Sain tietää että miesystävä on nuorena kiusannut yhden tytön itsemurhaan saakka
Mies oli humalassa ja sanoi että haluaa tunnustaa minulle jotain mikä saattaa muuttaa kaiken suhteessamme.
Mies ja hänen kaksi koulukaveriaan ottivat yhden tytön heti seiskaluokan alusta silmätikukseen. Tällä tytöllä oli eräs epämuodostuma josta keksittiin aivan järkyttävän törkeitä "lempinimiä"
He seurasivat tyttöä aina kotimatkalla, heittelivät kivillä tai lumipalloilla ja tönivät. Kerran tönäisivät tytön ojaan jossa oli nokkosia eivätkä päästäneet tätä nousemaan ylös vaan potkaisivat maahan aina kun yritti nousta. Myös koskettelivat tätä tyttöä paidan alta ja housujen sisältä.
Tuota samaa jatkui 8lk loppuun kunnes tämä tyttö ei enää jaksanut. Mies ja kaverinsa olivat ennen tytön kuolinpäivää vielä kehottaneet tätä tappamaan itsensä. Niin tämä tyttö oli sitten tehnyt itsemurhan lääkkeillä.
En yhtään nyt tiedä mitä teen ja olen luonnollisesti järkyttynyt ja helvetin vihainen miehelle. En tiedä voinko enää jatkaa suhdetta. Tämä tapahtui yli 10 vuotta sitten.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi jatkaa suhdetta noin pahan koulukiusaajan ja jopa raiskaajan kanssa, jollei mies olisi tehnyt todella valtavaa parannusta, tullut vaikka. ns uskoon. Vaikka itse olen ateisti niin ilman jotain vastaavaa suurta muutosta en katselisi. Ja rivien välistä oli luettavissa ettei ainakaan uskovainen ole.
Missä sanotaan että olisi raiskaaja?
En jaksanut kirjoittaa kovin laveasti, mutta tuli olo että tapausta on saatettu vähän kaunistella ja jätetty kertomatta yksityiskohtia. Kaikki eivät edes tajua että sormella tunkeutuminen emättimeen on raiskaus.
Olipas tyhmä mies kun kerto. Tottakai tollasesta ero tulee.
Tuollaiset pimeät salaisuudet kannetaan hautaan saakka.
Mies kuitenkin katuu tekoaan koska tunnusti.
Mistä kasiluokkalainen saisi lääkkeitä? Tappavia tai tappavan määrän?
Perhe halusi siis surra rauhassa ja nyt sinä tulisit sitten kirjoittamaan tunnistettavasti tytöstä. Anna kun arvaan, "yksityiskohtia on muutettu". Sori, mutta en usko pikkutarinaasi.
Kyllä näinkin julmaa kiusaamista tapahtuu, en ymmärrä miksi tätä pidetään provona. Sadistisia ihmisiä on olenassa ja jos yläkoulussa on tuollainen, perusluonteessa on jotain pahasti mätää.
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen miesvihasatu tällä kertaa.
Menisit hoitoon.
Yritä hakea itsellesi apua. Ymmärrän, että tilanteesi on erittäin vaikea, mutta sinäkin voit saada jonkun juttelemaan kanssasi. Uskon, että elämäsi helpottaa ja huomaat, että naisetkin ovat ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Perhe halusi siis surra rauhassa ja nyt sinä tulisit sitten kirjoittamaan tunnistettavasti tytöstä. Anna kun arvaan, "yksityiskohtia on muutettu". Sori, mutta en usko pikkutarinaasi.
En usko, että tämä stoori on totta, mutta itse vedin yläasteella tappavan annoksen lihasrelaksantteja, jotka oli minulle ihan henkilökohtaisesti määrätty tietyistä syistä. Eli kyllä se on mahdollista.
Huonosti keksitty.
Tuosta nokkosepisodista olisi seurannut sairaalareissu ja poliisitutkinta ym.
Tarina on pötyä.
Vierailija kirjoitti:
No esim. Varastaa sukulaisilta, ostaa kadulta jne. Ei tuon ikäinen paljoa tarvitse, että henki lähtee. Onhan tyttö voinut esim. Tukehtua oksennukseensa eikä varsinaisesti kuolla lääkkeisiin.
Aika mahdotonta on kuvitella, että on pystynyt pitämään tollasta salaisuutta sisällään. Täytyy olla todella sairas mieli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näinkin julmaa kiusaamista tapahtuu, en ymmärrä miksi tätä pidetään provona. Sadistisia ihmisiä on olenassa ja jos yläkoulussa on tuollainen, perusluonteessa on jotain pahasti mätää.
Tollaiset pitäisi talloa suohon, eivät ole kelvollista ihmisainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen miesvihasatu tällä kertaa.
Menisit hoitoon.Yritä hakea itsellesi apua. Ymmärrän, että tilanteesi on erittäin vaikea, mutta sinäkin voit saada jonkun juttelemaan kanssasi. Uskon, että elämäsi helpottaa ja huomaat, että naisetkin ovat ihmisiä.
Minulla on kaikki ihan kunnossa,kerroin vain mielipiteeni tällaisesta valehtelusta mitä ap harrastaa.
Kyllähän sitä kaikenlaista tapahtuu joista vaietaan. Kulissit pidetään pystyssä eikä kerrota
kumppanille että ollaan rääkätty joku ihminen/ihmisiä psykoosin partaalle jne.
Kaikki tuomitsee mutta tekee aihe vapaalla samaa.
Esimerkiksi kakkutyttö kiusattu henkihieveriin ja ylipäätään kaikki jotka vähänkin poikkeaa normeista niin saa kivittää ja pilkata aihe vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Ette liene samalta paikkakunnalta kotoisin. Jos olisitte olisit jo tiennyt asiasta.
:DDD Kaikki eivät asu maaseudulla jossa jokainen tuntee toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuomitsee mutta tekee aihe vapaalla samaa.
Esimerkiksi kakkutyttö kiusattu henkihieveriin ja ylipäätään kaikki jotka vähänkin poikkeaa normeista niin saa kivittää ja pilkata aihe vapaalla.
En ole koskaan kuullutkaan mistään ihme kakkutytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Mies oli humalassa ja sanoi että haluaa tunnustaa minulle jotain mikä saattaa muuttaa kaiken suhteessamme.
Mies ja hänen kaksi koulukaveriaan ottivat yhden tytön heti seiskaluokan alusta silmätikukseen. Tällä tytöllä oli eräs epämuodostuma josta keksittiin aivan järkyttävän törkeitä "lempinimiä"
He seurasivat tyttöä aina kotimatkalla, heittelivät kivillä tai lumipalloilla ja tönivät. Kerran tönäisivät tytön ojaan jossa oli nokkosia eivätkä päästäneet tätä nousemaan ylös vaan potkaisivat maahan aina kun yritti nousta. Myös koskettelivat tätä tyttöä paidan alta ja housujen sisältä.
Tuota samaa jatkui 8lk loppuun kunnes tämä tyttö ei enää jaksanut. Mies ja kaverinsa olivat ennen tytön kuolinpäivää vielä kehottaneet tätä tappamaan itsensä. Niin tämä tyttö oli sitten tehnyt itsemurhan lääkkeillä.
En yhtään nyt tiedä mitä teen ja olen luonnollisesti järkyttynyt ja helvetin vihainen miehelle. En tiedä voinko enää jatkaa suhdetta. Tämä tapahtui yli 10 vuotta sitten.
Saanko kysyä mistä sinä olet vihainen miehelle vai tiedätkö sitä itsekään?
Tuollaiseen noin pahaan kiusaamiseen tarvitaan minusta luonnehäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti keksitty.
Tuosta nokkosepisodista olisi seurannut sairaalareissu ja poliisitutkinta ym.
Tarina on pötyä.
Miksi? Ei nokkosihottuma ole mikään kyynpurema, minkä takia sairaalaan tarvitsee lähteä.
Hieman ot, tuskin tuollainen tapaus julkisuutta saisi, jolleivät uhrin vanhemmat sitä nostattaisi. Tällaisessa tapauksessa vanhemmat eivät ehkä edes tietäisi itsemurhan syytä tai korkeintaan aavistelisivat, että tyttöä on kiusattu. Vaikka kiusaamisestakin tiedettäisiin, ei ehkä tiedetä, keitä tekijät ovat tai kuinka vakavaa se on ollut.
Ja vaikka asia olisi johtanut toimenpiteisiin, tekijät eivät ikänsäkään puolesta voisi joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. Mahdollisia koulun ja sosiaalitoimen toimenpiteitä voisivat kommentoida vain uhrin vanhemmat.