Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kelpaisikö tällainen nainen 2

Vierailija
08.01.2017 |

Olen 164 cm pitkä, 56 kg painava 20-vuotias nainen. Minulla on luonnonkiharat, puolipitkät, tummanruskeat hiukset, pitkät, isot, siniset silmät ja aika tavallinen naama. Nenä on isompi kuin suomalaisilla yleensä, mutta keski- tai etelä-Euroopassa se on ihan perusnenä.
Olen tosi rehellinen, suora ja reilu enkä osaa oikein flirttailla miesten kanssa vaan menen vaikeaksi. Olen myös tosi ystävällinen ja välitän kauheasti muista ihmisistä. Autan myös mielelläni muita. Olen ihan perussosiaalinen kuitenkin ja pidän esim. kaksimielisestä vitsailusta naisporukassa ja miesporukassakin. En ota vakavasti itseäni enkä loukkaannu helposti. Minulla on miespuolisia kavereita ja naispuolisia kavereita.
Pukeudun sporttisesti, mutta tämä ei tarkoita trikoita. :)
Harrastan juoksua, bodypumpia ja lumilautailua sekä maastopyöräilyä kausittain. Lisäksi rakentelen kaikkea teknistä, ohjelmoin harrastuksena sekä pelaan tietokonepelejä. Soitan myös kitaraa ja pianoa ja laulan paljon yksin ollessani. En pidä esiintymisestä, mutta saan musiikista voimaa arkeen. Harrastan myös maalaamista ja piirtämistä. Piirrän kavereilleni sarjakuvia.
Opiskelen yhdessä Suomen yliopistossa luonnontieteellistä alaa.
Pojat/miehet eivät lähesty romanttisessa mielessä ja baarissa olen saanut pakkeja lähestyessäni miehiä. Olen kuitenkin hetero ja haluaisin oman rakkaan kumppaniksi jakamaan iloja ja suruja.
Innostuin kysymään tuon ensimmäisen ketjun innoittamana olisiko minusta tyttöystäväksi vai olenko minäkin liian miehekäs? En mitenkään pysty muuttamaan itseäni kodinhengettäreksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi vähän huonosti, mutta parani loppua kohti. Etenkin ohjelmoinnista eteenpäin. Eli joo todellakin kelpaisit

Vierailija
22/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen Tiina Wiik ja luin tekstin automaattisesti mielessäni sen äänellä.

Minusta Tiina Wiik on hyvin kaunis. Minä olen hyvin tavallisen näköinen. Ehkä sitten miesten mielestä ruma. Ei ollut tarkoitus huomiohuorata. Selvästi minussa on jotain vikaa. :( tiedän sen itsekin. En koskaan kehtaisi kysyä keneltäkään tällaista ja siksi kirjoitan nettipalstalla. Ajattelin, että vanhemmat naiset osaisivat neuvoa ja auttaa.

Seksiä en ole koskaan harrastanut. En ole koskaan edes suudellut ketään. Häpeän tätäkin vähän, koska olen jo niin vanha. Asia kiinnostaa ja haluaisin kovasti kokeilla, mutta jännittää kauheasti niin intiimi kosketus kenenkään kanssa. En halua tehdä sitä kenen tahansa kanssa. Olen kuitenkin seksuaalinen ja fantasioin kaikenlaista, mutta ne ovat minun omassa päässäni ja yksityisasia. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi tosi hyvin.

M26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän