Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä löytäisin tällaisen lihavan tytön/nuoren naisen?

fatadmirerbro
06.01.2017 |

Edellinen poistettiin, kun läskivihaajatrollit hyökkäsivät pilaamaan ketjun. Olen fat admirer ja tämä EI OLE trolli tmv.
Eli siis:
-160-175 cm, ei ole kiveen hakattu, muunkin pituinen käy jos kokonaisuus kunnossa
-Bmi vähintään 27, mieluiten 40+
-Iso plus jos olet gainer eli lihotat itseäsi, mutta ainakaan ei sellainen joka laihduttaa/haluaa laihtua
-Vatsa- ja selkämakkarat, mielellään myös allit, kaksoisleuka ja rasvarengas sen alla
-Pukeutuu massamuodin mukaisesti, esim kun bomber jacketit ja juoksutrikoot ovat muotia, käyttää niitä
-Pukeutuu tiukkoihin muodot esiintuoviin vaatteisiin, niin että makkarat näkyvät
-Brune, pitkät hiukset, normaali hiusmalli. Ruskeita hiuksia preferoin mustiin, kastanjan, pähkinän, suklaanruskea suosikkisävyjä
-Ei tatuointeja ja lävistyksiä (pl.korvikset)
-Ei polta eikä käytä huumeita, juo kohtuudella tai on absolutisti
-Ei ole wt amis-tyyppiä, "räväkän rohkea"
-Ikä mieluiten 16-22v, tämäkään ei ole kiveen hakattu
-plussaa jos välimerenmaalainen (Etelä-Eurooppa, Pohjois-Afrikka, Lähi-itä), ainakin puoliksi, ei näytä ihan suomalaiselta
Itse olen parikymppinen 175 cm 70-80 kg ruskeahiuksinen muotia seuraava ja classysti pukeutuva jätkä pk-seudulta. Ig, kik, snap

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin sellaisen tytön joka olisi kaikkialta todella läskinen kropaltaan, joka kävelisi lyllertäen, vaappuen, mahamakkaroiden, takamuksen ja rintojen hyllyessä. Ranteetkin paksut ja kämmenselät ja sormet pulleat sekä sääret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka liikkuisi verkkaisesti ja raskaasti ja pienikin liike aiheuttaisi läskien hytkähdyksen...

Vierailija
6/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän huohottaisi portaissa ja ylämäessä ja hänen pitäisi pitää taukoa joka kerrosvälin jälkeen. Kävellä hän jaksaisi korkeintaan kilometrin kerrallaan.

Vierailija
7/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maharöllykkä roikkuisi römpsän päällä peittäen sen kokonaan ja napa olisi vatsamakkaroiden välissä piilossa. Minun pitäisi sheivata hänet samalla kun hän pitelee kaksin käsin kiinni mahastaan, jotta se ei olisi tiellä. Myös varpaankyntensä pitäisi minun leikata. Kumartuminen olisi hänelle vaikeaa ja hän hengästyisi ja hikoilisi helposti.

Vierailija
8/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
9/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Jeesus sanoisi?

Vierailija
10/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#believeinfatness kirjoitti:

Maharöllykkä roikkuisi römpsän päällä peittäen sen kokonaan ja napa olisi vatsamakkaroiden välissä piilossa. Minun pitäisi sheivata hänet samalla kun hän pitelee kaksin käsin kiinni mahastaan, jotta se ei olisi tiellä. Myös varpaankyntensä pitäisi minun leikata. Kumartuminen olisi hänelle vaikeaa ja hän hengästyisi ja hikoilisi helposti.

Eli haluat altistaa tyttöystäväsi pahoille terveysongelmille vain omien esteettisten mieltymystesi vuoksi. :(

Vierailija
12/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulan ostarilta

Vierailija
14/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontulan ostarilta

Tunnen kyseisen paikan erittäin hyvin ja kyllähän siellä joitakin on jotka sopivat moneen kriteeriin, mutta lävistys, tatuointi, tupakointi, wt ja amiskohdat eivät täyty useimpien osalta ja en viitsi siellä lähestyä ketään.

Vierailija
15/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Jeesus sanoisi?

Edelleenkin, naispuolisten lihavuus on Jumalan tahto ja siunaus, lukuisat Raamatun kohdat Vanhassa testamentissa sen vahvistavat. Proverbs 28:25 KJV selkeimmin,samoin Laulujen laulun kohta, jossa mies kehuu että naisen vatsa on kuin vehnäkumpu, joka on viittaus kumpuileviin vatsamakkaroihin. Jeesuksen eli oikeammin Yeshuan opetushan ei millään tavoin kumoa Vanhaa Testamenttia, joten Yeshua approvoi Isän kannan naisenpuolten lihavuuteen. Lihavuus on myös terveellistä ja hyvinvoinnin merkki Raamatun mukaan sen lisäksi, että se on naisilla viehättävää. Uskontotutkijoiden mukaan Raamatussa lihavuutta pidetään nimenomaan feminiinisenä ominaisuutena joka ei sovi miehille.