Vauvaterrori pantiin aisoihin lentokoneessa! Lisää tätä!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005036509.html
Vaatebloggari pistettiin huutavine vauvoineen ykkösluokasta koneen takaosaan ääkymään. Bloggaaja tietenkin veti herneet nenään kun heitä kohdeltiin epäreilusti. Kuitenkin koneellinen ihmisiä on saanut maksaa matkansa ja kärsiä metelistä, eikä se ole hänen korkeudelleen mitään.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on lentoyhtiön kommunikaatiossa. Pitää päättää haluaako myydä luksusta ja rauhaa vai sisäänpääsyn kaikille. Joko ikäraja ykkösluokkaan eikä lippuja myydä lapsiperheille tai selvä ilmoitus kaikille matkustajille, että lippu ykkösluokassa ei takaa rauhallista matkaa.
Näin juuri ja mikäli luokilla ei ole mitän eroa niin ei niistä voi laskuttaakaan eritavalla. Se vain on niin että siellä ei saa eikä kuulu makkaloida eikä mellastaa sen enempää vauva kuin se humalainenkaan tai pskn tärkeä blokkari.
Ja sinä joka olit sitä mieltä että sulla on varaa ja sun lasta ja vaimoa ei tällätavalla kohdeltaisi tai rupeaisi paikat hajoamaan niin kuule ihan samat sanat jos mun korviani sun pentus rääkymisellään turmelis niin sillä pennulla olis hyvin äkkiä nyrkki kidassa. Että ihan niinkuin "herra mulla on varaa" haluaa.
Vittu mikä pelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on lentoyhtiön kommunikaatiossa. Pitää päättää haluaako myydä luksusta ja rauhaa vai sisäänpääsyn kaikille. Joko ikäraja ykkösluokkaan eikä lippuja myydä lapsiperheille tai selvä ilmoitus kaikille matkustajille, että lippu ykkösluokassa ei takaa rauhallista matkaa.
Näin juuri ja mikäli luokilla ei ole mitän eroa niin ei niistä voi laskuttaakaan eritavalla. Se vain on niin että siellä ei saa eikä kuulu makkaloida eikä mellastaa sen enempää vauva kuin se humalainenkaan tai pskn tärkeä blokkari.
Ja sinä joka olit sitä mieltä että sulla on varaa ja sun lasta ja vaimoa ei tällätavalla kohdeltaisi tai rupeaisi paikat hajoamaan niin kuule ihan samat sanat jos mun korviani sun pentus rääkymisellään turmelis niin sillä pennulla olis hyvin äkkiä nyrkki kidassa. Että ihan niinkuin "herra mulla on varaa" haluaa.
Sopii yrittää.
Et pääsisi puolta metriä lähemmäs kunnes vetäisin potkunyrkkeilyllä pään irti sinulta.
Osaan myös karatea.
T: se rikas isä
Voi nynnyys sinuakin, eiköhän se ole mulla hieman pidempi ja parempi itsepuolustustausta. Ja jos sun mielestä oikeuden ottaminen omaan käteen on oikein niin kyllä jäät minulle toiseksi. Kylläpä tulee sun elämästäsi vaikeaa heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii yrittää.
Et pääsisi puolta metriä lähemmäs kunnes vetäisin potkunyrkkeilyllä pään irti sinulta.
Osaan myös karatea.
Voi nynnyys sinuakin, eiköhän se ole mulla hieman pidempi ja parempi itsepuolustustausta. Ja jos sun mielestä oikeuden ottaminen omaan käteen on oikein niin kyllä jäät minulle toiseksi. Kylläpä tulee sun elämästäsi vaikeaa heh.
Niin, siis olitko sinä nyt tuo joka oli iskemässä kaikessa urheudessaan nyrkkiä lapsen kitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii yrittää.
Osaan myös karatea.
Niin, siis olitko sinä nyt tuo joka oli iskemässä kaikessa urheudessaan nyrkkiä lapsen kitaan?
