Miehet kelpaisikö tällainen nainen 2
Olen 164 cm pitkä, 56 kg painava 20-vuotias nainen. Minulla on luonnonkiharat, puolipitkät, tummanruskeat hiukset, pitkät, isot, siniset silmät ja aika tavallinen naama. Nenä on isompi kuin suomalaisilla yleensä, mutta keski- tai etelä-Euroopassa se on ihan perusnenä.
Olen tosi rehellinen, suora ja reilu enkä osaa oikein flirttailla miesten kanssa vaan menen vaikeaksi. Olen myös tosi ystävällinen ja välitän kauheasti muista ihmisistä. Autan myös mielelläni muita. Olen ihan perussosiaalinen kuitenkin ja pidän esim. kaksimielisestä vitsailusta naisporukassa ja miesporukassakin. En ota vakavasti itseäni enkä loukkaannu helposti. Minulla on miespuolisia kavereita ja naispuolisia kavereita.
Pukeudun sporttisesti, mutta tämä ei tarkoita trikoita. :)
Harrastan juoksua, bodypumpia ja lumilautailua sekä maastopyöräilyä kausittain. Lisäksi rakentelen kaikkea teknistä, ohjelmoin harrastuksena sekä pelaan tietokonepelejä. Soitan myös kitaraa ja pianoa ja laulan paljon yksin ollessani. En pidä esiintymisestä, mutta saan musiikista voimaa arkeen. Harrastan myös maalaamista ja piirtämistä. Piirrän kavereilleni sarjakuvia.
Opiskelen yhdessä Suomen yliopistossa luonnontieteellistä alaa.
Pojat/miehet eivät lähesty romanttisessa mielessä ja baarissa olen saanut pakkeja lähestyessäni miehiä. Olen kuitenkin hetero ja haluaisin oman rakkaan kumppaniksi jakamaan iloja ja suruja.
Innostuin kysymään tuon ensimmäisen ketjun innoittamana olisiko minusta tyttöystäväksi vai olenko minäkin liian miehekäs? En mitenkään pysty muuttamaan itseäni kodinhengettäreksi.
Kommentit (23)
Pelkkää plussaa tästä suunnasta, mutta liian suuri ikäero estäisi.
Luulin että pitkät, isot siniset silmät...
Kyllä löydät seuraa jos joku sopiva sattuu kohdalle.
Voi tsiisus näitä kirjoituksia! XD Mikä ihmeen treffipalsta tästä on tullut kun kaiken maailman epätoivoiset pöljät kirjoittelevat tänne pitkät liirumlaarumit ja kyselevät kelpaisivatko he? Menkää nyt hyvänen aika ihmisten pariin ja etsitte sieltä niitä ystäviä itsellenne! Sen ei pitäisi olla liian vaikeaa.
Tuli mieleen Tiina Wiik ja luin tekstin automaattisesti mielessäni sen äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus näitä kirjoituksia! XD Mikä ihmeen treffipalsta tästä on tullut kun kaiken maailman epätoivoiset pöljät kirjoittelevat tänne pitkät liirumlaarumit ja kyselevät kelpaisivatko he? Menkää nyt hyvänen aika ihmisten pariin ja etsitte sieltä niitä ystäviä itsellenne! Sen ei pitäisi olla liian vaikeaa.
Seuraa he eivät kuitenkaan halua, koska eivät laita mitään sähköpostiosoitetta tms. Eli kunhan huomiohuoraavat täällä, mutta eivät oikeasti halua ketään.
Miksi miehet eivät lähesty sinua? Sinussa on varmasti jotain pahasti vikana silloin. Ei nappaa.
Isoin syy miksi joku ei kelpaa on se, että hän miettii kelpaako hän, eikä kuka kelpaa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät lähesty sinua? Sinussa on varmasti jotain pahasti vikana silloin. Ei nappaa.
Ei tarvitse olla mitään vikaa, riittää että on tavallisen näköinen, eikä käytökseltäänkään mitenkään massasta erottuva.
1. Sinulla on nenäongelma - neuvo: yritä päästä siitä irti ja älä mainitse asiaa tällaisissa tilanteissa.
2. Älä kirjoita, että miehet eivät lähesty sinua, vaan kirjoita vaikka, että et ole löytänyt sopivaa tms. Kun kirjoitat, etteivät miehet lähesty sinua, niin se ei mielenkiintoa herätä, päinvastoin.
3. Kalkatat itsestäsi aivan liikaa ja yksikään mies ei jaksa lukea tuollaista pötköä tekstiä. Karsi siis turhat.
4. Onko nenä ainoa vikasi? Varmasti luitakin löytyy. Kuulostaa koppavalta ja ylimieliseltä jos vain kehua retostat itseäsi.
5. Olet niin teini vielä, että mikä ihmeen kiire sinulla on saada mies? Senkö takia, että kaikilla kavereillakin on? Plääh.
6. Muut voivat jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla mitään vikaa, riittää että on tavallisen näköinen, eikä käytökseltäänkään mitenkään massasta erottuva.
Ja höpsistä! :) Varmasti saa miehen jos haluaa, mutta tottakai jos on älyttömät vaatimukset, niin yksinpä jää.
Tärkeitä kyssäreitä;
-oletko objektiivisesti arvioiden ruma, kaunista naista lähestytään ja sellainen harvemmin saa pakit jos vastasssa sinkkumies
-miten koet seksin ja tykkäätkö esim. anusnainnista?
Jos ruumiin lämpösi on yli 36 niin kelpaa. Ja olet henkisesti terve eli ei mielisairauksia. Tästä on hyvä ponnistaa. Loppu on susta kiinni.
Löydät miehen jos et vaadi liikoja ja teet selväksi että sinulla on haku päällä.
Oikeen mielenkiintoiselta vaikutat! Tykkään sporttisista naisista :) Laita nuo tiedot treffipalstalle niin alkaa viestejä satamaan ja siitä vaan valkkaat sopivan treffeille ;D
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kaikille niin helppoa. Veikkaan, että ap on joku asperger tai vastaava.
Kelpaako humanisti mies?