Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nirsot prinsessat latsii miehiäkö

vaimona 44v
08.01.2017 |

Hesarissa lääkäri kirjoittaa mielipiteenään ettei ole saanut vaimoa. Suomalaiset naiset on kasvatettu prinsessasaduilla valikoiviksi. Miehen on oltava täydellinen aviomies. Näille pronsessoille ei kelpaa mikään mies ja 66% eroista johtuu nirsoista vaimoista.

Onkohan tämä lääkäri ruma ja ilkeä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/mielipide/art-2000005036299.html

Olen samaa mieltä, vaikka olen nainen. Omat ystäväni ovat jättäneet lastensa isiä, koska "olimme vain ystäviä". Rauhallinen perhe-elämä ei riitä, kun pitäisi olla jotain blingblingelämää, eikä olla itse valmiita tekemään elämästä mukavaa, vaan halutaan vaihtaa johonkin toiseen mieheen, joka täyttäisi kaikki unelmat. Ei huomata, että mennään ojasta allikkoon.

Vierailija
2/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimona 44v kirjoitti:

Hesarissa lääkäri kirjoittaa mielipiteenään ettei ole saanut vaimoa. Suomalaiset naiset on kasvatettu prinsessasaduilla valikoiviksi. Miehen on oltava täydellinen aviomies. Näille pronsessoille ei kelpaa mikään mies ja 66% eroista johtuu nirsoista vaimoista.

Itseasiassa sinä olet lukenut ihan itseksesi hänet vaimottomaksi, sillä siitähän ei ole tekstissä mainintaa.

Kannattaa opetella lukemaan ilman ennakkoasenteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kuin miehillä ei olisi mitään vaatimuksia. Kaiken ikäisille, tyyppisille, näköisille ja kokoisille miehille pitäisi riittää nuoria impiä, joilla on missin ulkonäkö,  tissiä, p*rssettä, halu passata ja antelias mieli. 

Vierailija
4/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimona 44v kirjoitti:

Näille pronsessoille kelpaisi varmaan ainakin kirjoitustaitoinen mies.

Vierailija
5/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikään kuin miehillä ei olisi mitään vaatimuksia. Kaiken ikäisille, tyyppisille, näköisille ja kokoisille miehille pitäisi riittää nuoria impiä, joilla on missin ulkonäkö,  tissiä, p*rssettä, halu passata ja antelias mieli. 

Kunhan olisi älyllisesti ja elämänasenteellisesti tasavertainen.

Vierailija
6/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä saako sinun mielestäsi nainen etsiä samanlaista kumppania itselleen? Eikö?

Vierailija
7/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä saako sinun mielestäsi nainen etsiä samanlaista kumppania itselleen? Eikö?

Tietysti saa.

Harvempi tajuaa mitä on etsimässä.

Etsitään jotain mitä kuvitellaan itselleen sopivaksi ja sitten petytään kun se ei olekaan se mitä luultiin etsittävän.

Vierailija
8/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuossa kirjoituksessa kiinnostaa lähinnä se, miksi kirjoittaja katsoo asiakseen ilmoittaa tittelinsä.

Vierailija
9/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei titteli, 140 000 euron vuositulot, poikamainen ulkonäkö ja sutjakka avoauto riitä houkuttelemaan prinssi Rohkea-faneja apajille, onko mielipidekirjoituksen kirjoittajassa jotain salattua ei-ei-ei-ominaisuutta dominoivassa määrin?

Vierailija
10/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei titteli, 140 000 euron vuositulot, poikamainen ulkonäkö ja sutjakka avoauto riitä houkuttelemaan prinssi Rohkea-faneja apajille, onko mielipidekirjoituksen kirjoittajassa jotain salattua ei-ei-ei-ominaisuutta dominoivassa määrin?

Jospa hän kirjoittaa fuksivuoden kokemuksistaan.

Vierailija
11/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan naisille koskaan katumus siitä että jättävät kaikinpuolin hyvän miehen kun ei arki ollutkaan sitä mitä odotti? Ja tajuaa sen vasta sitten myöhemmin kun on yksin tai uuden miehen kanssa.

Vierailija
12/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tuossa kirjoituksessa kiinnostaa lähinnä se, miksi kirjoittaja katsoo asiakseen ilmoittaa tittelinsä.

Koska se joka naisia millään tavalla julkisesti arvostelee, saa heti henkilöhyökkäyksiä vastaukseksi. Yksi niistä on, että olisi joku kouluttamaton luuseri.

Vierailija
13/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan naisille koskaan katumus siitä että jättävät kaikinpuolin hyvän miehen kun ei arki ollutkaan sitä mitä odotti? Ja tajuaa sen vasta sitten myöhemmin kun on yksin tai uuden miehen kanssa.

Exäni ainakin tajusi, sillä sen jälkeen kun hän oli tehnyt kotona oloni mahdottomaksi ja erillään asumisen jäälkeen hän siirtyi erääseen tyyppiin, jonka jonka kanssa elämä ei taatusti ollut enää tylsää.

Sillä ei ollut edes oleskelulupaa ja ties mitä kolttosia takana.

Vierailija
14/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se joka naisia millään tavalla julkisesti arvostelee, saa heti henkilöhyökkäyksiä vastaukseksi. Yksi niistä on, että olisi joku kouluttamaton luuseri.

Taii sitten tämä uros vain näppärästi mainostaa itseään ja toivoo löytävänsä epänirson kullan.

https://www.mehilainen.fi/terveyspalvelut/asiantuntijat/6277

Vierailija
15/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taii sitten tämä uros vain näppärästi mainostaa itseään ja toivoo löytävänsä epänirson kullan.

https://www.mehilainen.fi/terveyspalvelut/asiantuntijat/6277

Mukavan näköinen tyyppi, mutta tukka ei oikein sovi kasvoihin.

Vierailija
16/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pistää silmään kirjoittajan kommentti: "Miehiä moinen kasvatus tai ajattelumalli ei rasita. He suhtautuvat parisuhteen muodostamiseen vähemmän idealistisesti ja enemmän realistisesti. Vähän kuin käytetyn auton hankkimiseen: Otetaan se mikä on tarjolla. Kunhan toimii kohtuullisesti, kalliimpaankaan ole varaa".

En haluaisi olla kenenkään kanssa suhteessa ihan vain sen takia kun mies ei sattunut parempaakaan löytämään. Kun kerran kirjoittaja tykkää verrata naisen hankkimista auton hankkimiseen, niin sanoisi nyt myös samalla sen että sitten kun mies ei jaksa enää panostaa siihen vanhaan käytettyyn kotteroon, niin suunnitelmissa on säästää rahaa ja ostaa parempi ja uudempi auto. Eli hankkii jossain välissä edustavamman naisen, välillä kelpaa huonompikin kunhan nyt vain edes on joku.

Minä en odota mieheltä mitään erikoisempaa, pitää olla tolkku ja haluta samoja asioita kuin minä. Kaksi suhdetta olen lopettanut siihen, että mies ei ole herättänyt minussa mitään tunteita, vaikka muuten mitään vikaa ei ole ollutkaan. En oikestaan olisi edes halunnut seurustella heidän kanssaan alun perinkään, mutta jotenkin ajauduin siihen tilanteeseen kun en halunnut olla ilkeä. En ole katunut, nyt olen naimisissa unelmieni miehen kanssa, joka on ihan tavallinen tallaaja ja myös samalla aallonpituudella minun kanssani. 

Tuskinpa mieskään haluaa olla suhteessa missä nainen ei tunne mitään miestä kohtaan?

Vierailija
17/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pistää silmään kirjoittajan kommentti: "Miehiä moinen kasvatus tai ajattelumalli ei rasita. He suhtautuvat parisuhteen muodostamiseen vähemmän idealistisesti ja enemmän realistisesti. Vähän kuin käytetyn auton hankkimiseen: Otetaan se mikä on tarjolla. Kunhan toimii kohtuullisesti, kalliimpaankaan ole varaa".

En haluaisi olla kenenkään kanssa suhteessa ihan vain sen takia kun mies ei sattunut parempaakaan löytämään. Kun kerran kirjoittaja tykkää verrata naisen hankkimista auton hankkimiseen, niin sanoisi nyt myös samalla sen että sitten kun mies ei jaksa enää panostaa siihen vanhaan käytettyyn kotteroon, niin suunnitelmissa on säästää rahaa ja ostaa parempi ja uudempi auto. Eli hankkii jossain välissä edustavamman naisen, välillä kelpaa huonompikin kunhan nyt vain edes on joku.

Minä en odota mieheltä mitään erikoisempaa, pitää olla tolkku ja haluta samoja asioita kuin minä. Kaksi suhdetta olen lopettanut siihen, että mies ei ole herättänyt minussa mitään tunteita, vaikka muuten mitään vikaa ei ole ollutkaan. En oikestaan olisi edes halunnut seurustella heidän kanssaan alun perinkään, mutta jotenkin ajauduin siihen tilanteeseen kun en halunnut olla ilkeä. En ole katunut, nyt olen naimisissa unelmieni miehen kanssa, joka on ihan tavallinen tallaaja ja myös samalla aallonpituudella minun kanssani. 

Tuskinpa mieskään haluaa olla suhteessa missä nainen ei tunne mitään miestä kohtaan?

Jos pyrkii siihen mikä ei ole tarjolla, niin on pysyvästi yksin.

Vierailija
18/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tuossa olet "autoja" vaihdellut ja sillä aikaa odotellut sitä uutta ja urheilullista.

Hiukan epäreilua niitä aiempia kohtaan.

Vierailija
19/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksen kirjoittajalla autovertaukset sujuvat, koskapa itsellä on aika helevetin hieno avoauto. 

Vierailija
20/35 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pyrkii siihen mikä ei ole tarjolla, niin on pysyvästi yksin.

Ihan oikeasti, haluaisitko sinä olla parisuhteessa, jopa naimisissa, sellaisen ihmisen kanssa, jolle tiedät olevasi vain väliaikaisratkaisu siihen asti, kunnes löytyy parempi? Minä en. Jos tarkoituksena on viettää loppuelämä yhdessä, en halua joka päivä pohtia, joko puoliso on löytänyt paremman kumppanin itselleen. Eihän tuollaisen puolison kanssa voisi hankkia edes lapsia, kun ero voi tulla minä päivänä hyvänsä.

Minulla on pitkä parisuhde, yli 30 vuotta. Se ei olisi kestänyt noin pitkään, jos välillämme ei olisi molemminpuolista rakkautta ja kunnioitusta toista kohtaan. Toivon, että meillä on vielä edessä yhtä pitkä jakso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä