Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löin vauvaani, itku ei lopu

Vierailija
07.01.2017 |

Tein virheen, myönnettäköön. Löin omaa vauvaani avokämmenellä poskelle. Hän ei lopeta itkua, mitä teen? En voi edes elää itseni kanssa enää.

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuhan noita. Elä ota tavaksi. Katumus on hyvä merkki.

Ai että sattuuhan noita?! Katumus on hyvä merkki, muttei tuollaista "satu". Lääkäriin.

Vierailija
142/168 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on 2 vuotta vanha. Ei keuhkoaminen enää auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetin saasta. Anna se lapsi osaavaan ja rakastavaan kotiin kun sinä et häntä rakasta.

Vierailija
144/168 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmoselle ja neloselle tiedoksi, että tuo syyllistäminen (en hyväksy ap:n tekoa) ei nyt auta. Äidit eivät vähemmästäkään uskalla enää paljastaa jaksamattomuuttaan ja uupumustaan, kun saa heti arvosteluryöpyn niskaansa. Ei uskalleta sanoa edes neuvolassa, koska ainoa apu on lastensuojelu. Lastensuojelun asiakkuus (vaikka kyse olisi vain avusta tms) taas on heti huutomerkki papereissa, vaikka perhe olisi aivan hyvä.

Ennen vanhaan oli ohje, että huutakoon vauva kehdossaan yksin makkarissa, keuhkot vaan vahvistuu. En hyväksy sitäkään, mutta koska vauva tarvitsee aikuisen lohduttamaan, apua pitäisi järjestää. Kukaan ei jaksa ilman apukäsiä, jos vauva huutaa suurimman osan vuorokaudesta nukahtaen 10min pätkiksi, kun ei sitä aina tahdo jaksaa yksin, vaikka vauva olisi suhteellisen hiljainenkin. Silloin ihminen voi toimia harkitsemattomasti.

Anteeksi nyt vaan, mutta lässyn lässyn. Yksikään normaali ihminen ei lyö toista ihmistä, edes masentuneena tai ahdistuneena tai väsyneenä. Apua ap tarvitsee, mutta se ei sulje sitä pois, että lasta lyövä on paska ihminen.

Vierailija
145/168 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

upps

Vierailija
146/168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää!

Vierailija
147/168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten kova mätkäytys oli mut todennäköisesti vaan ihoon/poskeen sattuu&kirveelee. Ei vauva osaa kipua muuten ilmaista.. mutta tuskin sen vakavemmasta on, mutta riippuu lyönnin voimakuudesta.

Vauvan lyöminen on rikos. Ei väliä, oliko vain "kevyt" läimäytys vai vankempi mojautus. Ehdottomasti väärin tehty. Hae itsellesi apua nopeasti.

Vierailija
148/168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tää oli ravistanut vauvaansa.

Vierailija
149/168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en tiedä uskallanko soittaa kenellekkään, koska en halua että minun pikkuinen otetaan minulta pois! :( Pelkään kuitenkin, että satutan häntä uudestaan, koska hän ei vaan osaa olla hiljaa!!! Olen ihan loppu hänen turhanpäiväiseen parkumiseen!

-ap

Pelkäät satuttavasi vauvaasi uudestaan, täytyyhän sinun seurausten pelossakin hakea apua. Tilanteesi voi riistäytyä käsistäsi pahemman kerran. Sitten oletkin tosi pulassa ja vauva takuulla viedään. Täytyyhän sun neuvolassakin vauvan kanssa käydä, siellä osataan nähdä pahoinpitely.

Vierailija
150/168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vain trolli.. :D 

-ap

Vain todella typerä trollaa hyvin vakavalla asialla. Ja tämä karmea trolli on valitettavasti monen perheessä totta.

Vierailija
151/168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne vielä päällä? Missä asut? Minä tulen auttamaan, jos olet pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
152/168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö piltti vinkuu?

Vierailija
153/168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄKKIÄ Kiireellinen huostaan otto!

Vierailija
154/168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdestä avokämmenlyönnistä kannata kertoa kenellekkään. Kertomisesta ei seuraa kuin ongelmia.

Vierailija
155/168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö piltti vinkuu?

Ei. Kyllä se.kuukausi sitten lopetti. Ei siinä mennyt kuin 4½ vuotta.

Vierailija
156/168 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiedä uskallanko soittaa kenellekkään, koska en halua että minun pikkuinen otetaan minulta pois! :( Pelkään kuitenkin, että satutan häntä uudestaan, koska hän ei vaan osaa olla hiljaa!!! Olen ihan loppu hänen turhanpäiväiseen parkumiseen!

-ap

Vierailija
157/168 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita joku läheinen sun ja vauvan luokse? Soita sosiaali ja kriisipäivystykseen ja kerroit mitä tapahtui! Sitä kautta mahdollisuus saada tukea ja apua arkeen. Pienellä kynnyksellä myös vauvan kanssa lääkäriin!

Siinä lähtee vauva kyllä hyvin äkkiä äidiltä pois ainakin lyhytaikaiseen sijoitukseen, mutta se varmasti olisikin parasta ap:n tilanteessa.

Miksi löit vauvaa ap?

Vierailija
158/168 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kerroit juuri itse hyvin tärkeän syyn, miksi lapsi tulisi ottaa sinulta pois!

Vierailija
159/168 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua itseäkin pahoinpideltiin ja lyötiin, kun olin lapsi. Luulen että olen saanut ns, 'vaikutteet' sieltä pitäen.. Pitäisikö minun varata aika psykiatrille, ja sitä kautta psykoterapiaan? Mitä olette mammat mieltä?

-ap

Minuakin pahoinpideltiin, kun olin lapsi 70-luvulla, se oli silloin tavallista perheissä. En kuitenkaan koskaan ole käynyt käsiksi omiin lapsiin.

Vierailija
160/168 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo, tämä "mitä ihmettä " trolli taas, ettekö te hyvät ihmiset opi tunnistamaan tämän tarina -tädin tarinoita. Ennen oli  Nyyrikki, mihin tädit voivat kirjoittaa, tämä "mitä ihmettä " tarinoi täällä ,mutta turhan vakavilla asioilla leikittelee.