Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa tätä balettituntia

Vierailija
07.01.2017 |

Kohdassa 10:17 ja 14:24 , onko balettiopetus Suomessakin tämmöstä:o?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan vapaamuuraripiireistäkö alkoi baletti feodaalietiketin noudattamisesta?

Vierailija
22/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon ellei balettia voi opettaa sättimättä ja lyömättä niin saisi koko lajin antaa kuivettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole baletin opetus Suomessa tuollaista. Opettaja ei koskaan tönäise/satuta oppilasta.

Olen tanssinut kuusi vuotiaasta lähtien balettia ja nähnyt vain kerran väkivaltaa käytettävän oppilaisiin. Oppilailla oli vyötäröllä kuminauha ja jos asento ei ollut hyvä, opettaja otti kuminauhasta kiinni ja räpsäytti sen oppilaan vatsaan.

Vierailija
24/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sama ope 6:10 alkaen , eri video :

Tuo tyttö itki lyömisen jälkeen lisäksi julkinen nöyryytys dokkarin aikana. Karmeaa touhua!

Vierailija
25/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo opettajat kostavat nuorille jotain.

Vierailija
26/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole baletin opetus Suomessa tuollaista. Opettaja ei koskaan tönäise/satuta oppilasta.

Olen tanssinut kuusi vuotiaasta lähtien balettia ja nähnyt vain kerran väkivaltaa käytettävän oppilaisiin. Oppilailla oli vyötäröllä kuminauha ja jos asento ei ollut hyvä, opettaja otti kuminauhasta kiinni ja räpsäytti sen oppilaan vatsaan.

Onko kukaan koskaan tuonut kokemaansa väkivaltaa baletista esiin? Ei koska ei ole varaa siihen? Aikamoinen aukko oikeuksissa. Puolustuskyvyttömiltä lapsilta vielä evätty valitusmahdollisuudet?

Vierailija
27/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin baletissa ja aika pitkälle pääsin joten haastettakin alkoi olemaan ja oikeat tossutkin tuli tutuksi. Ei meitä opettaja kyllä koskaan lyönyt, huusi kyllä muttei lyönyt.

Vierailija
28/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan koskaan tuonut kokemaansa väkivaltaa baletista esiin? Ei koska ei ole varaa siihen? Aikamoinen aukko oikeuksissa. Puolustuskyvyttömiltä lapsilta vielä evätty valitusmahdollisuudet?

Kyllä varmasti on tuonut. Suomessa fyysistä väkivaltaa ei juurikaan esiinny, koska on tajuttu ettei siitä ole hyötyä. Tuossakin tapauksessa opettaja oli Venäjältä, jossa väkivalta ei ole tavatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme