Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä teen tuon tytön kanssa?

Vierailija
06.01.2017 |

19-vuotias tyttäreni aikoo ilmoitti muuttavansa yhteen 8 vuotta vanhemman "poikaystävänsä" kanssa. Mielestäni hän on liian nuori aikuiseen parisuhteeseen. Tyttö ei ole asunut koskaan omillaan eikä edes aloittanut opintojaan ja on jo nyt sitomassa palloa jalkaansa. Asumme kaiken lisäksi pääkaupunkiseudulla, joten olisi taloudellisestikin järkevämpi asua vielä kotona.

Miksi pitää rynnätä suoraan avoliittoon? Ensin kuuluisi asua yksin, opetella tuntemaan itsensä ja elää huoletonta nuoruutta. Täysi-ikäisyysraja pitäisi kyllä mielestäni nostaa takaisin ylöspäin. Tuon ikäinen on vielä kakara. Täysi-ikäisyys ei tarkoita aikuisuutta tai järkeä.

Pitää kai sitten pitää ovet avoimena kun neiti palaa häntä koipien välissä takaisin mamman helmoihin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai näistä seksuaalisuusasioista pitäisi alkaa tosiaan puhumaan tyttärien kanssa paljon aiemmin, ei sitten enää mitään voi kun asiat on lähteneet tapahtumaan.

Ja ei mitenkään kaunistelevasti vaan asioista niiden oikeilla nimillä. Kertoa miten vanhempien miesten seksuaalisuus ja toiveet elämältä eroaa täysin pikkutyttöjen prinsessaunelmista.

Vierailija
22/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ymmärrä mikseivät omat vanhempanikaan oikein osanneet keskustella hyvissä ajoin tulevaisuudesta, käytännön asioista ja aikuiseksi kasvamisesta. Tuntui että halusivat pitää minit aina pikkutyttönään ja välttelivät näitä aiheita, mutta sitten tosiaan kun luonto hoiti tehtävänsä ja väkisinkin aloin aikuistua ja tehdä niitä valintoja niin oli jo liian myöhäistä alkaa puuttumaan niihin vaikka olinkin ihan kujalla siitä millaiset valinnat olivat tosiasiassa järkeviä. Koska en yhtään tajunnut edes mitä odottaa aikuisuudelta ja tietysti olin hyvin jääräpäinen kun kerran olin jotain päättänyt itsekseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai näistä seksuaalisuusasioista pitäisi alkaa tosiaan puhumaan tyttärien kanssa paljon aiemmin, ei sitten enää mitään voi kun asiat on lähteneet tapahtumaan.

Ja ei mitenkään kaunistelevasti vaan asioista niiden oikeilla nimillä. Kertoa miten vanhempien miesten seksuaalisuus ja toiveet elämältä eroaa täysin pikkutyttöjen prinsessaunelmista.

Tuossa ikäerossa ei ole mitään väärää. Suhde voi toimia oikein hyvin.

Vierailija
24/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan ymmärrä mikseivät omat vanhempanikaan oikein osanneet keskustella hyvissä ajoin tulevaisuudesta, käytännön asioista ja aikuiseksi kasvamisesta. Tuntui että halusivat pitää minit aina pikkutyttönään ja välttelivät näitä aiheita, mutta sitten tosiaan kun luonto hoiti tehtävänsä ja väkisinkin aloin aikuistua ja tehdä niitä valintoja niin oli jo liian myöhäistä alkaa puuttumaan niihin vaikka olinkin ihan kujalla siitä millaiset valinnat olivat tosiasiassa järkeviä. Koska en yhtään tajunnut edes mitä odottaa aikuisuudelta ja tietysti olin hyvin jääräpäinen kun kerran olin jotain päättänyt itsekseni.

Millä perusteella aloituksen tytär on kujalla? Kaikkihan voi mennä hyvin.

Vierailija
25/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan 19v ei ole kypsä avoliittoon saati sitten 8 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
26/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas taas niin fiksuja kommentteja.. Huoh. T. 20-vuotiaana 9 vuotta vanhemman miehen kanssa yhteen muuttanut, 7 vuotta yhdessä ilman ongelmia

Vierailija
27/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, elämän voi elää niin monella tavalla.

Mä muutin kotoa 16-vuotiaana. Kakskymppisenä muutin yhteen kolmekymppisen miehen kanssa. Nyt 12. vuosi saman katon alla yhdessä, taaperoikäinen lapsi. Ollaan oltu onnellisia ja ollaan oltu vielä enemmän onnellisia lapsen saamisen jälkeen. Mä olen ns vanha sielu ja mieheni ei ole lapsellinen, mutta hitaasti vanheneva. Oman ikäisensä naisen kanssa ei oikein nelikymppisenä olisi esikoistakaan voinut tehdä...

Vierailija
28/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan 19v ei ole kypsä avoliittoon saati sitten 8 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Miten ihmeessä olisi parempi muuttaa yhteen toisen 19-v kanssa. Sen ikäiset pojat ovat vielä ihan lapsia.

Ap:lle Miksi tyttö ei opiskele? Mitä hän tekee? Onko hänellä järkeviä suunnitelmia? Jos tytöllä on elämä hallussaan niin en olisi tuosta ikäerosta kovin huolissaan. Itsellä mies on 8v vanhempi ja tapasimme ja muutimme yhteen minun ollessa 22v ja hänen 30v. Ikäeroa ei mielestäni ole muuten huomannut paitsi, että me hankimme lisää lapsia, kun hänen kaverinsa puolisoineen olivat jo liian vanhoja. Hankimme esikoisen samaan aikaan, kun miehen tuttavapiiri. Minä toki opiskelin, valmistuin, kävin töissä yms normaalia. Samoin mies oli hyvässä työpaikassa tavatessamme.