Kyllä siinä vaiheessa kun joku sekopää alkaa riehumaan ja hajoittamaan lentokonetta, vaarantaen kaikkien muidenkin matkustajien hengen.
Tosin se oli vain kuitti tälle sekopäiselle "mulla on varaa mä saan tehdä mitä haluan"
Jos ei kestä vauvan itkua, kannattaa lisätä yöunia, tai hakeutua hoitoon.
Lapsen äidillä ja ennenkaikkea lapsella on oikeus ykkösluokkaa.
Sitä paitsi ykkösluokassa matkustajat eivät juurikaan maksele lippujaan, vaan moni matkustaa ihan verovaroilla sinäminämullesulle-politiikan ja agressiivisen (lue rikollisen) verosuunnittelun hedelmillä.
En kaipaile juurikaan vanhoja aikoja, mutta tämä nykyajan hedonistinen itsekkyys lyö jalat alta.
Vauva maksaa lipustaan ja jos tarvitsee kommunikoida esim. masun nipistelyn takia, niin sitten vaan.
Lätkä_60 kirjoitti:
Sitä paitsi ykkösluokassa matkustajat eivät juurikaan maksele lippujaan, vaan moni matkustaa ihan verovaroilla sinäminämullesulle-politiikan ja agressiivisen (lue rikollisen) verosuunnittelun hedelmillä.
En kaipaile juurikaan vanhoja aikoja, mutta tämä nykyajan hedonistinen itsekkyys lyö jalat alta.
Vauva maksaa lipustaan ja jos tarvitsee kommunikoida esim. masun nipistelyn takia, niin sitten vaan.
Voi voi näitä kun lapsella on OIKEUS. No ei ole. Lapsella on mahdollisuus jos porukat on tarpeeksi varakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka surulliseksi näistä tulenkaan. Mikä ihmisiä vaivaa? Kaikesta ärsyynnytään, julkisissa paikoissa pitäisi olla hipihiljaista jne jne.
Olen lapseton ja toki, vauvan itku kuulostaa inhottavalta. Mutta niin kuulostaa moni muukin asia, esimerkiksi aikuisten typerät kovaääniset jutut kahvilan naapuripöydässä. Jotenkin kuitenkin ihmiset saisivat ymmärtää sen, että jos yleisillä paikoilla ollaan (tai yleisessä kulkuneuvossa), sitä melua nyt vaan pitää sietää. Ja äärimmäisen epätodennäköistä, että se vauva olisi koko matkaa huutanut, luultavasti nousu teki kipeää korviin ja tilanne olisi helpottanut, kun olisivat päässeet vähän kanniskelemaan pientä tms.
No, tiedän että tämä saa miljoona alapeukkua.
Kun ihmiset maksavat ison hinnan jostakin niin ne ei todellakaan halua kuunnella lapsen itkua
Lätkä_60 kirjoitti:
Oikeesti? Vauva maksaa lipustaan ja muut ei?! Sinähän hauska olet:)
Hahhaa huomaa kyllä ketkä täällä on näitä sinappikoneineen matkustavia maailmannapoja :DD Mua ei haittaa lapset koneessa, kun ovat rauhallisia ja käyttäytyvät siivosti. En myöskään revi persettäni jos vauva itkee nousu/laskutilanteessa, ymmärrettävää se on. Mutta jos äpärä rääkyy rääkymisen ilosta niin pois koneesta sellaset. Oli sitten 0v tai 50v.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vauva ja hänen äitinsä saisi nauttia 1lk "ylellisyydestä"?
Miksi tavis- luokan matkustajien piti alkaa kuunteleen 1lk vauvan itkua?
Olivatko he syyllisiä vauvan itkuun?
Olisiko tavis-puole itkevä vauva siirretty 1lk:n puolelle?
Jos 1lk:ssa matkustava lihava herra Isoherra äänekkäästi puhuessaan olisi alkanut piereskelemään, olisiko net siirretty tavisten joukkoon haisemaan ja mökeltään?
