Sanoja/ilmaisuja, joita inhoat?
Itse inhoan jos joku käyttää sanoja mutustella tai makustella. Ehkä tuo makustella on pahempi.
Kommentit (116)
Röi. Tehdä röitä, mennä röihin jne. Arrrrgh!!!
Sujauttaa. En tiedä miksi tää on niin kovin ylivoimainen mulle. "Hän sujautti lompakkonsa käsilaukkuun". Varmaan samaa hienostelevan oloista kielenkäyttöä kuin aiemmin mainittu sipaiseminen. Ärsyynnyn myös siitä.
Inhokkeja:
"terppa!" (tervehdys kuin sukupuolitauti)
"näillä spekseillä"
"päivittää" (vaatekaapin, keittiön ym "päivitys")
"elimineissön"
"napsahtaa" (siitä napsahtaa linnatuomio tmv.)
"Jätän tän vain tähän"
"Just sayin ✌🏼️"
AAAARRRRRGHHHH!!
Meikin sipaisu kasvoille. Dinnerillä ja lunchilla käyminen tyttöfrendien kanssa clutch kainalossa ja rouheat conssit jalassa.
Blogikieli, nykypäivän "heippa olen kolmikymppinen uusiopissis helsingistä" -verbaliikka.
Vierailija kirjoitti:
jankkaaja, vihaaja, tor-verkko häirikkö mitä näitä nyt oli
Hater!
Mitkä on sun substanssit ja kompetenssit?
- Mikä on sun kielitaito...
Yliopisto-opiskelija ja/tai akateeminen henkilö joka tunkee joka asiaan omahyväisesti sanan KOMPETENSSI, jota tavallinen tallaaja ei ymmärrä ja siksihän se siihen puheeseen niin näpsäkästi tuleekin.
Yliopisto-opiskelija ja/tai akateeminen henkilö joka tunkee joka asiaan omahyväisesti sanan KONTEKSTI, jota tavallinen tallaaja ei ymmärrä ja siksihän se siihen puheeseen niin näpsäkästi tuleekin.
Ei olis pitänyt lukea edellistä viestiä kun ajatus katkesi :D
internetin ihmeellinen maailma
sulla menee nyt puurot ja vellit sekaisin
Jonkun toimesta! Rosvo otettiin kiinni poliisin toimesta. Poliisi otti rosvon kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten meni noin niinku omasta mielestä?
Heh. Minä taas tykkään tuosta sanonnasta. Se sisältää toisinaan kehoituksen, että palataanpa maan pinnalle ja todellisuuteen.
Minulle taas tulee vaikutelma, että sanoja ylimielisesti asettaa itsensä puhekumppanin yläpuolelle.
Jyskälä. Se on J Y V Ä S K Y L Ä. Jyskä on kaupunginosa.
Stanan toukohousut.
"Isosti" - Ei ole edes suomea. Joku teki joskus huonon käännöksen Think Big -mainoksesta, ja median edustajat jäivät kiinni tähän sanaan. Erityisesti tiettyjen nuorisoradiokanavien juontajat viljelevät tätä sanahirvitystä kuin viljaa. Vielä 90-luvulla olisi äidinkielentunnilla tullut iso miinus tästä.
"Kokoustaa" - Voi luoja. Saa olla aika kiireinen ihminen, että ei kykene sanomaan "pidetään kokous". "Kokoustetaan"... AAAAAAAArrrrrrrGGGGGGhhhhh!!!! EI TÄMÄ OLE VERBI!!!!
Sosiaalinen media.
Kaikki sivistyssanat, joilla on tarkoitus vain briljeerata.
Vierailija kirjoitti:
Miten meni noin niinku omasta mielestä?
XD Oletko kuullut tämän useinkin?
Bae
Jaksuhali
Raksu
Masu
Varsinkin iltapaskan viljelemä "Kuin koskaan", vähän väliä saanu lukea "Kauniimpana-uhkeampana-kuumempana kuin koskaan"