Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset usein liioittelevat hyvän huumorintajun merkitystä miehen valinnassa

Vierailija
07.01.2017 |

Mistä tämä johtuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh millainen se on sinun mielestäsi? Missä ja miten olet tällaisen epäkohdan huomannut?

Vierailija
2/6 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh millainen se on sinun mielestäsi? Missä ja miten olet tällaisen epäkohdan huomannut?

Millainen on mikä? Minun huumorintajuniko? Se on todella hyvä.

Olen huomannut tämän naisten kumppanivaatimuksia kuunnellessani ja havainnoidessani ketkä miehet oikeasti ovat niitä tavoiteltuja. Ne eivät ole niitä huumorintajuisimpia. Itse asiassa olen havainnut hyvin vähän korrelaatiota hyvän huumorintajun ja hyvän "naismenestyksen" välillä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä on hyvä huumorintaju ja se käy hyvin yksiin omani kanssa. Meillä nauretaan paljon. Iso osa asioista on sisäpiirihuumoria, jota ei voi selittää toisille. En ymmärrä aloittajan kommenttia, että hyvällä huumorintajulla ja naismenestyksellä olisi korrelaatiota keskenään. Miksi pitäisi? Miehellä ei ollut seurustelusuhteita ennen minua eikä myöskään minulla, ensimmäisiä ja todennäköisesti viimeisiä kumppaneita toisillemme ollaan.

Vierailija
4/6 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä johtuu?

Huumori on vaikea laji.

Sen on suotavaa olla yhtä hyvää tai huonoa kuin omalla kumppanilla. Näin vältytään hernepaloilta otsaonteloon asti vetäistynä.

Vierailija
5/6 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on mikä? Minun huumorintajuniko? Se on todella hyvä.

Olen huomannut tämän naisten kumppanivaatimuksia kuunnellessani ja havainnoidessani ketkä miehet oikeasti ovat niitä tavoiteltuja. Ne eivät ole niitä huumorintajuisimpia. Itse asiassa olen havainnut hyvin vähän korrelaatiota hyvän huumorintajun ja hyvän "naismenestyksen" välillä.

Ap

Tai sitten huumorintajusi on vain huono. Osaatko nauraa itsellesi?

Vierailija
6/6 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella ihmisellä voi synkata keskenään tosi hyvin ja olla keskenään samanlainen huumorintaju. He ovat silloin toistensa mielestä hauskoja ja huumorintajuisia.

Ulkopuolisella voi olla ihan erilainen huumorintaju. Hänestä noilla kahdella voi olla todella huono huumorintaju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi