HS: "Naiset kasvatetaan nirsoiksi, miehen rooli on tulla torjutuksi"
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005036806.html
"Jo pienille tytöille luetaan prinsessasatuja, joissa naisen rooli on odottaa täydellistä prinssiä, johon rakastua ensi silmäyksellä"
Näinpä. Ja tähän kun vielä lisätään se, että naisista varmaan "peräti" 10-15 prosenttia tekee rohkeasti niitä aloitteita miehille, sitte ehkä 20-30 prosenttia suhtautuu sinällään ihan positiivisesti ajatukseen tehdä itse aloite joku päivä, mutta ei kuitenkaan saa sitä ikinä tehtyä, ja sitten loput noin 60 prosenttia, eli selkeä enemmistö, ei voisi ikinä kuvitellakaan tekevänsä aloitetta......niin eipä käy kateeksi miehenä oleminen.
Mutta sellaistahan elämä on.
M87
Kommentit (783)
Minulle tapahtuu baarissa lähes aina tämä: menemme baariin siskoni kanssa. Olemme molemmat kauniita, siskoni tasoa 9 ja minä 8. Joku huomaa ensin minut ja tulee juttelemaan, huomaa siskoni ja siirtyykin häneen! Tai iskee ensin siskoani ja kun hän ei lämpene siirtyy minuun. Ihan tosissaan luulette että haluan jonkun joka mieluummin olisi siskoni kanssa?? Ja tämä ihan huolimatta miehen tasosta. Nämä kaikkein rumimmatkin tekevät tätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein lääääketieteen tohtori näpytellyt näppäimistöltään aivopierun koko kansan naureskeltavaksi. Aika laasaslaista ulinaa. Jouduin pyyhkimään läppärin näppäimistöä + näyttöä aamukahveista. o(>ω<)o
Se mielipidekirjoittaja ei olekaan mikään psykiatri tms ihmisen psykologiaan erikoistunut lääkäri vaan röntgenlääkäri. Eikö sellainen työskentelekin lähinnä valokuvien ja koneiden kanssa eikä niinkään ihmiskontakteissa?
Meinaat, että psykiatrien tai psykologien näppäimistöiltä EI ole lähtenyt samantasoisia mielipiteitä koko kansan naureskeltavaksi? Oletko tosissasi? (°ロ°) !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä todellisuudessa nämä miehet elävät, jotka luulevat että nainen kuin nainen saa miehiltä aloitteita?? Olen melko lailla "samaa tasoa" kavereideni kanssa. He ehkä 8-9, minä 7-8. Viihteellä he saavat 100% miesten aloitteista. 100%. Ei ne miehet edes näe minua, vaan kun mies valitsee iskukohdetta, hän AINA valitsee sen paikalla olevista kauneimman.Kuten aiempi kirjoittaja sanoi, niistä sadasta miehet tekisivät aloitteita vain sille kauneimmalle. Jos kaunein poistettaisiin, sitten seuraavaksi kauneimmalle. Mutta niin kauan, kuin joukossa olisi joku toista kauniimpi, muut naiset jäisivät kokonaan ilman. Ja joka illan jälkeen ne 99 miestä valittaisivat kuinka naisilla on helppoa, sen kun valitsee jonosta parhaan.. Heille kun "nainen" oli vain se kaunein jota he yrittivät iskeä, eivät ne 99 jotka tönäistiin pois tieltä.
Tuossa esimerkissäsi ei ole mitään järkeä. Viihteelläkin miesten kriteerit naisia kohtaan ovat alempana koska haetaan naisesta vaan seksiä. Sinulla ja kavereillasi on siis pakko olla jo merkittävä ero tasoissa että kuvailemasi pitäisi paikkansa. No naiset yleensä luulevatkin tasoaan korkeammaksi mitä on koska tavis nainenkin saa seksiä komeimmilta miehiltä.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta huomasitko taas, miten mitätöit alempitasoisen naisen olemassaolon?
Miten niin mitätöin?
Henkilö kertoi, että häntä ei huomioida ja sinä ohitit tämän faktan/ ongelman sillä, että hän on alempitasoinen kuin kaverinsa.
Siis miten minun olisi pitänyt suhtautua siihen? Hän kyseenalaisti vain sen ajatuksen naisten pariutumisen helppoudesta ja minä selvensin sitä. Eihän mitään sääliä minusta kerjännyt?
Eli on itsestäänselvää ja ongelmatonta, että on naisten paarialuokka, jota ei isketä ja jonka ei toivota myöskään aktiivisesti lähestyvän miestä. Sen sijaan mies toivoisi aloitteita niiltä naisilta, jotka saavat niitä jo riittävästi miehiltä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen että ihan evoluutiobiologiaan nojaten osa miehistä on tavallaan jo lähtökohtaisesti kelvottomia lisääntymään (ts. harrastamaan seksiä).
Monilla nisäkäslajeilla naaras on se, joka koiraan valitsee ja koiraat keskenään tappelevat naaraista. Paras koiras on elinvoimaisin (esim. ihmisellä hyväkuntoinen ja fyysisesti terve), kilpailuviettisin (ihmisellä kunnianhimo usein johtaa rahalliseenkin menestykseen), rohkea (ihmisellä itseluottamus kunnossa) ja laumahierarkian huipulla (sosiaalisesti menestynyt mies).
Näin moni eläinnaaras kumppaninsa valitsee ja itse naisena tunnistan käyttäytyväni samalla tavalla. Ei minua kiinnosta se, jääkö joku mies ilman säännöllistä seksiä. Ei kaikkia ole tehty lisääntymistä varten, se on puhdasta biologiaa.
Hyvä muistaa, että tämä ruikutus alkoi, kun Helsingin Sanomien mielipidepalstalla nimenomaan nainen kertoi vaikeuksistaan löytää riittävän tasokasta miestä. Ongelma ei siis suinkaan ole, että pelkästään miehet jäävät ilman parisuhdetta. Sekä useimmat naiset että miehet voivat helposti olla ilman parisuhdetta, mutta luulen, että mielummin kaikki olisivat toimivassa suhteessa kuin ilman.
On eri asia olla huolimatta valikoimasta mitään itselle kelpaavaa kuin tyrkyttää itseään tulematta valituksi. Lopputulos toki voi olla sama.
Vierailija kirjoitti:
missä todellisuudessa nämä miehet elävät, jotka luulevat että nainen kuin nainen saa miehiltä aloitteita?? Olen melko lailla "samaa tasoa" kavereideni kanssa. He ehkä 8-9, minä 7-8. Viihteellä he saavat 100% miesten aloitteista. 100%. Ei ne miehet edes näe minua, vaan kun mies valitsee iskukohdetta, hän AINA valitsee sen paikalla olevista kauneimman.
Kuten aiempi kirjoittaja sanoi, niistä sadasta miehet tekisivät aloitteita vain sille kauneimmalle. Jos kaunein poistettaisiin, sitten seuraavaksi kauneimmalle. Mutta niin kauan, kuin joukossa olisi joku toista kauniimpi, muut naiset jäisivät kokonaan ilman. Ja joka illan jälkeen ne 99 miestä valittaisivat kuinka naisilla on helppoa, sen kun valitsee jonosta parhaan.. Heille kun "nainen" oli vain se kaunein jota he yrittivät iskeä, eivät ne 99 jotka tönäistiin pois tieltä.
Aika huvittavaa, että kun nainen menee jännämiehen valtakuntaan eli baariin, niin ihettelee miksi vaan kauneimmat naiset kelpaa ja kuvittelee sitte kaikkien miesten olevan samanlaisia.
Hesari on alkanut trollata mielipidepalstallaan ihan huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä todellisuudessa nämä miehet elävät, jotka luulevat että nainen kuin nainen saa miehiltä aloitteita?? Olen melko lailla "samaa tasoa" kavereideni kanssa. He ehkä 8-9, minä 7-8. Viihteellä he saavat 100% miesten aloitteista. 100%. Ei ne miehet edes näe minua, vaan kun mies valitsee iskukohdetta, hän AINA valitsee sen paikalla olevista kauneimman.
