Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää että miesystävä on nuorena kiusannut yhden tytön itsemurhaan saakka

Vierailija
08.01.2017 |

Mies oli humalassa ja sanoi että haluaa tunnustaa minulle jotain mikä saattaa muuttaa kaiken suhteessamme.

Mies ja hänen kaksi koulukaveriaan ottivat yhden tytön heti seiskaluokan alusta silmätikukseen. Tällä tytöllä oli eräs epämuodostuma josta keksittiin aivan järkyttävän törkeitä "lempinimiä"

He seurasivat tyttöä aina kotimatkalla, heittelivät kivillä tai lumipalloilla ja tönivät. Kerran tönäisivät tytön ojaan jossa oli nokkosia eivätkä päästäneet tätä nousemaan ylös vaan potkaisivat maahan aina kun yritti nousta. Myös koskettelivat tätä tyttöä paidan alta ja housujen sisältä.

Tuota samaa jatkui 8lk loppuun kunnes tämä tyttö ei enää jaksanut. Mies ja kaverinsa olivat ennen tytön kuolinpäivää vielä kehottaneet tätä tappamaan itsensä. Niin tämä tyttö oli sitten tehnyt itsemurhan lääkkeillä.

En yhtään nyt tiedä mitä teen ja olen luonnollisesti järkyttynyt ja helvetin vihainen miehelle. En tiedä voinko enää jatkaa suhdetta. Tämä tapahtui yli 10 vuotta sitten.

Kommentit (204)

Vierailija
1/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies!

No hei haloo mieti nyt!!_

Vierailija
2/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyis elää tollasen asian kanssa, oon todella anteeksantavainen mut... Tai no riippuu vähän onko mies muuttunut todella ja katuu tekoaan, en kyllä silti ymmärrä miten voi olla noin julma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka menneisyys on menneisyyttä niin itse en voisi jatkaa suhdetta. En tiedä miten voisin kunnioittaa ketään, joka noin on tehnyt. Vaikka asia tuntuu miestä kyllä kovasti vaivaavan.. Mutta silti, en voisi kunnioittaa.

Vierailija
4/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moisen helmen löysit?

Lähiöbaarista?

Vierailija
5/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, vaikea uskoa tätä tarinaa

Vierailija
6/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette liene samalta paikkakunnalta kotoisin. Jos olisitte olisit jo tiennyt asiasta.

Olitte tai ette niin jatkossa joutuisit tavalla tai toisella kohtaamaan muutkin asianosaiset:

kiusaajakaverit ja tytön vanhemmat mm.

Vierailija
7/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette liene samalta paikkakunnalta kotoisin. Jos olisitte olisit jo tiennyt asiasta.

Olitte tai ette niin jatkossa joutuisit tavalla tai toisella kohtaamaan muutkin asianosaiset:

kiusaajakaverit ja tytön vanhemmat mm.

Vierailija
8/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro että helvetti odottaa ja ota ero

Vierailija
9/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, viesti monistui vahingossa.

Kuvaakin tilannetta hyvin: asia on edessä hamaan tappiin eikä pakoon pääse.

Voit varautua kyräilyyn.

Vierailija
10/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iu mikä kusipää. Oliko edes katuvainen?

10 vuotta on loppujen lopuksi lyhyt aika.

Itse olen nyt 25, ja 10 vuotta 15 v, joten miehesi on minua nyt vain vuotta nuorempi(?)

Kertoo ihmisestä tosi paljon että tekee noin.

Vierailija
11/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ja kyseessä Porvoon yläaste.

Vierailija
12/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoaisin miehelle ihan huolella..ihan sama vaikka olisi äiti, opettaja tms raivonnut sata kertaa.

Paljosta vetoa että kusipäille ei edes tullut mitään seuraamuksia? Kukaan ei edes tajunnut heidän kiusanneen tyttöä? Vittu.

Vierailija
13/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi jatkaa suhdetta noin pahan koulukiusaajan ja jopa raiskaajan kanssa, jollei mies olisi tehnyt todella valtavaa parannusta, tullut vaikka. ns uskoon. Vaikka itse olen ateisti niin ilman jotain vastaavaa suurta muutosta en katselisi. Ja rivien välistä oli luettavissa ettei ainakaan uskovainen ole.

Vierailija
14/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla provo, itsemurha lääkkeillä jää yleensä vain yritykseksi.

Vierailija
15/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tunnistettava tapaus olisi ettet täällä kirjoittaisi mikäli olisi totta.

Hetihän tuosta tunnistaisi keistä on kysymys.

Vierailija
16/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(melkein) kaikki kiusaavat. Kaikki ovat kiusanneet jonkun itsemurhaan asti.  Se ei lopu koskaan. Niin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Voit siis olla miehesi kanssa vielä.

Vierailija
17/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi jatkaa suhdetta noin pahan koulukiusaajan ja jopa raiskaajan kanssa, jollei mies olisi tehnyt todella valtavaa parannusta, tullut vaikka. ns uskoon. Vaikka itse olen ateisti niin ilman jotain vastaavaa suurta muutosta en katselisi. Ja rivien välistä oli luettavissa ettei ainakaan uskovainen ole.

Missä sanotaan että olisi raiskaaja?

Vierailija
18/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko selvänäkijä?

(Toisen mielenterveyden kyseenalaistaminen on solvaus, siis jopa rikos.)

Vierailija
19/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP, haluatko todellakin olla yhdessä väkivaltaisen seksuaalisen ahdistelijan kanssa? Murha ei vanhene. Mieti, jos sinä joudut vaikka onnettomuuteen ja ulkonäkösi kärsii, mistä voit tietää, ettei miehesi kiusaa sinuakin hengiltä? Sinuna olisin jo hyvin kaukana tästä miehestä.

Vierailija
20/204 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanotaan että olisi raiskaaja?

Ei missään, se oli varmaankin esimerkki.... hönö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi