Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa tätä balettituntia

Vierailija
07.01.2017 |

Kohdassa 10:17 ja 14:24 , onko balettiopetus Suomessakin tämmöstä:o?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki siis :

Vierailija
2/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tossa nyt oli kamalaa? En osaa venäjää, solvattiinko siis opiskelijoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama ope 6:10 alkaen , eri video :

Vierailija
4/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lyö ja kamerat käy vielä.

Vierailija
5/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä enää jaksa katsoa, ihan hiton tylsää. Mikä oli ongelma?

Vierailija
6/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo baletinopetus siis tuollaista suomessa kertokaa nyt?

Vierailija
7/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä enää jaksa katsoa, ihan hiton tylsää. Mikä oli ongelma?

Katso nyt tuokin toinen kohta.

Vierailija
8/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lyö ja kamerat käy vielä.

Voi luoja.... Juu ei tota nyt voinu mitenkää lyömiseks sanoa. Mä olen huolissani, ku nykyään kaikenmaailman koskemiset otetaan lyömisenä...

Vierailija
9/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni tanssii kahdeksatta vuotta. Suomalainen opettaja on tiukka, mutta ei töni tms. Kertoo sanallisesti mitä pitää korjata. Mitä pidemmällä ollaan, sitä enemmän huomiota menee lahjakkaisiin oppilaisiin... niihin jotka etenevät ja saattavat olla tulevaisuuden ammattitanssijoita.

Vierailija
10/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole vieläkään vastanneet onko siis lapsille baletinopetus tuollaista? Tarviin tiedon.

Vierailija
11/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua kiinnostais tietää, että tuleeko tuon opetuksessa korkealaatuisia balettitanssijoita? Ja onko hän arvostettu balettipiireissä?

Mä odotin jotain kunnon väkivaltaa, enkä tuommoista kevyttä tönäisyä, asennon korjaamista ja läpsäisyä saadakseen käden alas.

Enkä usko, ettö suomessa baletin opettelu on samanlaista. Mutta eihän täältä korkealaatuisia maailmanluokan balettitanssijoita tulekkaan.

Vierailija
12/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen videon käden läpsäisy alas nyt oli ehkä vähän turhan voimakas, mutta ei tota mitenkään lyömiseksi ja/tai pahoinpitelyksi vielä voi sanoa. Nykyään saa varoa ihan liikaa toisten koskemista.

Vierailija
13/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ole vieläkään vastanneet onko siis lapsille baletinopetus tuollaista? Tarviin tiedon.

Jos sä nyt mietit, että laittaisitko tenavasi balettitunnille, niin ole huoletta: ei ole.

Kai nyt itsekin käsität, että tuossa on tunnilla joku edistynyt porukka, teinejä ja tapahtuu Venäjällä.

Aika monta vuotta saa lapsesi tanssia ja edetä Oopperan balettikouluun/tanssiopiston "valmennusryhmään" ennen kuin muuttuu vakavaksi. Itse olen voimistellut maajoukkuetasolla, ei ole koskaan valmentajat tönineet, ei edes venäläinen balettiope, joka kyllä oli muuten tiukka.

Vierailija
14/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin Mäntsälässä kun venäl luikkaope läpsi lapsia!

Vierailija
15/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toisaalta sanoa että nuo nuoret oppivat äärimmäistä itsehillintää mutta julmuutta saavat kokea mielestäni. Näistä tuli ehkä soviettiin hyviä pomoja sitten?

Vierailija
16/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on eräs arvostetuimpia opeja Venäjällä.

Vierailija
17/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ap:lla ei ole mitään hätää. Hänen lapsensa saa harrastella suomessa ja pitää hauskaa. Arvostettuun balettikouluun hän ei tule pääsemään ikinä.

Silloin kun ollaan tosissaan, niin ollaan tosissaan eikä leikitä. Enkä siis sano, etteikö harrastus olis kivaa ja mukavaa. Mutta noista on tarkoitus tulla maailmanluokan huippuja ja ammattilaisia. Silloin se opetuksen kuri on kovempaa.

Baletti on rankkaa ja vaatii ihan tietynlaisen kropan, että sitä voi edes harrastaa. Jo kouluun pääseminen sisään on julmaa, kun katsotaan pienten lasten kehon rakennetta ja pohditaan voisiko tällä teini-ikäisenä olls liian isot rinnat huipputanssijaksi.

Vierailija
18/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui lasten balettiharrastus siihen kun sain kuulla että balettiin " etsitään germaanista naistyyppiä"!!!! Asiasta ei enää edes neuvoteltu. Eugeniikka ei sovi kasvatusmenetelmiini mitenkään.

Vierailija
19/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon germaanisen vaatimuksen esitti venäl opettaja!

Vierailija
20/28 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ap:lla ei ole mitään hätää. Hänen lapsensa saa harrastella suomessa ja pitää hauskaa. Arvostettuun balettikouluun hän ei tule pääsemään ikinä.

Silloin kun ollaan tosissaan, niin ollaan tosissaan eikä leikitä. Enkä siis sano, etteikö harrastus olis kivaa ja mukavaa. Mutta noista on tarkoitus tulla maailmanluokan huippuja ja ammattilaisia. Silloin se opetuksen kuri on kovempaa.

Baletti on rankkaa ja vaatii ihan tietynlaisen kropan, että sitä voi edes harrastaa. Jo kouluun pääseminen sisään on julmaa, kun katsotaan pienten lasten kehon rakennetta ja pohditaan voisiko tällä teini-ikäisenä olls liian isot rinnat huipputanssijaksi.

Ai että silloin kun aikuiset sattuu olemaan ihan tosissaan niiin silloinko ei lapset leiki? Aika natsomainen asenne toisten elämää kohtaan! Lapset ovat vaan jotain materialliko sinun tarpeisiin varten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä