiat ovat ylemmässä keskiluokassa, ehkä naiset ovat siellä nirsompia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun vielä joku kertoisi minulle että miksi ihmeessä mun pitäisi ottaa joku mies vaan sen takia että mulla olis joku mies...? Täällä on monta muutakin samanlaista viestiä, jossa naiset sanoo että ovat onnellisia yksin ja että parisuhde kenen tahansa miehen kanssa vain laskisi onnellisuutta. Sama mulla. En tarvii miestä mihinkään. Mutta jos sattumoisin tulisi vastaan joku mies joka on miellyttävä niin silloinhan se on vaan bonusta. Mutta ei mikään pakko. Olen onnellinen yksin. Eli jos joku mies viitsisi kertoa että miksi tällainen asenne kutittaa teidän persettä? Johtuuko se
siitä, että te itse kelpuutatte kenet tahansa ja että teillä on pakonomainen tarve saada nainen ja että ilman naista ette osaa olla onnellisia?
Nuorempana halusin perhettä, vuodet vierähti ja sellainen nainen jonka kanssa olisin halunnut tai uskaltanut hankkia lapsia ei vaan löytynyt (vastuuttomia, MT-ongelmia ym ym.) Niin rupesin kertomaan itselleni että en tarvitse perhettä, en halua perhettä...nykyään melkein uskon siihen jo..mutta välillä, yleensä jouluna olen aika surullinen ettei minulla ole lapsia..
Ongelmasi on siis se, että et usko muiden ihmisten itse tietävän, mitä he haluavat vaan kuvittelet itse tietäväsi sen paremmin heidän puolestaan.
T. Nainen joka on erittäin onnellinen sinkkuna eikä ikinä ryhtyisi suhteeseen vain suhteen vuoksi
Mulla naurattaa aina näissä lehtijutun tapaisissa tuo yritys syyllistää naiset, ottakaa nyt paskahousupetteri vaivoiksi, muuten olette ihan prinsessoja, niih....
Voi tulla yllätyksenä miehille ettei naiset noin yleisesti nykyään, tai koskaan, ole olleet teistä kiinnostuneita, ennen oli pakko olla naimisissa, nykyään ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä todellisuudessa nämä miehet elävät, jotka luulevat että nainen kuin nainen saa miehiltä aloitteita?? Olen melko lailla "samaa tasoa" kavereideni kanssa. He ehkä 8-9, minä 7-8. Viihteellä he saavat 100% miesten aloitteista. 100%. Ei ne miehet edes näe minua, vaan kun mies valitsee iskukohdetta, hän AINA valitsee sen paikalla olevista kauneimman.
Kuten aiempi kirjoittaja sanoi, niistä sadasta miehet tekisivät aloitteita vain sille kauneimmalle. Jos kaunein poistettaisiin, sitten seuraavaksi kauneimmalle. Mutta niin kauan, kuin joukossa olisi joku toista kauniimpi, muut naiset jäisivät kokonaan ilman. Ja joka illan jälkeen ne 99 miestä valittaisivat kuinka naisilla on helppoa, sen kun valitsee jonosta parhaan.. Heille kun "nainen" oli vain se kaunein jota he yrittivät iskeä, eivät ne 99 jotka tönäistiin pois tieltä.
Aika jännä. Jos tämä pitää paikkansa niin yhdestä baarista lähtee yhden illan jälkeen vain yksi tuore pari yhtä matkaa kotiin ja kaikki muut jäävät yksin. Arkikokemus ei oikein tue tätä väitettä.
Ei lähde sitä yhtäkään, koska nainen on nisro.
Sinä mies, joka haluat naisen lähestyvän: saako nainen olla rikkonut muutkin sukupuolinormit ja olla luonteeltaan, harrastuksiltaan ja ulkonäöltään ja käytökseltään niin sukupuoleton kuin haluaa? Vai koskeeko maskuliinisen puolen toteuttaminen vain tätä yhtä elämän pientä osa-aluetta?
Miksi miehet eivät voisi avoimesti alkaa puhua siitä, että naisilla he tarkoittavat vain kapeaa naisryhmää? Olisi jotain järkeä tässäkin keskustelussa tai näissä vastaavissa jatkossa. Ei se minua ainakaan haittaa, että he haluavat tietynlaisia naisia ja voivat yhdessä pohtia, että miten ne kaikkein kauneimmat ja nuoret saisi itselleen. Näillä naisilla todellakin on varaa vaatia mieheltä, kun on niin paljon ottajia, se on totta. Tällä hetkellä keskustellaan niin kuin tavalliset naiset muka haluaisivat rikkaita miesmallin näköisiä menestyjiä. Tai vaihtoehtoisesti voidaan sitten avata vähän sitä nirsoilua eli on nirsoa antaa pakit päihdeongelmasta kärsivälle miehelle? Sitä ennen näissä keskusteluissa ei ole mitään tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun vielä joku kertoisi minulle että miksi ihmeessä mun pitäisi ottaa joku mies vaan sen takia että mulla olis joku mies...? Täällä on monta muutakin samanlaista viestiä, jossa naiset sanoo että ovat onnellisia yksin ja että parisuhde kenen tahansa miehen kanssa vain laskisi onnellisuutta. Sama mulla. En tarvii miestä mihinkään. Mutta jos sattumoisin tulisi vastaan joku mies joka on miellyttävä niin silloinhan se on vaan bonusta. Mutta ei mikään pakko. Olen onnellinen yksin. Eli jos joku mies viitsisi kertoa että miksi tällainen asenne kutittaa teidän persettä? Johtuuko se siitä, että te itse kelpuutatte kenet tahansa ja että teillä on pakonomainen tarve saada nainen ja että ilman naista ette osaa olla onnellisia?
Vapaaehtoinen lapsettomuus yleistyy hurjaa vauhtia myös naisten keskuudessa. Kaikki eivät todellakaan halua lapsia ja perhettä. Ja jos sitä jälkikasvua haluaa tosissaan, niin nainen pystyy nykyään hankkimaan sitä ilman miestäkin keinohedelmöityksen kautta. Mies ei siis ole välttämätön tämänkään haaveen toteuttamiseksi, jos tällaista haavetta edes on.
Varmasti on tietenkin helpompi ja mukavampi, jos lapsen kasvatuksessa on se oma mieskin mukana, mutta ilmankin pärjää. Ihan yhtä hyvin voi jäädä yksinhuoltajaksi esim. puolison kuoleman tai eronkin vuoksi eli vaikka se puoliso alussa olisi mukana, niin sekään ei takaa, että se pysyisi mukana lasten kasvatuksen ajan.
Vierailija kirjoitti:
M29 kirjoitti:
Nainen 27, ei nirso. Vaan itseään kunnioittava. kirjoitti:
Ihme valituksenaiheita keksitään ja koitetaan pistää pelkästään naisten syyksi se, ettei kestäviä parisuhteita enää synny. Tässä on tulos siitä kun kulttuurissa on viety asioita toiseen ääripäähän kun on yritetty rakentaa tasa-arvoista yhteiskuntaa niin epätoivoisesti, että on sivuutettu siihen liittyvät ongelmat. Tasa-arvon EI kuuluisi tarkoittaa sitä että naisista ja miehistä tehdään kaikin tavoin samankaltaisia. Tasa-arvo on sitä kun molempien sukupuolten arvostus on saman tasoinen ja samalla myös hyväksytään se että naisissa ja miehissä on eroja ja se on ihan OK.
Naisista on ehdottomasti tullut kevytkenkäisempiä mikä aiheuttaa vääristymän, kun miehen ei tarvitsekaan enää nähdä mitään vaivaa saadakseen fyysiset tarpeensa tyydytettyä. Sitten miehillä ei olekaan tarvetta pariutua koska seksin saatavuus on turvattu ilmankin. Koko juttu on oravanpyörä kun nainen ei tarvitse miestä enää taloudellisesti vaan pärjää omillaankin. Mutta miesten ongelma on se, että on selvästi unohtunut parin vuosikymmenen aikana mikä miehen rooli onkaan, elättäjänä ja turvaajana. Nyky-yhteiskunta on täynnä miehiä jotka valittaa siitä että heidän tulisi tehdä aloite ja naiset ovat nirsoja. HUOMIO JOS OLET MIES ETKÄ OSAA TEHDÄ ALOITETTA, suurin osa naisista edelleenkin etsii miestä joka VASTAA KUVAA MIEHESTÄ. Jos jo heti alkumetreillä, tutustumisessa mies ei osaa edes ottaa ohjia ja tehdä aloitetta on peli jo menetetty. Jos olet feminiininen mies joka etsii maskuliinista naista tasapainoksi on juttu ihan ok, voit odotella aloitteen tekevää naista.
Nyt vähän lisää testosteronia kiitos, hissuttelu alkaa ottaa päähän jo, ja lisäksi miesten vika se on edelleenkin ettei kestäviä parisuhteita, AVIOLIITTOJA synny kun miehet eivät haluakaan mennä naimisiin, harvemmin nainen on se joka on avioliittoa vastaan. En ole koskaan ennen tuntenut tarvetta kommentoida mihinkään mutta nyt NAISET JALAT KIINNI JO, JA MIEHET YRITTÄKÄÄ OLLA MIEHIÄ! Luullaan että eletään jotain sivistyksen aikaa vaikka suunta on jo kääntynyt takaisin alaspäin kun on unohdettu siiveellisyys, käytöstavat ja kohteliaisuus.
Minä ainakin odotan prinssiäni vaikka maailman loppuun asti enkä lähde mukaan tähän typerään moderniin käsitykseen "parisuhteesta". Vanhat arvot kunniaan!
Eli koska ennen vanhaan miehen rooliin kuului tehdä aloite ja että se oli sellainen asia jota naiset saattoivat arvostaa, niin tänäkin päivänä miesten kuuluisi olla samanlaisia?
Mutta ennen vanhaa oli myös niin että naisen rooliin kuului vastata yksinään asunnon kunnossapidosta ja ruoan laitosta ja lasten kasvatuksesta ja miehet arvostivat sitä.............eikö silloin naisten kuuluisi tänäkin päivänä tehdä samoin, kun varmasti monet miehet arvostaisivat yhä sitä ettei heidän tarvitse tehdä mitään talossa??
Kun on haluttu modernisoida naisen rooli yhteiskunnassa niin miksei sitte miehenkin rooli?????????????????
Niin, te saatte ilmeisesti itse päättää että mitkä asiat muutetaan ja mitkä pidetään ennallaan.....ihan sen mukaan että mikä on (sinunlaisen) naisen elämän kannalta parasta.
Siinä laitettiin jauhot suuhun. Koko keskusteluketjun paras kirjoitus tähän mennessä.
T. Mies
Suomessa naiset käy töissä. Miehen palkalla ei välttämättä elä. Muitakin syitä on. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että on miehekästä tehdä aloite ja neitimäistä mieheltä vain ujosti tuijotella kiinnostuksen kohdetta. Eikö tämä ole se ongelma, että mies näkee kiinnostavan naisen ja pistää sormet ristiin, että tuo nainen tekisi aloitteen.
Jotenkin tuntuu, että molemmat sukupuolet ovat samaa mieltä, mutta puhuvat erilaisella sanastolla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun vielä joku kertoisi minulle että miksi ihmeessä mun pitäisi ottaa joku mies vaan sen takia että mulla olis joku mies...? Täällä on monta muutakin samanlaista viestiä, jossa naiset sanoo että ovat onnellisia yksin ja että parisuhde kenen tahansa miehen kanssa vain laskisi onnellisuutta. Sama mulla. En tarvii miestä mihinkään. Mutta jos sattumoisin tulisi vastaan joku mies joka on miellyttävä niin silloinhan se on vaan bonusta. Mutta ei mikään pakko. Olen onnellinen yksin. Eli jos joku mies viitsisi kertoa että miksi tällainen asenne kutittaa teidän persettä? Johtuuko se siitä, että te itse kelpuutatte kenet tahansa ja että teillä on pakonomainen tarve saada nainen ja että ilman naista ette osaa olla onnellisia?
Kyllä olen onnellinen. Olen jo 10-vuotiaasta lähtien tiennyt että en halua lapsia. Ja nyt kun sisaruksilla on lapsia, olen vain yhä enemmän vakuuttunut päätöksestäni, koska he ovat niin ihania että he riittävät minulle. Saan rusinat pullasta koska saan rakkautta mutta mun ei tarvitse itse nähdä vaivaa kasvatuksen eteen.
Kun siis tosiaan, mulla on niin älyttömän rakastava perhe ja ystävät ympärillä. Katsos kun kaikille perhe ei tarkoita vain puolisoa ja omia lapsia. Mulla on rakastavat siskot ja veljet ja heidän puolisonsa ja lapsensa ja vielä omat vanhemmatkin elossa ja sisarusten puolisoiden vanhemmat jotka ovat ottaneet meidät muut sisarukset omaksensa. Vietetään joka joulu yhdessä vaikka olen monta kertaa ehdottanut että minä voisin introverttinä jättäytyä sivummalle jos jokainen haluaa viettää joulunsa vain "oman" perheensä kesken. Mutta kukaan heistä ei halua viettää joulua vain "oman" perheensä kesken. Ehkä tämä on erikoislaatuista mutta mä olen onnekas kun mulla on näin rakastava perhe ja nähdään koko ajan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu. Nainen voi antaa seksiä miellyttäville miehille sinkkunakin mutta suurimmalla osalla miehistä ei ole varaa saada pelkkää seksiä ilman parisuhdetta naisten nirsouden takia. Eli sinkkuus on miehelle paljon pahempaa koska sitten ollaan ilman rakkautta ja seksiäkin. Pornoa en jaksa loppuelämääni.
Kerron sulle salaisuuden. Olen sinkkunainen enkä harrasta seksiä kuin parisuhteessa. Aika moni nainen on kaltaiseni, vain osa on sitten urakalla kevytkenkäinen. En harrasta pornoakaan, joten en hiero seksittömyyttäni vasten kasvojani toisin kuin pornoileva ja satunnaisesti panoseuraa etsivä mies. Tyytyväisyysaste pysyy näin parempana, vaikka elämässä onkin puuttuva pala.
Niin mutta saisit seksiä joka tapauksessa tai parisuhteen. Jos 10 vuoden päästä haluaisitkin seksiä tai parisuhteen niitä varmaan saisitkin? En tiedä minkä ikäinen olet mutta kyllä ikäiseni nuoret naiset harrastavat Irtoseksiä todella paljon ilman parisuhteitakin.
Niinpä niin. Jotenkin jo naurattaa nämä naisten kritisoinnin saamat mittasuhteet. Nyt naisia kritisoidaan jo yhtäaikaa sekä nirsoudesta että siitä, ettei nirsoile tarpeeksi.