Kuten aiempi kirjoittaja sanoi, niistä sadasta miehet tekisivät aloitteita vain sille kauneimmalle. Jos kaunein poistettaisiin, sitten seuraavaksi kauneimmalle. Mutta niin kauan, kuin joukossa olisi joku toista kauniimpi, muut naiset jäisivät kokonaan ilman. Ja joka illan jälkeen ne 99 miestä valittaisivat kuinka naisilla on helppoa, sen kun valitsee jonosta parhaan.. Heille kun "nainen" oli vain se kaunein jota he yrittivät iskeä, eivät ne 99 jotka tönäistiin pois tieltä.
Aika huvittavaa, että kun nainen menee jännämiehen valtakuntaan eli baariin, niin ihettelee miksi vaan kauneimmat naiset kelpaa ja kuvittelee sitte kaikkien miesten olevan samanlaisia.
Ja tämän palstan miehethän eivät kuvittele että kaikki naiset ovat samanlaisia?
Ihme valituksenaiheita keksitään ja koitetaan pistää pelkästään naisten syyksi se, ettei kestäviä parisuhteita enää synny. Tässä on tulos siitä kun kulttuurissa on viety asioita toiseen ääripäähän kun on yritetty rakentaa tasa-arvoista yhteiskuntaa niin epätoivoisesti, että on sivuutettu siihen liittyvät ongelmat. Tasa-arvon EI kuuluisi tarkoittaa sitä että naisista ja miehistä tehdään kaikin tavoin samankaltaisia. Tasa-arvo on sitä kun molempien sukupuolten arvostus on saman tasoinen ja samalla myös hyväksytään se että naisissa ja miehissä on eroja ja se on ihan OK.
Naisista on ehdottomasti tullut kevytkenkäisempiä mikä aiheuttaa vääristymän, kun miehen ei tarvitsekaan enää nähdä mitään vaivaa saadakseen fyysiset tarpeensa tyydytettyä. Sitten miehillä ei olekaan tarvetta pariutua koska seksin saatavuus on turvattu ilmankin. Koko juttu on oravanpyörä kun nainen ei tarvitse miestä enää taloudellisesti vaan pärjää omillaankin. Mutta miesten ongelma on se, että on selvästi unohtunut parin vuosikymmenen aikana mikä miehen rooli onkaan, elättäjänä ja turvaajana. Nyky-yhteiskunta on täynnä miehiä jotka valittaa siitä että heidän tulisi tehdä aloite ja naiset ovat nirsoja. HUOMIO JOS OLET MIES ETKÄ OSAA TEHDÄ ALOITETTA, suurin osa naisista edelleenkin etsii miestä joka VASTAA KUVAA MIEHESTÄ. Jos jo heti alkumetreillä, tutustumisessa mies ei osaa edes ottaa ohjia ja tehdä aloitetta on peli jo menetetty. Jos olet feminiininen mies joka etsii maskuliinista naista tasapainoksi on juttu ihan ok, voit odotella aloitteen tekevää naista.
Nyt vähän lisää testosteronia kiitos, hissuttelu alkaa ottaa päähän jo, ja lisäksi miesten vika se on edelleenkin ettei kestäviä parisuhteita, AVIOLIITTOJA synny kun miehet eivät haluakaan mennä naimisiin, harvemmin nainen on se joka on avioliittoa vastaan. En ole koskaan ennen tuntenut tarvetta kommentoida mihinkään mutta nyt NAISET JALAT KIINNI JO, JA MIEHET YRITTÄKÄÄ OLLA MIEHIÄ! Luullaan että eletään jotain sivistyksen aikaa vaikka suunta on jo kääntynyt takaisin alaspäin kun on unohdettu siiveellisyys, käytöstavat ja kohteliaisuus.
Minä ainakin odotan prinssiäni vaikka maailman loppuun asti enkä lähde mukaan tähän typerään moderniin käsitykseen "parisuhteesta". Vanhat arvot kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin muutamista tutuista sinkuista naisista voin kertoa, että he odottavat että mies on vähän niikuin nainenkin mutta sillä on pippeli lasten tekoa varten.
Miestä ei ymmärretä eikä miehen ja naisen parisuhdetta ymmärretä. Mies ei ole nainen eikä muutu sellaiseksi. Se, että nainen päättää kaiken sisustuksen, lastenkasvatuksen, lomamatkat, asunnon valinnan yms ja mies hankkii rahat niihin ei ole tasa-arvoa. Tasa-arvo ja parisuhde on sitä että kumpikin antaa toiselle tilaa ja arvostaa toisen mieltymyksiä sekä maksaa omalta osaltaan elämänsä mahdollisuuksien mukaan. Jos vaimo vaikka on työtön niin silloin ei kinuta miestä kustantamaan etelänmatkaa.
Kompromissien tekoa tarvitaan ja keskustelutaitoa. Näitä ei opi missään nykyisin kun kaikki on niin minä-minä touhua. Parisuhteet eivät kestä jos ei kasveta vastuullisen aikuisen tasolle.
Millä vuosisadalla sinä oikein elät? Kyllä suuri osa naisista käy töissä ja tienaa oman osuutensa.
Kuitenkin ne naiset haluavat enemmän tienaavan miehen. Naiset myös haluavat että rahat on yhteisiä kun nainen tienaa vähemmän mutta että rahat on erillään kun nainen tienaa enemmän.
Saman elintason mies on ainakin minulle ideaali. On kokemus huonommin tienaavasta enkä tiedä, mikä oli syy ja mikä seuraus, mutta miehen psyyke ei pysynyt kasassa vaan heittäytyi kontrolloimaan väkivallalla. Varmaan olisi alistanut heikompaansakin.
Tuo ei ole mitenkään harvinaista että tuloerojen aiheuttamaa epätasapainoa parisuhteen voimasuhteissa paikataan henkisellä tai jopa fyysisellä väkivallalla, sukupuolista riippumatta. Itsekään en enää viitsi huomattavasti vähemmän tienaaviin naisiin sotkeutua, koska molemmilla kerroilla siitä on seurannut ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kirjoitus, käytetty auto -vertaus oli mielestäni osuva.
Kyllä minäkin miehenä tiedän täysin minkälainen on ihannenaiseni mutta tyydyn siihen mitä saan.
Koomisinta tässä on se että jokainen parisuhteessa oleva nainen kuvittelee olevansa miehensä ykkösvaihtoehto.
Ja juuri tuosta syystä on niin paljon sinkkunaisia, jotka keksivät elämäänsä mieluummin muuta sisältöä kuin parisuhteen sellaisen miehen kanssa, joka ei heitä rakastaisi eikä haluaisi vaan valitsisivat tämän naisen vain siksi, että eivät parempaakaan saa.
Tämä kiteytti juurikin kaiken. Tuntuu ettei miehiä niinkään kiinnosta onko kyse "aidosta rakkaudesta" kunhan on joku, mutta eivät naiset tälläistä tyytymistä halua! Eivät niin että joku tyytyy heihin, eivätkä halua itse tyytyä. Ja se on ihan ok!
Miehethän juuri menevät rakastamansa naisen kanssa yhteen. Mutta katsos rakkaus ei ole tunnetta vaan päätös.
Naiset odottavat jotain suurta tunnetta ja sitten ne odottaa että se kestää lopun elämää. Mikä on täysin mahdotonta. Sitten naiset jättävät miehen.
Joidenkin miesten on vaikea ymmärtää, että itsenäinen, omillaan toimeentuleva nainen, jolla on mielenkiintoinen työ sekä paljon ystäviä ja muita läheisiä ihmisiä pitämään seuraa, saa parisuhteelta ainoastaan sen tunteen. Jos ei ole tunnetta, ei näillä naisilla ole mitään tarvetta parisuhteellekaan. Juuri tunne on se, mikä tekee parisuhteesta paremman vaihtoehdon kuin sinkkuelämä. Mulla on kaikki, mitä elämässäni olen halunnut. Vain tuo tunne puuttuu. Jos en tapaa miestä, jonka kanssa tuo tunne syntyisi, en saisi jonkun muun miehen kanssa parisuhteelta mitään lisäarvoa elämääni.
Tässähän tämä on sanottu. Sinkkuna pysyn itsekin, jos ei rakkautta löydy. Parisuhde "kenen tahansa" kanssa esimerkiksi pelkän seksin takia ei kiinnosta.
Näin minäkin ajattelen ja kaikki tuntevani naiset. Koko ongelma, josta ketjussa tivataan, tuntuu olevan ongelma vain joillekin miehille. Olen aina ollut nirso ja se on tehnyt minut hyvin onnellieksi. Elämäni olisi mielestäni piloilla, jos pakottautuisin suhteeseen epäkiinnostavan miehen kanssa
Kyllä ongelma on nykyään se, että koko elämä on yhtä vitun pitkittynyttä keskustelua. Naiset haluaisivat miehen, jonka kanssa voisi keskustella. Siinä jää valitsematta moni mies, joka vielä 50 vuotta sitten olisi ollut kuuminta hottia. Nykyisin kun miehen pitää jaksaa länkyttää sisustusratkaisuista, lasten harrastuksista, filosofiasta ja vaikka makrotaloudesta yömyöhään, työnteko taas ei ole mikään arvo.
Itse olen nainen, ja olen törmännyt tällaisiin miehiinkin, jotka vaan haluavat keskustella. Onneksi ulkkarit vielä keskittyvät toimintaan eikä höpinään.
Ja taas tätä samaa paskaa hesarissa.
Newsflash: Nainen SAA olla nirso. Nainen saa olla mieluummin yksin kuin ryhtyä mielestään keskinkertaiseen parisuhteeseen. Kenenkään ei ole pakko sitoa itseään parisuhteeseen, jota ei halua. Kaikilla on oikeus pyrkiä elämään ainutlaatuisen elämänsä tavalla, joka on omasta mielestään paras tapa viettää se (yhteiskunnassa säädettyjä lakeja noudattaen tietenkin).
Nämä oikeudet on tietenkin olemassa myös kaikilla miehillä.
Itse kuulun näihin äärimmäisen nirsoihin naisiin. Tiedostan asian kyllä eikä syynä ole todellakaan prinsessasadut tai prinssin odottelu. Viihdyn vaan niin hyvin yksin, että parisuhteeseen itseni sitominen olisi mulle uhraus, jota en tekisi kenen tahansa vuoksi. Jos tällainen mies joskus ilmestyy elämään, niin hyvä. Jos ei ilmesty, niin hyvä sekin. Onnellisuuteen ei tarvita parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen että ihan evoluutiobiologiaan nojaten osa miehistä on tavallaan jo lähtökohtaisesti kelvottomia lisääntymään (ts. harrastamaan seksiä).
Monilla nisäkäslajeilla naaras on se, joka koiraan valitsee ja koiraat keskenään tappelevat naaraista. Paras koiras on elinvoimaisin (esim. ihmisellä hyväkuntoinen ja fyysisesti terve), kilpailuviettisin (ihmisellä kunnianhimo usein johtaa rahalliseenkin menestykseen), rohkea (ihmisellä itseluottamus kunnossa) ja laumahierarkian huipulla (sosiaalisesti menestynyt mies).
Näin moni eläinnaaras kumppaninsa valitsee ja itse naisena tunnistan käyttäytyväni samalla tavalla. Ei minua kiinnosta se, jääkö joku mies ilman säännöllistä seksiä. Ei kaikkia ole tehty lisääntymistä varten, se on puhdasta biologiaa.
Evoluutiopsykologiaan tai -biologiaan (?) vetoavat miehet yleensä noukkivat ns. rusinat pullasta sen avulla, eli sitä käytetään perusteena mm. sille, että mies tuntee vetoa vain hedelmällisessä iässä oleviin naisiin, vaikka mainitsemasi seikat ovat kiinteä osa "tieteenalaa", mutta niistä harvemmin avaudutaan, kun ne eivät mitenkään edistä miesten asiaa. Esimerkiksi se, että geenitutkimuksen avulla on selvinnyt, että n.80% naisista lisääntyi jo vuonna nakki ja keppi, mutta miehistä vain 20%. Lopputulemana on näiden evoluutiobilsaan uskovien lassukoiden kommenteissa usein kummallinen sekoitus evoluutiobilsaa - jota käytetään oman sikailun tai halujen perusteluna- ja nykyaikaista tasa-arvoa edustava vaatimus, esim. naisten työssäkäynnistä. Lisänä toki usein sekin vielä, että yhteiskunnan pitäisi taata kaikille miehille iästä huolimatta se 18v. missi, joka hoitaa perinteiset naisten työt samalla kun käy töissä, muutoinhan typykkä on pelkkä gold-digger ja lompakkoloinen. Evoluutiobilsaan vetoavilla miehillä logiikka ikään kuin pettää kesken kaiken, josta siirrytäänkin sulavasti omiin haaveisiin ja siihen, että nykynaisen on tienattava omat rahansa ja hoidettava ne kotihommat, koska ne vaan kuulu(i)vat joko vanhaan tai nykyiseen kulttuuriseen käsitykseen naisen roolista. Rusinat pullasta, eikö totta?
Itseasiassa kivikaudellakin naiset vastasivat ruuan hankinnasta 80%, metsästys onnistui vain harvoin ja kaadetun eläimen liha pilaantui helposti. Ihmiset elivät pienissä yhteisöissä, joissa ei ollut mahdollista valita parittelukumppania suuresta joukosta, oli nussittava sitä joka oli saatavilla, esim. neitsyyden vaatiminen niissä oloissa olisi ollut todella typerää. Nälkä oli jatkuva seuralainen, eivätkä naisen sen vuoksi kyenneet synnyttämään montakaan lasta, keski-ikä kieppui 30v. tienoilla, eikä materiaa ollut tapana kerätä ennen maanviljelykseen siirtymistä, koska kaikki omaisuus oli kannettava mukana. Maanviljelykseen siirtyminen - huom. kulttuurin muutos, ei biologian, joka pysyi samana - suisti naisen orjaksi ja omaisuudeksi paikallaan pysyvän kulttuurin taloihin ja majoihin. Nyt kulttuuri on muuttunut jälleen ratkaisevasti siihen suuntaan, että naiset kaipaavat miestä yhä enenemässä määrin kumppaniksi eivätkä leivän tuojaksi. Miehille muutos on askel huonompaan suuntaan, sillä sen myötä he eivät pääse samalla lailla alistamaan ja kontrolloimaan kodin piiriin suljettua naista taikka kiristämään itselleen siinä sivussa palvelua kuin vielä esim. sata vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tapahtuu baarissa lähes aina tämä: menemme baariin siskoni kanssa. Olemme molemmat kauniita, siskoni tasoa 9 ja minä 8. Joku huomaa ensin minut ja tulee juttelemaan, huomaa siskoni ja siirtyykin häneen! Tai iskee ensin siskoani ja kun hän ei lämpene siirtyy minuun. Ihan tosissaan luulette että haluan jonkun joka mieluummin olisi siskoni kanssa?? Ja tämä ihan huolimatta miehen tasosta. Nämä kaikkein rumimmatkin tekevät tätä!
Ratkaisu:
Jätä sisko kotiin ja lähesty itse sitä miestä joka sinua kiinnostaa. Jos olet mukava ja oikeasti sitä tasoa 8 niin onnistut kyllä viettelemään miehen niin ettei siskosi häntä kiinnosta kun joskus tapaa hänet.
Ai mutta kun sinä et halua itse tehdä aloitetta? No sitte tyydyt tuohon tilanteeseen.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ma-teoria siis pitää paikkansa sittenkin: melkein kaikki naiset kelpaa miehille mutta miehistä vain vähäinen osa voi pariutua naisten kanssa. Okei totuus on myönnetty, voisivatko naiset siis ihan yleisesti lopettaa sen valehtelun tästä?
Huvittavaa, kuinka edeltävä viesti sai peukut 10-1 ja jälkimmäinen 1-2, vaikka jälkimmäisen huomio on täysin perusteltu edeltävän viestin sisällön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta aikuinen ihminen, joka puhuu jännämiehistä, ei ole ihan terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niihin miehiin sitten pitäisi tutustua? Netissä? Ei niitä nimittäin "oikeassa elämässäkään" enää nykyään kohtaa. Minä en ole saanut opiskeluvuosien jälkeen arjessa yhtään lähestymisyritystä miesten suunnalta, vaikka en ole vielä edes lähellekään 30-vuotias ja ulkonäöllisesti on menty vaan parempaan suuntaan viime vuosina (mm. kiinteytynyt, tyyli on parantunut ja ihon kunto mennyt parempaan suuntaan)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään taitaa ne miehet olla nirsompia... Kuvittelevat että ansaitsevat sen alle 25v kaunokaisen vaikka olisivat itse millaisia alkoholisoituneita läskikasoja. Sitten kun ei tällaista saa niin haukutaan kaikki naiset, syyllistetään naiset omasta syrjäytymisestä ja uhkaillaan itsemurhalla.
Naisten "nirsous" taas on sitä että osataan elää yksinkin.
Kyllä se katkeruus tulee siitä kun ei kelpaa minkään ikäisille naisille.
Ei ainakaan jos ei tee itse aloitetta. Ja kuka mies jaksaisi koko ajan kokeilla kepillä jäätä ja riskeerata itsensä nolaaminen vain siksi, että nainen ei voi itse tehdä sitä aloitetta...
mies29
Koska ja millaisessa yhteiskunnassa naiset on vastanneet pariutumisaloitteista? Aina ja iankaikkisesti on ollut miesten vastuulla. Eivät naiset ole muuttuneet, miehet sen sijaan ovat tulleet laiskoiksi ja pelokkaiksi.
Sellaisia naisia pitääkin vältellä ja ihan oikeasti pelätä, jotka käyttävät seksiä vallan välineenä miehen alistamiseen/kouluttamiseen.
Minä en ainakaan halua olla lähelläkään sellaista ämmää, jonka missio on muokata miehestä alistuva koira "seksin säännöstelyllä" ja muullakin henkisellä väkivallalla.
Myönnän pelkääväni ja halveksuvani tuollaisia kusisia ämmiä. Ihan oikeasti.
Nyt on kyllä tarvetta terapialle.
Hänen mahdollisilla naiskumppaneilla kyllä. Mies on näköjään jo menetetty tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Jätä sisko kotiin ja lähesty itse sitä miestä joka sinua kiinnostaa. Jos olet mukava ja oikeasti sitä tasoa 8 niin onnistut kyllä viettelemään miehen niin ettei siskosi häntä kiinnosta kun joskus tapaa hänet.
Ai mutta kun sinä et halua itse tehdä aloitetta? No sitte tyydyt tuohon tilanteeseen.
Mies
Kiitos vaan, mutta minulla on jo mies, en siis lähesty ikinä ketään. Huvittaa vaan näiden miesten ajatuksenjuoksu.. Kaikki aina haluavat sen kauneimman vaikka rahkeet riittäisi edes siihen toisiksi kauneimpaan.
Tätä se nykyaika teettää, kun istutaan päivät pitkät netissä eikä kohdata ihmisiä livenä. Suomessa tuntuu olevan myös siitä hankala kulttuuri, että jos et tunne jotakuta valmiiksi jostain harrastuksesta tms., niin ei saa yrittääkään tutustua.