Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Voice of Finland OFFICIAL

Vierailija
06.01.2017 |

Nyt se alkaa. Jee! Harmi, kun mukana on Anna Puu. En pidä yhtään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

argh, miksi noi valmentajat kailottaa tuohon kappaleen päälle tai oikeastaan miksi se kuuluu katsojallekin

Vierailija
22/31 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan tuo toinen Elli painaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte Anna Puusta tähtivalmentajana? Mun mielestä liian ilkee noille kilpailijoille... jotenkin maku mennyt nyt koko tyyppiin näiden kaksintaistelujaksojen jälkeen... mun mielestä ton tähtivalmentajan pitäis kannustaa eikä komentaa...

Vierailija
24/31 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä ootte Anna Puusta tähtivalmentajana? Mun mielestä liian ilkee noille kilpailijoille... jotenkin maku mennyt nyt koko tyyppiin näiden kaksintaistelujaksojen jälkeen... mun mielestä ton tähtivalmentajan pitäis kannustaa eikä komentaa...

Mulla ärsytti se enemmän blindeissa. Puhui kokoajan laulajien esitysten päälle ja häsläs >:(

Vierailija
25/31 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on huonoin valmentaja koko Voice of Finlandin aikana. Hällä ei oo eväitä toimia valmentajana. Oma taso laulajana on suhteessa alhaisempi kuin usealla kisaan osallistuvalla. Hän ei myöskään oo sisäistänyt valmentajan tehtävää. Eikä hänellä oo toistaiseksi kykyä tuoda muita esille. Annaa telkkarissa katsineena sieltä punkee esille vaan hän itse. On niin pissit päässä vaiheessa julkisuuden kanssa, ettei ole valmis tsemppaamaan ja ohjaamaan muita.

Vierailija
26/31 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se alkaa. Jee! Harmi, kun mukana on Anna Puu. En pidä yhtään.

Minusta tuo Anna on ihana,🙂

Anna Puu näyttää Kaarina Suonperältä otsatukkineen.

Ei Anna sille mitään voi, mutta minusta ei ole kivan näköistä kun hymyillessä ikenet näkyy. Sama juttu Laura Birnillä ja Maija Vilkkumaalla,

Vierailija
27/31 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on pirteä ja tyttömäisen tyylikäs, todella mukavan ja lämpimän oloinen.

Vierailija
28/31 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toinen ketju, kun kukaan ei keskustele aiheesta?

Vierailija
29/31 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/31 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toinen ketju, kun kukaan ei keskustele aiheesta?

On.

Vierailija
31/31 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaksi ylimielisintä tuomaria!ANNA PUU ja Redrama)  eivät enää ensi kaudella ole mukana. Inhoan molempaa . Anna, jonka laulutaito on ö-luokkaa ja Redi....mitä se tekee? briljeeraavat englannin kielen taidollaan, ovat niin  huippua olevinaan....mutta missä on näytöt. Säälittävää, kun maailmassa suurin osa  osaa englantia. Mites on muiden kielten laita. Näiden kahden tyypin vuoksi lopetan koko  voicen katselun....tOIVOTTAVASTI  Toni ei ala matkimaan näitä kahta pölvästiä. Olli on viisa....elämä on opettanut häntä, nämä kaksi , Anna  ja Redi ovat 12-vuotiaan tasolla.