Sanoja/ilmaisuja, joita inhoat?
Itse inhoan jos joku käyttää sanoja mutustella tai makustella. Ehkä tuo makustella on pahempi.
Kommentit (116)
Lämpöily, kipuilu, ovisnippailu.
Ruoka-aiheisista sormisuola.
Yyyyyh.
Kasvatuskumppanuus, tunteiden sanoittaminen, mukavuusalue, tuoksuttaa (kun tarkoitetaan haistamista)
Edukas - onko tämä edes sana? Se on EDULLINEN!! Juurikin näin - aaargh!!
Meteorologien kuurotella. Iltapäivällä lännessä kuurottelee. Miksi ei voi sanoa, että esiintyy sadekuuroja? Sen sijaan pitää käyttää muka hienosti keksittyä uutta verbiä. Ällöttävää lässytyskieltä. Samoin kuin vaunutella, pottailla, lämpöillä, kipuilla... :x
Askelmerkit, silloin kun ei puhuta pituushypystä.
Hillotolppa. Kohdunnapukka. Tulee mieleen joku vanha savolaismieslääkäri tonkimassa, "no mittee se tiältä löytyy, ka sehän on napukka!" Eikö tosiaankaan ole parempaa nimitystä löytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Hillotolppa. Kohdunnapukka. Tulee mieleen joku vanha savolaismieslääkäri tonkimassa, "no mittee se tiältä löytyy, ka sehän on napukka!" Eikö tosiaankaan ole parempaa nimitystä löytynyt?
Mitähän nuo edes tarkoittaa? En ole koskaan kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nuo edes tarkoittaa? En ole koskaan kuullut.
Soini käyttää puheissaan ensimmäistä. Toinen taas on anatominen termi.
Avaisitkos vähän tätä? Minä nyt vähän avaan tätä.
Kompata
Aiemmin käytettiin vain rumpalista, jonka piti kompata. Tai osaatko bossanova kompin.
Nyt kun puheissa ollaan samaa mieltä, niin hän komppaa😝
Vierailija kirjoitti:
Kompata
Aiemmin käytettiin vain rumpalista, jonka piti kompata. Tai osaatko bossanova kompin.
Nyt kun puheissa ollaan samaa mieltä, niin hän komppaa😝
No onhan tuo sentään paljon parempi kuin "yhtyä edelliseen puhujaan"! Jumalauta että mä ihmettelen, miten tuota "yhtymistä" käytetään edelleen niin paljon, se on tosi noloa! Mieluummin vaikka komppaa edellistä, kunhan vaan ei yhdy tähän...!
Maikku
Voikkuleipä
Kiintoisa
Some
Verkostoitua
Halpuuttaa
Erinomanlainen
Lääkkeet.
Jos ei muuta kommentoitavaa ole, voisi lääkkeet-sanan jättää kirjoittamatta viestin ainoaksi sisällöksi.
Raskautua, yöks.
Soini, Trump , Halla-aho, Lohela, Elomaa, voit jatkaa listaa, kaikki idiootteja, jotka toiset idiootit ovat äänestäneet edustamaan itseään. En voi ymmärtää ihmisten typeryyden määrää!
Dinneri. "lähdössä dinnerille!!" Siis illalliselle!!! Mua muutenkin ärsyttää kun yhdistellään englanninkielisiä sanoja samalla kun puhutaan suomea. Ja tämä teinien käyttämä YAAAS voi kiesus en kestä.
Ja hirvein sana ehkä koskaan: Masuasukki. Yööörgh en voi sietää tota...
Jotain vauva- palstalaisten maneereja: "huoh", "tämä" ja "reps". Niin ja "näppis".
"valhemedia"
"valtamedia"
Kumpikaan edellisistä ei tarkoita mitään, kertoo ainoastaan kirjoittajan omasta ajatusmaailmasta.
"ottaa koppi"
Typerää