Aiotko katsoa tulevat linnan juhlat?
Kommentit (24)
En ole katsonut vuosiin. Äärettömän tylsä ohjelma.
Miksi katsoisin eliittiä joka juo meidän rahoja ja juhlii ilman omaa kansaansa? lol
En tiedä?En suunitele Tv katsominen etukäteen, vaikka olen yksin naisena.
Ehkä, en tiedä. Kerroin eilen opiskelijoilleni (opetan suomea ulkomaalaisille) linnan juhlista, ja se konsepti, että kättelyä katsotaan telkkarista, tuntui heistä hassulta. Ymmärrän.
Sähkön hinnan noustessa vastaanotto näyttää vain eliitin porsastelulta joka olisi pitänyt tältä vuodelta perua ja vetää kahden viime vuoden linjalla.
Joo aion kyllä. Tykkään traditioista ja itsenäisyyspäivän vastaanoton katsominen on yksi juhlapäivän monista traditioistani.
Ei kiinnosta katsoa eliitin mässäämistä veronmaksajien rahoilla. En ole muutenkaan katsonut Niinistön kaudella, johtuen epäsuhdasta pariskunnasta.
Pakko katsoa kun Sanna vetää boolia kaksin käsin ja yrittää iskee kaikki miehet ja lopuksi konttaa lattialla.
En ole oikein koskaan jaksanut katsoa, joten tuskin tänä vuonnakaan. Uutisista katson sitten koosteen hienoimmista puvuista.
En aio. Ennen olin aina nenä kiinni televisioruudussa, kun Linnan juhlat näytettiin. Nyt ei kiinnosta enää.
En ole koskaan katsonut. Nimikin on huono. Linnanjuhlat ei sovi demokratiaan.
Laulaja Sanni, mitä itsenäisyyspäivä teille merkitsee?
Vierailija kirjoitti:
Niin, aina tuo sama kysymys jokaiselle.
Niitä pukuja voi taivastella netistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aina tuo sama kysymys jokaiselle.
Paitsi että se kysymys kuuluu "mitä itsenäisyys teille merkitsee".
Minä katson. Tykkään itsenäisyyspäivästä ja juhlavasta tunnelmasta. Kättelykin on hassu suomalainen ja omaleimainen perinne. On kivaa viettää päivää jotain parempaa ruokaa hissukseen laitellen, sytyttää kynttilöitä ja odotella juhlien alkua. Ei haittaa "katsoa eliitin juhlivan", kun en itse missään tapauksessa haluaisi osallistua, huh miten työläs ajatuskin. On myös kiva katsella juhlatyylejä ja asuvalintoja, miksei myös kömmähdyksiä ja hauskoja sattumuksia. Ei ole niin vakavaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson. Tykkään itsenäisyyspäivästä ja juhlavasta tunnelmasta. Kättelykin on hassu suomalainen ja omaleimainen perinne. On kivaa viettää päivää jotain parempaa ruokaa hissukseen laitellen, sytyttää kynttilöitä ja odotella juhlien alkua. Ei haittaa "katsoa eliitin juhlivan", kun en itse missään tapauksessa haluaisi osallistua, huh miten työläs ajatuskin. On myös kiva katsella juhlatyylejä ja asuvalintoja, miksei myös kömmähdyksiä ja hauskoja sattumuksia. Ei ole niin vakavaa minulle.
Näinpä. Lisäksi Niinistöjen linjaan on kuulunut kutsua juhliin maakuntamatkoilla tapaamiaan "taviksia", jotka ovat jollain tapaa vakuuttaneet heitä "tavallisella" tekemisellään. Harmi, että media ei ole tuonut enempi esiin näiden henkilöiden varmasti kiinnostavia tarinoita.
Koko maa on energiakriisin vallassa (kiitos hallitus) ja inflaatio huutaa ja eliitti juhlii meidän verorahoilla oikein leveästi.. en aio katsoa, kuvottavaa tuollainen toiminta.
No en. Ehkä 5 min jostain keskeltä. Lehdistä näkee sitten seur päivänä.