Miksi mies pelaa kylmää-kuumaa?
Long story short: mulla ja eräällä kundilla on ollut aikoinaan sutinaa, joka muuttui vakipanoksi, joka muuttui kaveruudeksi. Mies seurustelee tahollaan (naiset vaihtuu joidenkin kuukausien välein), minä olen sinkku. Sen jälkeen kun "aktiivinen" seksisuhteemme loppui, on mies vuorotellen kohdellut minua kylmästi ja kuumasti.
Esimerkiksi, vaikka siis mies seurustelee, suuteli hän minua pikkujouluissa muutama viikko sitten. Eilen sanoi loukkaavasti eräässä ryhmätsätissä (tyyliin: "Ei sitä [minua] kukaan nyt ois ees halunnutkaan mukaan tapahtumaan.") Tämä toistuu yleensä noin kuukauden tai kahden jaksoissa. Mies vihjailee sopimattomia, koskettelee, huomioi, huomaa muutokset esim hiuksissa, pyytää neuvoa, laittelee viestejä, hakeutuu seuraan ilman syytä, tarjoutuu avuksi, pyytää apua ja neuvoja. Kohta ei sitten kiinnosta ei niin pätkääkään, hyvä jos vastaa viestiin.
Mikä on syynä tälle kylmä-kuuma -toiminnalle? Minun käytökseni häntä kohtaa ei muutu, ja tiedän noiden kylmäkohteluiden syiden olevan muualla kuin minussa, joten en ota niitä itseeni.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... ootteko lentokentällä töissä??
Ei olla :) AP
Mulla ihan sama tilanne. :D Mietin jo hetken että oonko unissain tehny alotuksen. Ehkä puhutaan samasta tyypistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet tekee noin ja saa naiset kiihkoon juuri tuolla että nainen ihmettelee miehen toimintaa ja tunteet heittelee äärilaidasta toiseen. Toimii paljon paremmin kuin se, että huomioisi koko ajan ja olisi koko ajan lämpöä. Sellaiseen mieheen naiset kyllästyy, koska häneltä saatu huomio on itsestäänselvyys, toisin kuin pelimiehen kylmä-kuuma -leikki joka saa naisen epävarmaksi.
Kuinka pelimiehelle sitten tehdään selväksi, että moinen peli ei vetele? Kuten sanottua, en voi laittaa välejä poikki työkuvioiden vuoksi. Olen ottanut etäisyyttä sen mitä pystyn, mutta joudun pitämään häneen yhteyttä käytännössä lähes päivittäin työasioissa. AP
Ei mitenkään. Ignooraamalla koko tyyppi. Jos lähdet leikkii mukaan millään muulla tavalla, niin kohta olet haarat levällään hiljaa uikuttamassa kun pelimiehen karvaiset pakarat nousee ja laskee ylläsi, vaikka nyt kuinka inhottaisi ajatus.
Meillä on täällä vakiopalstailija uudella puumerkillään: nousevat karvapakarat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet tekee noin ja saa naiset kiihkoon juuri tuolla että nainen ihmettelee miehen toimintaa ja tunteet heittelee äärilaidasta toiseen. Toimii paljon paremmin kuin se, että huomioisi koko ajan ja olisi koko ajan lämpöä. Sellaiseen mieheen naiset kyllästyy, koska häneltä saatu huomio on itsestäänselvyys, toisin kuin pelimiehen kylmä-kuuma -leikki joka saa naisen epävarmaksi.
Kuinka pelimiehelle sitten tehdään selväksi, että moinen peli ei vetele? Kuten sanottua, en voi laittaa välejä poikki työkuvioiden vuoksi. Olen ottanut etäisyyttä sen mitä pystyn, mutta joudun pitämään häneen yhteyttä käytännössä lähes päivittäin työasioissa. AP
Pidät suhteenne täysin ammattimaisena. Juu tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä olla niin, ettet reagoi mihinkään muihin juttuihin kuin töihin liittyviin. Jos hän kysyy syytä, sanot suoraan, ettet pidä hänen pelailustaan, ja koet, ettei hän kunnioita sinua.
Okei, roger that. Maanantaista alkaen testiin, saa nähdä kuin likan käy vai meneekö homma entistä mutkikkaammaksi. AP
Hah, hah. Olet jo hävinnyt pelin jos alat "testailemaan" pelimiestä. Olet näköjään jo niin koukussa ettet itsekään sitä tajua. Pelimiesterminologiassa nuo naisten testit tunnetaan nimellä paskatesti (shit test) ja pelimiehellä on kyllä keinot niiden läpäisyyn. Jo pelkästään se, että nainen testailee miestä on merkki kiinnostuksesta ja tämänkin pelimies tietää.
Tämä on totta ja tämän olen oppinut itsekin ihan äskettäin
t. wannabe-pelimies
Noni, nyt se pyytää huomenna lähtemään harrastamaan kanssaan. Tähän aikaan illasta?? Ja just kun on eilen illalla sanonut, ettei varsinkaan mua halunnut edelliseen juttuun mukaansa. Miksi ihmeessä ei harrasta sen tyttöystävänsä kanssa? AP
Vierailija kirjoitti:
Noni, nyt se pyytää huomenna lähtemään harrastamaan kanssaan. Tähän aikaan illasta?? Ja just kun on eilen illalla sanonut, ettei varsinkaan mua halunnut edelliseen juttuun mukaansa. Miksi ihmeessä ei harrasta sen tyttöystävänsä kanssa? AP
No kun on kivempi pyörittää montaa naista keiltä saa kuin tyytyä vain yhteen.
Mitäpä jos olisit vastaamatta yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että multahan ei saa... Eikä oo saanut yli vuoteen. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että multahan ei saa... Eikä oo saanut yli vuoteen. AP
Ei näköjään estä miestä yrittämästä?
Omg, nyt tää kundi avautuu mulle vittuuntuneena fb:ssa, kun tämä tyttöystävänsä oli päivittänyt olevansa parisuhteessa tämän miehen kanssa. "Mitään kysymättä multa menee vittu tollain räjäyttää Facebookissa, VITTU!!" Mulle ei moiset päivitykset näy tältä mieheltä, varmaan laittanut multa piiloon profiilinsa osittain, ja kun hämmästelin, et mistäs hän oikein puhuu, niin ei tuu vastausta. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halveksii sinua ja myös himoitsee. Ottaisin etäisyyttä.
Kuinka voi samanaikaisesti sekä halveksia että himoita?
Ottaisin etäisyyttä, jos voisin, käytännön syistä joudun olemaan tekemisissä lähes päivittäin. Ei olla työkavereita, mutta töiden vuoksi olemme tekemisissä keskenämme. Työasiat hoituvat mallikkaasti puolin ja toisin, niissä ei ole ongelmaa. Ja seksisuhde tuli, oli ja meni ennen tätä työkuviojuttua. AP
Eihän sen miehen nimi ala E:llä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halveksii sinua ja myös himoitsee. Ottaisin etäisyyttä.
Kuinka voi samanaikaisesti sekä halveksia että himoita?
Ottaisin etäisyyttä, jos voisin, käytännön syistä joudun olemaan tekemisissä lähes päivittäin. Ei olla työkavereita, mutta töiden vuoksi olemme tekemisissä keskenämme. Työasiat hoituvat mallikkaasti puolin ja toisin, niissä ei ole ongelmaa. Ja seksisuhde tuli, oli ja meni ennen tätä työkuviojuttua. AP
Eihän sen miehen nimi ala E:llä!!
Ei. AP
Hmmm... ootteko lentokentällä töissä??