Ei muidenkaan sitä tarvitse sietää.
Lentokoneeseen voisi laittaa ikärajan 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein. En ymmärrä miksi ykkösluokkaan edes saa ottaa vauvan, siellä pitäisi olla joku esim. 7 vuoden ikäraja. Koska ensimmäisen luokan matkustajat maksavat extraa nimenomaan mukavuudesta.
Niin kauan kun tuollaista sääntöä ei ole, ei vauvan takia voi sieltä myöskään heittää ulos. Yhtä lailla sillä vauvan äidillä oli lippu ykkösluokkaan.
Maksoko se siitä lapsesta myös lipun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vauva ja hänen äitinsä saisi nauttia 1lk "ylellisyydestä"?
Miksi tavis- luokan matkustajien piti alkaa kuunteleen 1lk vauvan itkua?
Olivatko he syyllisiä vauvan itkuun?
Olisiko tavis-puole itkevä vauva siirretty 1lk:n puolelle?
Jos 1lk:ssa matkustava lihava herra Isoherra äänekkäästi puhuessaan olisi alkanut piereskelemään, olisiko net siirretty tavisten joukkoon haisemaan ja mökeltään?Koska ne 1.luokan matkustajat maksaa MUKAVUUDESTA. Jos yksi häiriköi, niin tottakai se heitetän ulos mieluummin kun aletaan maksamaan kaikille muille ykkösluokan matkustajille hyvitystä..tajuatkohan yhtään mitä se lentäminen ykkösluokassa maksaa? Ja kuka edes on niin dorka että vie vauvan sinne.. en voi ymmärtää.
Häiriköinti käsitteenä edellyttää, että edes jollain tasolla voi tiedostaa toimivansa häiritsevästi. Tämä ei vauvalle ole mahdollista, ei vauva ymmärrä kuin oman kurjan olonsa.
Häiriköijät voi ja pitää poistaa, tosin en sitäkään ymmärrä miksi olisi oikein siirtää häiriköijää muiden riesaksi. Vauva ei ole häiriköijä, valitan, ja vauvan melua nyt vaan täytyy yrittää sietää. Etenkin jos vanhemmat parhaansa yrittävät tämän oloa helpottaa.
Ei mutta se äiti on häirikkö. Hänen pitäisi tietää että hän ei voi kontroloida lastaan joten silloin lapsen pitää jäädä kotiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva olisi varmaan vinkujien mielestä pitänyt heittää laskuvarjo selässä ulos. Tai ehkä mieluummin ilman.
Ei kukaan ole kyllä sellaista toivetta vielä esittänyt... Eiköhän riitä se turistiluokkaan siirtäminen niin ykkösluokkalaiset saavat olla maksamassaan rauhassa
Eivät he maksa mistään rauhasta, vaan hiukan väljemmistä tiloista.
Vierailija kirjoitti:
Lentomatkustaminen on vain matkustamista, ei mitään ylellisessä retriitissä lepäilyä. Menkööt yksityiskoneella ne, jotka eivät halua, että koneeseen tulee muitakin, jopa pikku lapsia.
Sielä turistiluokassa voi olla joku joka säästänyt 5v päästäkseen tapaamaan äitiää toiselle puolen maata, miksi hänen matkansa pitäisi pilata huutavan lapsen takia vain että herra plösö, jonka matkan on firma maksanut saisi viettää matkansa rauhassa.
Tämä maailma on kamala paikka, millään muualla ei ole väliä kuin rahalla pönkitetyllä itsekkyydellä, muista ja varsinkin pienemmistä saati kyöhemmistä viis.
Ne hemmetin pentujen äidit hankkikoot oman koneen. Kenenkään ei tarvitse kuunnella jonkun pennun mölinää ja kitinää.
Se joka ääntä pitää poistetaan ei ne jotka siitä kärsii
Vierailija kirjoitti:
Voi nynnyys sinuakin, eiköhän se ole mulla hieman pidempi ja parempi itsepuolustustausta.
Ehkä vauvojen hakkaamisesta sinulla on kokemusta. Minä taas niitän raavaita miehiä lakoon kämmensyrjä iskuillani. Suosittelen korvatulppien hankkimista. Kun olen aikani vedellyt sinua korvapuusteilla pitkin korvia niin voin kruunata sinut unien maille asentamalla keltaiset korvasuojat korvakäytäviisi niin saat sikeämmät unet.
Minä määrään täällä ja jos minä olen lennolla perheeni kanssa niin se olet sinä joka pitää päänsä kiinni ja esittää tyytyväistä matkustajaa vaikka luonnehäiriöinen murrosikäinen poikani kuuntelisi heavyä liian kovalla vieressäsi. Ainoa asia mitä sinä voit tehdä on esittää kyseisen genren ystävää.
Haluan muistuttaa että se on minun perheeni joka on lentokoneessa sillä aikaa elokuvan päähenkilökuntaa. Et sinä.
Voit ohjata oman elokuvasi. Voisit olla oman elokuvasi lastentarhaporu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneisiin voisi rakentaa yksityisloosseja ääni jne eristyksellä ja näistä saisi halutessaan maksaa häiriintyjät. Ainiin, niitähän onkin joillain yhtiöillä, siitä vaan buukkaamaan, jos ei kestä muita ihmisiä.
taidat olla julkissektorilla, kun keksit tällaisia vuori tulee Muhammedin luo-tyyppisiä ratkaisuja. Kumpi mahtaa olla järkevämpää, se että rakennetaan 500 yksitysloossia "turhasta häiriintyjille", vai kaksi niille ääkyvien vauvojen/taaperoiden kanssa matkustaville?
Missaat pointin. Jos on taipumusta häiriintyä, ei pidä olla siellä missä muut. Voihan se häiriö olla vaikka edessä olevan hajuvesi, takana olijan jalkahiki tai kuorsaus. Eivät meluisat lapset ole maailman ainoa ärsyttävä asia.
Ei ainoa mutta kaikista veemäisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos känninen metelöi koneessa kone tekee välilaskun ja poistaa mölisijän koneesata tämän mölisijän kustannuksella. Rääkyvän pennun kanssa lentoyhtiön kuuluisi toimia samoin eikä siirtää lasta muiden matkustajien riesaksi.
Vaikka et ole koskaan ollut lapsi, eikä sinusta koskaan tule vanhuudenheikkoa seuraavan sukupolven elättiä, niin...
Tuollainen lentoyhtiö pitäisi poistaa kaupparekisteristä.
Lentoyhtiön tehtävä on palvella asiakkaitaa ja tuottaa rahaa. Kenelläkään ei ole mikään oikeus matkustaa lentokoneella.
Pienille vauvoille lentäminen on sietämättömän kivuliasta, siksipä he itkevätkin lentokoneessa.
En ymmärrä miksi yleensäkään pikkuvauvojen kanssa pitää lentää minnekään. He eivät pysty käsittelemään kipuaan mielellä, kuten isommat lapset ja aikuiset. Kipumuisto jää kehoon, vaikka sille ei ole sanoja. Aivan täysin turhaa lapsen rääkkäämistä. Toki ymmärrän että joskus vain on pakko siirtyä, mutta oikeesti, huvikseen rääkätä lasta, en ymmärrä.
Oikein. Ykkösluokassa maksetaan ylimääräistä siitä rauhasta ja lisätilasta. Monet myös tekevät koko lennon ajan töitä.
Lisäksi: pitääkö sitä vauvan ekaa lentomatkaa lähteä harjoittelemaan pitkällä 6 tai 8 tunnin lennolla? (Kun ei ole mistään huonosti toimeentulevasta henkilöstä edes kyse)
Menikö vähän säälittäväksi..