Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisia mielipiteitä/ajatuksia, joihin olette törmänneet

Vierailija
06.01.2017 |

Eräs kaverini meni kihloihin jokin aika sitten ja suunnittelee täyttä päätä häitään, haluaa omien sanojensa mukaan kaikin puolin täydellisen päivän. Hän puhuu lähinnä tulevista häistään. Surullisena tilitti minulle, kuinka "harmittaa, kun meidän hääpäivä ei tunnu olevan muille yhtä tärkeä kuin minulle ja miehelleni".

Öö...eihän tietenkään toisten hääpäivä ole muille yhtä tärkeä! Toki mukava päivä perheelle, ystäville jne, mutta minusta ei voi kuvitella oman hääpäivän merkitsevän muille yhtä paljon kuin hääparille itselleen.

Millaisia muita erikoisia mielipiteitä/ajatuksia on tullut vastaan?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään kaverini (joka on transpoika) kertomusten perusteella olen saanut sellaisen kuvan, että hänen äitinsä on jollain tavalla erikoinen kaveri.

Kyseinen mamma ajattelee, että sukupuolileikkauksen tehneen henkilön sukupuoli ei muutu leikkauksesta mihinkään (eli jos synnyit tytöksi ja haluat olla poika, leikkauksen jälkeen olet yhä tyttö)

Hän ei myöskään hyväksy homoutta, vaikka hänellä on ilmeisesti aika läheinenkin kaveri, joka on homo.

Vierailija
62/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni mielestä leipä on lisuke eikä ruoka. 

Vierailija
64/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitseva ja joka viikonloppu kaljaa juova ex suuttuu minulle, kun ehdotin, että hän ottaisi päänsärkyynsä Buranan. Hänestä oli röyhkeää, että olisin halunnut myrkyttää hänet lääkkeellä.

Vierailija
65/65 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on vaikea ymmärtää, että lääkärin määräämiä lääkkeitä ei ole pakko hakea apteekista. Tai että niitä olisi pakko syödä, toinen ääripää ei sitten suostu uskomaan, että ne yleensä KANNATTAISI syödä mitä lekuri on määrännyt.

Sukulaisnainen loukkasi itsensä, vamma ei ottanut parantuakseen ja lääkäri määräsi kuurin jotain erikoisempaa lääkettä joka oli varsin tyyristä. Täti tuohtuneena esitteli lääkepakettia siellä käydessä ja räpätti, että oli niin perkeleen kallista lääkettä ettei hän voi sitä syödä. No ei hän sitä sitten syönyt, kun oli niin kallis ostos, hillosi vain lääkekaapissaan. Mulle ei ihan ole selvinnyt miten hän sillä sitten säästi, kun oli kuitenkin kuurin hakenut ja maksanut :D